SUMMER BEAUTY FACE PRODUCTS


Morda se katera izmed vas sprašuje zakaj poletni produkti. Namreč, sama imam poleti in pozimi drugačno nego. In ker je poletje sem se odločila, da tokrat predstavim tiste izdelke, ki jih takrat največkrat uporabim na predelu obraza. Naj še dodam, da je moj glavni problem zelo suha koža, vendar boste kmalu opazile, da uporabljam tudi dva produkta, ki sta namenjena mastnemu tipu kože. Uporabljam ju zato, ker se mi poleti zaradi vročine obraz rad masti. 


Oriflame Love Nature losjon za obraz s čajevcem je pakiran v 50 ml embalaži. Namenjen je mastnemu tipu kože. Sama embalaža je na pogled lepa. Kljub temu, da ga je pakirano ''komaj'' toliko, ga ob vsakodnevni uporabi imaš za slabo leto. Jaz ga imam seveda več kot polovico, kupljen pa je lansko leto, vendar ga uporabljam samo poleti. Vonj je prijeten, nežen. Za nanos ga ni potrebno dati veliko, saj deluje malce mastno, vendar se kljub temu lepo razmaže kot tudi hitro vpije. Losjon uporabljam na predhodno očiščenem obrazu, pomaga pri nepravilnostih in ne maši por. Je idealen za moj obraz, saj se srečujem s kar nekaj mozolji. Rezultat se sicer takoj ne opazi, sama sem spremembe zaznala po 2 tednih. Moja največja napaka je, da včasih ne najdem časa za nego obraza, zato je izdelek dobro konstantno uporabljati.


L'Occitane en Provence eterična vodica Immortelle je pakirana v 30 ml embalaži. Gre za potovalno velikost. Vodica je dejansko brezalkoholni tonik, namenjen vsem tipom kože. Vonj je nežen, cvetlični, saj gre za cvetno vodico suhocvetnice v kombinaciji z izvelčkom zelenega čaja. Na začetku sem sicer potrebovala nekaj časa, da sem se vonja sploh navadila, saj mi takrat ni bil ravno blizu. Embalaža ni nič posebnega, je pa v obliki pršila. Tonika na takšen način nisem bila navajena, vendar je kljub temu zanimivo, saj za obraz deluje zelo osvežujoče. Uporabljam ga za čiščenje obraza, pomagam pa si z blazinicami za odstranjevanja mejkapa. Tu in tam ga nadomestim z meglico, saj je v vročih dneh potrebno kožo osvežiti, nahraniti. Dobro je, da mi ne zateguje obraza. Po takojšnji uporabi se opazi, da je koža bolj mehka in gladka. Po približno 10 dneh pa se koža še dodatno izboljša, na obrazu sem zaznala manj nepravilnosti. Predvsem sem imela težave z notranjimi mozolji, ki pa so s pomočjo vodice po parih dneh izginili.


Oriflame Love Nature čistilni gel za obraz s čajevcem je pakiran v 150 ml embalaži. Kljub temu, da je namenjen mastnemu tipu kože pa preprečuje pretirano izsuševanje kože. Mene osebno zaradi teksture spominja na kremo. Sicer ni čisto tekoča, vendar pa tudi gosta ni. Na začetku so vidne bele sledi, ki pa hitro izginejo. Čistilni gel je namenjen čiščenju obraza. Obraz predhodno umijem z mlačno vodo, za tem pa sledi uporaba gela. Počakam 15 minut in si obraz zopet splahnem (za tem sledi uporaba zgornje eterične vodice, saj želim obraz temeljito sčistiti; občasno, kadar na obrazu nimam veliko mejkapa, pa izdelka glede na uporabo menjam). Vonj je zopet nežen. Gel preprečuje nastanek mozoljev, sama sem spremembo prav tako opazila po približno 2 tednih. Je pa res, da sem včasih res zelo živčna, zato se takrat po obrazu ves čas ''čoham'', tako da takrat gel glede preprečevanja mozoljev nima nobenega učinka. Gel je kupljen lansko leto in kot vidite, sem ga porabila zelo malo, saj tudi za izdelek uporabljam samo poleti. Drugače ga lahko imate ob vsakodnevni uporabi za slabo leto. Embalaža sicer ni nič posebnega, vendar mi je lepa ravno zaradi poslikave.


