MOJI NAJLJUBŠI MESEČNI MEJKAP PRODUKTI


Izbrala sem devet makeup produktov, ki sem jih ta mesec največkrat uporabila, pa tudi meni so ena izmed najljubših. Ni skrivnost, da najrajši kupujem znamko Catrice, saj se mi zdi, da se je njena kvaliteta zadnjih nekaj let precej izboljšala. Iz slike je razvidno, da sem za najljubše makeup izdelke izbrala kar sedem od Catrice, medtem ko sem enega od Essence in enega od Manhattna. Sama dam kar nekaj na kvaliteto, vendar mi mora pred tem vseeno izdelek pasti v oči, ni pa to vedno nujno. Doma se najde tu in tam kakšen izdelek, katerega embalaža ni ravno paša za oči, mi pa zato njegova vsebina izredno pomaga.


Catrice rdečila za lice so me čisto prevzela. Embalaža ni sicer nič kaj posebnega, vendar mi je vseeno čudovita. Minus je mogoče ta, da v primeru, če ti pade na tla, se ti bo vse razletelo, rdečilo pa bo tako pristalo v desetih delih. Pred leti se mi je to dogajalo, tako da te lepo čuvam. Verjamem, da znajo biti občutljive. Kupila sem tri odtenke (od zgoraj navzdol): 020 Rose Royce, 070 Pinkerbell, 035 Robin Wood. Do zdaj sem prisegala na rdeče odtenke, vendar pa sem že nekaj časa razmišljala o kakšnem rožnatem in rjavem odtenku. Seveda je tu še mareličasti odtenek, saj za oranžnega nisem bila prepričana. Kar mi je pri njih padlo v oči je tudi sam vzorec, ki je odtisnjen na rdečilu. Na zadnji strani je zapisano ime odtenka kot tudi nekaj informacij. So zelo dobro pigmentirana, kar verjeti nisem mogla, tako da ga je potrebno nanesti malo in rahlo. Pozitivno presenečena sem bila tudi pri obstojnosti, saj so na mojem obrazu obstali cel dan! Pinkerbell na koncu da lep mat finiš, medtem ko Robin Wood ni preveč šimrast, tako kot sprva deluje. Nakup vam res priporočam.


Naslednji produkt je zopet Catrice, in sicer gre za tekoči puder All Matt - Shine Control, v odtenku 010 Light Beige. Gre za najsvetlejši odtenek. Na mojem belem obrazu vseeno malce izstopa, vendar ne preveč. Kljub temu mi je najljubši ravno zato, ker dobro prekrije nepravilnosti. Sicer se mi je koža vidno izboljšala, tako da je zdaj še toliko boljše. Kadar nameravam imeti puder cel dan na obrazu, uporabim ustrezno podlago, saj mi takrat ne maši por. Tekstura mi je všeč, ker je dovolj gosta in ni preveč tekoča. Nanašam ga s prsti, ker mi je tako lažje. Vseeno pa mi aplikator še zmeraj dela težave. Večkrat ga iztisnem čisto preveč in potem ne vem, kaj naj s tem. Če spregledam ta minus, sem z njim zadovoljna.

Manhattan suhi puder v odtenku 1 Naturelle, je zopet najsvetlejši odtenek. Zmeraj ga uporabim v kombinaciji z zgornjim tekočim pudrom. Ta se popolnoma ujema z mojo poltjo. Zakaj ga uporabim v kombinaciji? Ravno zato, ker mi tekoči puder dovolj dobro prekrije nepravilnosti, medtem ko jih suhi puder ne kaj preveč. Embalaža je zopet bolj občutljiva. Puder kupujem že vsaj dve leti, v tem času mi je dvakrat padel na tla in ni bilo nič kaj lepo za videti. Embalaža ima ob strani predalček, v katerem je manjša gobica, s katero se lahko puder nanaša. Je za enkratno uporabo. Drugače pa mi je všeč, da da na koncu rahel mat finiš, saj nimam rada svetlikajočega obraza.


Essence dolgo obstojni svinčnik za ustnice v odtenku 01 ready for red, je zadnje čase moj največkrat uporabljeni izdelek. Pred tem moram priznati, da živo rdečih šmink, svinčnikov nisem marala, saj sem bila mnenja, da mi takšni odtenki ne pristajajo. Sicer sem še zmeraj takšnega mnenja, vendar je že dovolj, da si upam uporabiti rdečo. Všeč mi je, da je svinčnik na navoj, saj jih drugače ne šilim rada. Je odlično pigmentiran, obstojen pa nekje 4 ure, odvisno od tega, koliko ješ in piješ. Ker imam občutljive ustnice, najprej nanesem malo labele in šele nato svinčnik. Kako zgleda na mojih ustnicah, pa si lahko pogledaš tukaj.

