AFRODITA KREMNI GEL ZA TUŠIRANJE Z VONJEM PISTACIJE


Dober mesec nazaj je na Facebook strani blogerke Tanite potekala nagradna igra. Nagrada so bili novi Afroditini kremni geli za tuširanje. Med nagrajenkami sem bila tudi jaz, zato vam bom tokrat predstavila enega izmed štirih vonjav. V trgovinah in drogerijah pa lahko izbirate med pistacijo, malino, pomarančo in vanilijo. Danes je na vrsti vonj pistacije.


Afrodita pravi: Nežna kremna tekstura, obogatena z dragocenim oljnim kompleksom oreščkov, kožo intenzivno neguje in jo ščiti pred izsušitvijo. Prefinjena dišava pistacije ter nadve nežni kakavovi delci ob stiku s kožo prebudijo čute in zagotovijo sladke trenutke ugodja pod prho. Ni za uživanje.

Ravno zaradi teh kakavovih delcev me je najprej prepričala že sama embelaža, saj se skozi njo lepo vidijo. Prav tako je super, da je prozorna, kajti sama rada redno preverjam, kdaj bo potrebno kupiti novi gel. V embalaži ga je 250 ml. Zdi se mi, da je to največja možna vsebina, ker kar je že več kot 300 ml, mi deluje kot da gela kar noče in noče zmanjkati, po vrhu ga uporabljaš še nekaj mesecev pa še naveličaš se ga lahko. Všeč mi je, da na zadnji strani piše nekaj o samem gelu kot tudi o sestavinah, ki jih vsebuje. Dobro je, da ne vsebuje parabena, silikona in parafina. Za te koži nevarne sestavine zmeraj preverim, ali jih izdelek vsebuje. Moram omeniti, da me gel zaradi kakavovih delcev spominja na piling, na koži je to super občutek. Tekstura je ravno pravšnja, ni preveč gosta kot tudi ne tekoča. Malce manj se peni v primerjavi z oljnimi geli, kljub temu pa je koža po uporabi mehka, gladka in navlažena. Kože mi seveda ne izsuši, kljub temu, da sem kmalu po uporabi pričakovala izsušeno kožo na nogah. Tako da mleka za telo potem nisem potrebovala. Vonj pistacije je bolj močan in sladek, vendar meni nadvse prijeten.

16 komentarjev :

  1. Nice shower gel:)
    Have a nice week dear!

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. O superca, najprej čestitke za nagradno igro :)
    Zdaj imam pa res že težavo, vse pišete o teh gelih, jaz pa še nobenega nisem preizkusila ker sem še vedno totalno zaljubljena v jojoba oil :) da jih ne bo že zmanjkalo preden ga bom jaz kupila hehe :)

    x, Katja
    http://stylish-flower.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, tu in tam imam kar sreče. Jojoba je super, tile so pa še boljši, naravnost za poletje :)

      Izbriši
  3. mi diši čez računalnik,:), sem ga povonjala v drogeriji in mi je bil izmed vseh najbolj všeč in absolutno bo moj.Noro se mi zdi, da ne vsebuje vseh packarij in je tako dejansko poceni. Res 1A meni Afrodita zmaga:). P.s slikice so tako lepe, živih barv*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene Afrodita še ni razočarala :) Drugače pa tudi meni pistacija najbolj diši, je res fajna. O hvala, čeprav joj težko je lovit svetlobo in urediti dokaj normalno :)

      Izbriši
  4. Že nekajkrat sem se sukala okoli njih, ampak sem mogla najprej porabit L'occitanov gel za tuširanje. Tako daaaaa ... moram v lov za temle. Končno imam prav razlog. :P ;) (Natalija)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. L'Occitane <3 Njihovi so super, ampak prav tako tudi Afroditini pa še poceni so. Ti pa pistacijo najbolj priporočam :)

      Izbriši
  5. Jaz imam trenutno samo malino iz te zbirke (sem se odločala med pistacijo in malino), vendar bi imela vse ostale še pa kaj ko imam še 10 shower gelov prej za porabit (pri lakih za nothe in tuš gelih pri nakupovanju nimam meje ^.- ) Haha, še dobro da mi mami pomaga pri porabi :P

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Te čisto razumem :) Sama imam sicer 2 cela in pa še 2 čisto malo, ampak vseeno, mi tudi mami pomaga, pri lakih za nohte pa tudi jaz nimam meja :D

      Izbriši
  6. Božanski je, je pri meni tudi v uporabi :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Eden izmed mojih najljubših, poleg vanilije :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Do vanilije bi tudi sama mogla priti, mi takoj za pistacijo diši :)

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!