EVELINE COSMETICS


Še pol leta nazaj o znamki Eveline nisem ničesar vedela, kaj šele o njej slišala. In kot veste, obožujem izdelke, ki vsebujejo arganovo olje. Zato sem se tokrat odločila, da vam 4 njihove izdelke podrobneje opišem.

Najprej nekaj o sami znamki:

Eveline Cosmetics je bila ustanovljena leta 1983 in danes spada med največje proizvajalce kozmetike na Poljskem. Na trgu deluje približno tri dekade in razširjena je že v več kot 70 državah celega sveta. Stranke Eveline Cosmetics lahko izbirajo iz zelo bogate ponudbe dekorativne kozmetike in izdelkov za nego kože in celega telesa. Zaupanje svojih strank je blagovna znamka dobila zaradi visoke kakovosti, ki izhaja iz mnogoletnih izkušenj in hkrati zaradi ugodnih cen. Filozofija blagovne znamke temelji na hitrem odzivu na nove trende in na zavedanju, da je za njene stranke zelo pomembno izbrati pravo kozmetiko zase. Zato se Evelince Cosmetics trudi čim bolj upoštevati potrebe in želje svojih strank in pazi na to, da si v njihovi ponudbi lahko izbere res vsakdo. Evelince Cosmetics pomeni inovativnost, kakovost, profesionalnost in garancijo učinkovitosti v kombinaciji s prijaznostjo in cenovno dostopnostjo.


SPA Professional Argan & Vanilla losjon za telo (200ml) vsebuje 3 pomembne sestavine: arganovo olje, ki zagotavlja intenzivno hidratacijo in regeneracijo, vanilijev ekstrat, ki kožo neguje ter karitejevo maslo, ki ima vlažilne sposobnosti. Primeren je za vse tipe kože! Losjon kožo vlaži, hrani, mehča in obnavlja. Po uporabi je bila moja koža mehka in gladka, prav tako se hitro vpije. Sama ga najraje uporabljam na predelu nog, kjer je moja koža suha. Glede samega vonja nisem prepričana. Na začetku mi lepo diši, medtem ko mi po nanosu vonj nikakor ne gre ''skupaj''. Cena je 7,30€.


Argan Oil Just Epil regeneracijska krema po depilaciji (125 ml) je namenjena občutljivi koži po depilaciji. Kožo intenzivno nahrani in zaščiti njeno naravno ravnovesje. Sestavine kot so arganovo olje, proteini svile, izvleček listov oljke, hialuronska kislina, urea, glukoza, kompleks vitamonv A+E+F, D-panthenol in alantoin, kožo obnovijo, navlažijo ter pomirijo. Ima 9 učinkov: Občutek in učinek svilnato mehke kože. Pomiri in ublaži iritacije. Učinkovito zgladi. Zagotavlja ultra obstojno 24-urno navlažitev. Zmehča in povrne elastičnost povrhnjice. Aktivno obnavlja. Kožo ščiti pred procesom staranja. Ohranja vlago v celicah. Povrne zdrav sijaj. Prav tako naj bi redna uporaba kreme preprečevala neželeno rast dlačic. Kljub vsemu je bila moja koža po uporabi pomirjena, mehka, gladka in prožna. O suhi in razdraženi koži ni bilo več sledi, vseeno pa so mi dlačice hitro rastle. Krema se hitro vpije, vonj pa je božanski, zahvaljujoč arganovemu olju. Cena je 6,30€.


Argan Oil Just Epil regeneracijsko olje po depilaciji (75 ml) ima podobne učinke kot sem jih naštela zgoraj pri kremi. Tekstura vsebuje arganovo olje, olje kamilice, olje sivke, sojino olje, olje marigold, olje sončnice, olje rožmarina in vitamin E. Vsa ta olja pomagajo kožo pomiriti in zagotoviti hitro obnavljanje. Prevladuje vonj arganovega olja, zato mi je to olje tako zelo všeč. Po uporabi je moja koža navlažena in gladka, vendar pa me moti, da se počasi vpija, zato je nekaj časa trajalo, da ni bilo več mastnih sledi. Tudi po uporabi olja moja koža ni bila več razdražena, pač pa nahranjena, mehka in prožna. Namenjen je vsem tipom kože! Cena je 6,30€.


Argan + Keratin šampon za lase (150 ml) je namenjen barvanim, poškodovanim in obledelim lasem. Tekstura šampona vsebuje arganovo olje in tekoči keratin, ki poskrbita za učinkovito zaščito barve in lasem povrneta čudovit lesk. Ima 8 nalog: 1. Obnavlja lasna vlakna. 2. Lasem daje vlažnost in gladkost. 3. Hrani in daje moč. 4. Intenzivno regenerira. 5. Sijoči lasje od korenine do konic. 6. Lasje so mehki in elastični. 7. Enostavno česanje in oblikovanje. 8. Zaščita pred škodljivimi zunanjimi vplivi. Šampon lepo diši, prav tako pa preprečuje nastanek prhljaja. Po uporabi so lasje mehki, svetleči in se lepo razčešejo (brez uporabe kakšnih sprejev ipd.). Cena je 6,10€.

