L'OCCITANE EN PROVENCE POTOVALNI KOMPLET ZANJO


Ta čudoviti potovalni set sem naročila dober mesec nazaj. Naročila sem ga predvsem zato, ker imam rada potovalne velikosti, saj jih tako lahko imam povsod s sabo, pa tudi nekatere izdelke sem si želela preizkusiti. Set sem naročila na njihovi strani, saj je ravno takrat potekala akcija, zato sem za set namesto 29,40€ odštela 19,00€. V setu se je skrivalo 6 izdelkov: gel za prhanje Potonika, obnavljalni šampon za lase, eterična vodica, izboljševalna krema za obraz, krema za roke Potonika in krema za stopala. Vse skupaj je bilo shranjeno v čudoviti roza torbici, v njej pa je bila še ena krema za stopla ter trije testerji.


Izboljševalna krema za obraz (8 ml): Te kreme sem se zelo veselila, saj sem pred tem imela možnost preizkusiti tester. Na žalost je vsebina res majhna, mi jo je že skoraj zmanjkalo. Kljub temu mi je bila zelo všeč! Narejena je bila v kolekciji Popolna potonika, zato gre seveda za izvleček iz potonike. Super je, da je namenjena vsem tipom kože, tako suhi, mastni kot tudi mešani koži. Po uporabi je bila moja izjemno suha koža bolj navlažena, gladka, mehka in sijoča.


Gel za prhanje Potonika (75 ml): Tudi za gel prihaja iz kolekcije Popolna potonika. Vonj je zelo podoben vonju izboljševalne kreme za obraz. Embalaža je čudovito pakirana. Gel je oljnatega tipa, kar moji koži najbolje ustreza. Se lepo razmaže in hitro vpije, pa tudi dobro se peni. Za sabo pusti nežen vonj. Po uporabi je bila moja koža mehka, gladka in sijoča.


Eterična vodica (30 ml): Gre za brezalkoholni tonik, ki je namenjen vsem tipom kože. Tonik, s cvetno vodico suhocvetnice, je obogaten z izvlečkom zelenega čaja. Sprva mi je bil vonj izredno nenavaden, kasneje sem se ga navadila. Všeč mi je embalaža, ki je v obliki pršila. Pred uporabo si obraz temeljito očistim z vodo, nato pa uporabim vodico. Po uporabi je moja koža gladka, mehka, sijoča. Po nekaj dnevni uporabi sem opazila, da je na mojem obrazu manj nepravilnosti kot jih je bilo pred začetkom. Vodico kombiniram z izboljševalno kremo za obraz zato, da je moja koža navlažena še nekaj časa.


Obnavljalni šampon za suhe in poškodovane lase (75 ml): Šampon je del kolekcije Aromakologija. Obogaten je s petimi eteričnimi olji (sivka, pomaranča, geranija, angelika in ylang-ylang) ter rastlinskimi aminokislinami. Vonj je izredno zeliščen. Poleti so moji lasje zaradi sonca zelo suhi, šampon pa jih malce okrepi, prav tako pa so na otip prijetno gladki.


Krema za stopala (10 ml): Tudi pri kremi je vonj zeliščen ravno zaradi tega, ker vsebuje sivko, ki močno prevladuje, karitejevo maslo in arniko. Takšne vonje naravnost obožujem! Stopala si tako namažem po tuširanju. Krema bi jih naj zgladila in zmehčala, vendar so moja stopala res velik problem. Po uporabi so bila še zmeraj suha in razpokana. Za enkrat mi pomaga samo Oriflame krema. Vseeno pa se zgornja krema hitro vpije.

Krema za roke Potonika (10 ml): Krema je del kolekcije Potonika. Obogatena je s karitejevim maslom in oljem grozdnih pešk. Slednji ima prevladujoč vonj, zato ni ravno po mojem okusu. Kljub temu sem preizkusila že kar nekaj njihovih krem in vse imajo super rezultat - krema se hitro vpije, po uporabi pa so roke mehke in gladke.

14 komentarjev :

  1. Če imaš možnost, preizkusi avonovo kremo za stopala. Slučajno sem naletela nanjo in res boljše ter učinkovitejše še nisem imela. Sem ji zvesta že več kot 5 let :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bom malo prebrskala, da vidim kakšna je. Imam še malo več kot polovico te Oriflame, jo moram prej še do konca porabiti, če ne potem že skoraj pozabim na kakšno :) Drugače pa verjamem, ko najdeš tisto, ki ti res ustreza, jo ne zamenjaš :)

      Izbriši
  2. I didn't know all these products ! They look very useful & interesting ! Thanks for sharing Valentina :)

    Follow me on GFC, I always follow back.

    WWW.HEKYMA.COM

    OdgovoriIzbriši
  3. Priročen kompletek in niti ni tako zelo drag, glede na to, da gre za L'Occitane. Meni so njihove kreme za roke popolne, celo tiste malo večje brez vonja s karitejevim maslom! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se strinjam, z akcijo je pa še res poceni :) Joj jaz se njihovih krem kar ne naveličam :P

      Izbriši
  4. Great items! Lovely new blog.
    Would you like to follow each other in GFC and G+? Let me know to follow you! xxx
    www.travelera.es

    OdgovoriIzbriši
  5. Si pa res veliko dobila za dobro ceno :) Meni so L'occitanovi izdelki top, edino šamponov ne maram :)
    xx
    SASHA

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja res, še posebej za akcijo. Pa še potovalne velikosti imam rada :)
      Izdelki so pa res fajni, bi kar večino stvari tam pokupila :)
      No zato je pa fajn, da je takšna izbira, da si vsak vzame to kar mu najbolj ustreza :)

      Izbriši
  6. Odgovori
    1. Res je. Meni so potovalne velikosti všeč ravno zato, da ko jih stestiram, se lažje odločim za nakup večjega izdelka :)

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!