BALEA SHOWER GEL WITH BLACKBERRY & VIOLET


Prejšnji teden sem na policah zagledala novi Balea kremni gel za tuširanje, tokrat z vonjem robide in vijolice. Kot po navadi mi je v oči najprej padla embalaža, ki je za moje pojme čudovitih barv in motiva. Spredaj lepo piše za kakšen gel in vonj gre. V embalaži ga je 300 ml, tako da ga niti ni malo. Glede na to, da sama robid ne maram, mi je vonj dejansko zelo blizu, saj je tako nežen, cvetlični. Na koži sem ga vonjala še nekaj ur po nanosu. Na embalaži sicer piše, da gre za kremni gel, vendar meni tekstura deluje mešanica oljnatega in kremnega gela. Običajno mi kremni geli ne ustrezajo, ta pa očitno ni toliko kremni, saj bi sicer na svoji koži že opazila spremembe kot je npr. še naprej suha koža na nogah. Vseeno se lepo razmaže, kožo lepo nahrani in jo naredi mehko ter gladko. Tudi peni se dobro. Gel sem kupila v Dm-u za ceno 0,79€. Za tako nizko ceno kaj boljšega ne bi mogla pričakovati.

[ENG] Last week I saw new Balea cream shower gel with blackberry and violet. First I saw packing as always because it's a beautiful colour and motive. On the front it writes for what gel and smell goes. Packing contains 300 ml of gel. I don't like blackberries but I like this smell because it's gentle and flowery. The smell was detected a few hours later. On packing writes it goes for a cream gel however I think that the texture is mix of oil and cream gel. Usually cream gels are not right decision for my dry skin but this one obviously isn't so creamy because I will already see changes. Gel nourishes the skin, after use the skin is soft and smooth. Also it is pretty penny. I bought it in Dm for 0,79€.


Na prejšnji strani mojega bloga pa si lahko preberete oceno dveh Baleinih gelov za tuširanje: Paradise Beach in Purple Kisses, oba sta iz omejene kolekcije.

40 komentarjev :

  1. Oh, kako poceni! Pa če je še tako dober je pa potem res vreden! :) Superca!

    x, Katja
    http://stylish-flower.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. great post! wanna follow each other on gfc?

    I started to blogging too so it will be nice if you check it >>

    http://itsmeieva.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you!
      And of course, I'm following you now.

      Izbriši
  3. Nice post darling!

    xo,
    priceless-ambition.blogspot.pt

    OdgovoriIzbriši
  4. Nice post! Great products
    <3

    http://www.adelaacanski.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. I lovee Baleas products sooo much! Great post!
    http://lafdiary.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. I like your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    xoxo

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdgovoriIzbriši
  7. Vse je v kombinaciji barve sivke, vsaj mene spominja na to. Čudovita objavica, mislim, da moram začeti kupovati več Baleinih izdelkov! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res je, ravno ta kombinacija mi je najprej pozornost vzela :) Sama imam sicer več ''izkušenj'' z njihovimi geli za tuširanje in pa eno kremo za roke imam, po pravici povedano ostalih njihovih izdelkov še nisem uspela stestirati :/

      Izbriši
  8. Super objava, ponvadi sem ga zmeraj spustila kok sem se sprehajala med policami saj tudi sama ne maram vonja robid. Ampak si me prepričala da bom naslednjič bolj pozorna na ta produkt:)
    Love,
    Lala

    http://larajemec.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem ga tudi jaz najprej spregledala, ker ni bil zraven ostalih Baleinih gelov za tuširanje. Drugače me je pa sam vonj takoj prepričal, res zanimivo kak preobrat :)

      Izbriši
  9. Great post! love it :) wanna follow each other on GFC? let me know!

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdgovoriIzbriši
  10. Hi dear Valentina
    Nice pictures:) I love this Balea Shower Gel it's one of my favorites..
    Would you like to follow each other to stay in touch? If you follow me I'll follow you back as soon as I see it.
    Have a wonderful day,
    Lena

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thanks! Yeah right? It smells grat :)
      Of course!

      Izbriši
  11. Mogoče pa ga bom vendarle poskusla :D meni vsi Baleini geli za tuširanje noro dišijo, ampak mi noben vonj dejansko ne ostane na koži niti 5 min :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A res? Meni minimalno 2 uri zdrži, je pa res, da sama uporabim kar velik nanos :D Mogoče je to razlog, da mi potem dlje obstane :/

      Izbriši
  12. great products:)

    i'm following you via gfc, hope you can follow me back

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  13. Hi there:)
    Thanks for following my blog.
    Followed you back:)
    Have a wonderful day:)

    OdgovoriIzbriši
  14. Great items!:)
    Would you like to follow each other? Let me know I always follow back:)
    Have a nice week!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your lovely comments!