14 komentarjev :

  1. Kot veš, mene najbolj mika tale šampon in se mi zdi da si bom res šla po njega:)
    drugače pa lepa objavica, itak! ^^

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je super! :) Sicer ne vem kak je s težjimi lasmi (kodri, zelo gosti lasje) ... Sama sicer že prej nisem mela ravno nekih težav z razčesevanjem, sem mela pa nekaj malega prhljaja, zdaj pa tudi o njemu ni več sledi :) Hvala <3

      Izbriši
  2. Zasledila sem jih že, vendar nisem še nobenega preizkusila. Zanima me, če mogoče veš zakaj naj bi tale regeneracijska krema (ali katera druga) preprečevala rast dlačič? Si se mogoče kdaj poglobila v to in ugotovila, katera sestavina, kaj bi delovala v ta namen? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem še v ''iskanju'' prave regeneracijske kreme. Na žalost ta ni pripomogla k počasnejši rasti dlačic

      Izbriši
  3. Še ena poljska kozmetika, zanimivo! :)
    Kolikor se spomnim si že preizkusila Sorayo ali pa Farmono, kaj podobnosti, hehe? ;) ;)
    Kje pa tole kozmetiko kupuješ?
    Argan Oil Just Epil regeneracijsko olje po depilaciji si bom najverjetneje kar kupila, ravno potrebujem nekaj takega.
    Priporočaš?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A veš, da nisem še nobene preizkusila :/ Imam pa namen Sorayo najpre, ampak zdaj sem si zadala, da najprej to porabim in potem šele drugo kupim. Eveline kozmetiko pa kupujem v Tuševi drogeriji, običajno takrat, ko dobim kupon s 25% popustom, se potem kar splača. Prodajajo tudi v Mullerju, pa sigurno tudi v Dm ... Meni osebno je krema dosti boljša. Sicer enak učinek, ampak olje res pušča mastne sledi in še vpija se zelo počasi. Če te to ne moti, je potem vseeno, ali krema ali olje :)

      Izbriši
  4. nice post and lovely blog, kisses!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Preprečuje nastanek prhljaja? Ja, prosim! :) Že celo večnost uporabljam H&S in je edini šampon, ki zares pomaga, obenem se mi pa zdi, da je preveč grob za moje lasišče. Tako da sem razdvojena pri iskanju novih šamponov, ampak vseeno, ko najdem kaj primernejšega, ga takoj zamenjam :) xx Maja
    http://majasmuffin.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz na srečo s prhljajem nimam prevelikih težav. Sicer nekaj malega ga mam, ampak po večkratni uporabi tega šampona je bil viden boljši rezultat :) Je bil pa pred leti H&S tudi za moje lasišče pregrob :/

      xoxo

      Izbriši
  6. Ravno pred nekaj dnevi, sem dobila sliko od kolegice, ki mi je slikala to kozmetiko, ker ko jo je videla se je spomnila na mene (: Ko si v tujini, ti take malenkosti polepšajo dan in zdaj ko sem videla to objavo, sem prav morala prebrati kaj več o tej kozmetiki. In vidim, da ne samo da imam noro dobro ime, še dobre izdelke ima :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zanimivo ime so izbrali, definitivno :P Škoda, da so Valentino torbe tako drage, da bi si še sama kaj privoščila od znamke z lepim imenom :D Drugače pa meni je super! Moja mami ma npr. zelo občutljivo kožo, velikrat dobi kakšne alergije, z uporabo teh izdelkov se ji je pa koža zelo izboljšala :)

      Izbriši
  7. Sem komaj zdaj opazila, da si na drugem linku :) To znamko vedno pogledam ko sem v Tuš drogeriji, pa nisem kupila še nič. Sliši se zelo zanimivo, sploh to olje in šampon. Včasih me njihove embalaže spominjajo na Garnier :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ah preurejala sem blog in sem imela takšne komplikacije, da ni vredno omembe :D Tako, da se veselim konference, da dobim kakšno informacijo, ki mi bo koristila :) Ja dejansko so podobne Garnierju, ampak so pa vsaj meni osebno izdelki res vredni svoje cene, kvalitete. Olje mi je sicer super, ampak sem ga zdaj dala malo na stran, ker kar nimam potrpljenja s tem, da se počasi vpija in se potem že prej kam po pomoti obrišem. Je pa zato krema super! Sicer ja, dlačice nič kaj počasi ne rastejo, ampak včasih imam kar malo razdraženo kožo in takrat je super, pa še odlično diši. Šampon je bil pa zadnji kupljen, razmišljam še o maski, ampak sem trenutno zadovoljna tudi s samim šamponom :)

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!