Catrice osvetljevalec Made To Stay v odtenku 010 Eye Like je v bistvu 2v1 izdelek. Uporabite ga lahko v notranjem kotičku očesa ali pa pod obrvi, da jih dvignete. Odtenek sem malce ''kiksnila'', saj bi morala kupiti za en odtenek svetlejšega, saj tako ne pride toliko do izraza kot bi sama želela. Je šimrast, zato so seveda vidne rahle bleščice. Aplikator mi je všeč ravno zato, ker omogoča hiter kot tudi enostaven nanos.

Catrice svinčnik za obrvi v odtenku Brow-n-eyed Peas je prav tako moja stalna uporaba ravno zaradi hitrega in enostavnega nanosa. Super je, da ima na eni strani krtačko, s katero obrvi lepo počešemo, da ne ''štrlijo'' vsepovsod in jih šele nato pobarvamo. Pigmentiran je sicer tako tako, obstane pa lepo cel dan. Kot veste, svinčnikov ne šilim rada, zato me zanima, ali obstaja kakšen na navoj?

Catrice šminka v odtenku Don't pink and drive (se opravičujem, ker je tukaj ni na sliki, vendar sem jo spregledala), je eden izmed nežnih odtenkov, še posebej, ko želiš izpostaviti kaj druga namesto ustnic. Kot že ime pove, ki mi je mimogrede zanimivo, gre za roza odtenek. Ko sem jo kupila, sem jo uporabljala vsak dan, potem pa sem malce ''pozabila'' nanjo in jo ta mesec zopet začela redno uporabljati. Všeč mi je njena tekstura, saj ni ne preveč kremna kot tudi ne mat, ampak je ravno nekaj vmes. Mat šmink nimam ravno rada kot tudi ne preveč lepljivih ustnic. Je dobro pigmentirana, kljub temu, da gre za nežen odtenek, je na ustnicah lepo viden. Obstojna je nekje 4 do 5 ur.


Se opravičujem, ker sem prejšnjo objavo zbrisala, vendar ker sem želela svojo žalost izliti posredno, se je zgodilo, da sem glede tega dobila goro vprašanj. Gre za osebno stvar, ki jo, upam da razumete, ne želim deliti z vsemi oziroma za enkrat nisem pripravljena. Nisem vedela, da bom dobila takšen odziv, zato se vam zahvaljujem za lepe besede in vašo podporo.

14 komentarjev :

  1. I love Catrice brand:) Great cosmetics:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Všečni izdelki, moram preizkusit tale suhi puder od Manhattna, mi mojega ravno zmanjkuje. :) (Natalija)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mi je kar super. Seveda je odtenek kriv, ker je super za mojo polt :)

      Izbriši
  3. Odgovori
    1. Ne vem zakaj, ampak če primerjam z Essence, rajši posežem po Catrice :)

      Izbriši
  4. Ooo jaz imam tudi ta puder od manhattana. Pa se mi zdi da ko si ga dam gor da cez dan kar 'izgine'. Ne zdi se mi prevec obstojen zato zdaj iscem taksnega, ki bo dlje casa ostal na obrazu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je mogoče super ravno zato, ker ga zmeraj uporabim v kombinaciji s tekočim pudrom. Nisem še nikoli uporabila samo suhega, ker to zaradi mojih nepravilnosti ne pride v upoštev :)

      Izbriši
  5. Valentina, s čim pa nanašaš tale puder od Manhattana? S tisto gobico, ki si jo zraven dobila? Ker jaz sem poskušala z njo pa mi ni všeč ker mi da ponekod več pudra če veš kaj mislim...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne ne, jaz je ne uporabljam, nanesem ga kar s čopičem :)

      Izbriši
  6. Katero podlago pa uporabljaš pod Catrice pudrom, da ti ne maši por?
    Manhatten suhi puder izgleda na koži precej naravno ali se vidi, da si ga nanesla? Sama imam kar probleme s svetlečo kožo, vendar me je malo strah tega, da bi na meni suhi puder izgledal preveč nenaravno, zato se še nisem odločila za nakup ..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neko Essence, nimam je trenutno pri sebi, da bi ti lahko natančneje povedala. Odvisno od nanosa, jaz si ga dam čisto malo in je videti v redu. V primeru, da bi ga uporabila res res res veliko, se potem prah nabere na te dlačice, ki potem zaradi pudra dosti bolj izstopajo.

      Izbriši
    2. Ooo super, potem gre puder na wish listo :)

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!