Nuxe Creme fraiche de beaute vlažilni in pomirjujoči serum za obraz je pakiran v 30 ml embalaži. Namenjen je vsem tipom kože kot tudi vsem starostnim skupinam. Nuxe pa ni pozabila tudi na moške predstavnike, saj je serum namenjen tudi njim, in sicer kot dnevna nega ali nega po britju. Kožo vlaži in jo naredi gladko. Ker je moja koža zelo suha, ga uporabljam skupaj s kremo. Uporabljate pa ga lahko zjutraj in/ali zvečer. Sama ga nanašam dvakrat dnevno, tako da v tem primeru naslednji dan opažam, da koža ni več tako suha. Po treh dneh uporabe pa se videz kože popolnoma izboljša! Nanos je enostaven ravno zaradi aplikatorja. Sama tekstura deluje bolj oljnata, zato serum uporabljam v manjših količinah. Se lepo razmaže in hitro vpija. Vonj je zaradi cvetlične vsebine zelo nežen.


L'Occitane en Provence izboljševalna krema za obraz je pakirana v 8 ml embalaži, saj gre za potovalno velikost. Uporabljam jo v kombinaciji z zgornjim serumom. Namenjena je vsem tipom kože. Sama tektsura je ravno pravšnja, ni preveč gosta. Sprva deluje malce mastno, vendar se kljub temu dokaj hitro vpija. Uporabljam jo v manjših količinah, ravno zaradi njene teksture, prav tako pa se lepo razmaže. Po uporabi je koža mehka in gladka. Zaradi izvlečkov potonike pa krema tudi lepo diši. Pomembno je omeniti tudi to, da ne maši por. Sicer jo uporabljam samo zvečer, kljub temu pa pomaga pri zmanjševanju nepravilnosti. Spremembe nisem zaznala takoj, ampak šele po nekaj dnevni uporabi.

20 komentarjev :

  1. Tudi sama imam poleti malo drugačno nego obraza. Sicer bolj v tem smislu, da ne uporabljam mastne nočne kreme pa tudi glede krem za telo izberem tiste manj mastne, pudre menjam z bb kremami, ter na splošno uporabljam manj ličil kot pozimi. Zima se precej pozna na koži po suhem, nevlažnem zraku ipd in imam poleti vedno dosti lepšo kož.
    Sicer pa me ful zanimajo Nuxe izdelki, lahko izvem koliko stane ta, tako informativno bolj?
    Hvala in pa super objava! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Te mastne kreme so včasih kar problem ja. Drugače pa še zmeraj iščem kako bb ali cc kremo, ampak v mojem odtenku jo je res težko najti :/ Manj ličil pa uporabljam poleti ravno zato, ker sem bolj kot ne samo doma haha. Nuxe serum sem sicer v nagradni igri dobila. Se pa cena giblje 30-35€, je na žalost kar drag strošek :/ Hvala!! :)

      Izbriši
    2. Uff, kar "lepa" cena. :)

      Izbriši
  2. L'Occitane en Provence eterična vodica Immortelle je moja stalnica in mi je res super, zvečer si kr konkretno pošpricam po obrazu in počakam da se vpije v kožo. Če pomislim na svojo kože se mi zdi, da jo imam v zadnjih mesecih res precej lepo, sem pa tudi jaz ena tistih , ki menja nego poletje-zima. Mislim, da bi ti Vichy Aqualia Thermal bila krasna za naslednje poletje:) po njej imam po dveh mesecih redne uporabe res lepšo kožo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaaa, ful je super! :) Sem razmišljala o Vichyu, sem prebrala tudi toliko dobrih ocen, da bi kar moral pristati pri meni doma.

      Izbriši
  3. V kakšnem smislu eterična vodica po 10 dneh kožo še izboljša? Zakaj je dobro pustiti gel za čiščenje 15 minut na obrazu? Prvič slišim za to :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Manj nepravilnosti sem zaznala. Sem opazila, da sem pozabila dopisati :) Hja 15 minut zato, ker mi je to v navado prišlo ravno zaradi tega, ker sem pred leti uporabljala različne sete, tam je pa v navodilih pisalo 10 do 15 minut. Zdaj mi je pa to samo prišlo v navado, čeprav ni nič narobe, če takoj spereš, ampak navada pač :)

      Izbriši
  4. Jaz pa namesto teh vodic uporabljam trenutno sivkin hidrolat ki je uporaben na 10001 način....ti tudi priporočam da sprobaš, jaz sicer dobivam od ene domačega tako da je res NARAVNO.
    Bom malo pofirbcala za tvojim omenjenim, ker nisem nikoli neki preveč.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kje se ga pa da kupiti? Ooo sivka <3 Ta je drugače super, mi res sčisti obraz tako kot ga mora pa še mozolji hitreje izginejo kot bi pa na naraven način :)

      Izbriši
  5. Thanks for sharing! These sound like great products.

    Just found your blog and I'm glad I did. I'm now following you on GFC, Bloglovin, and IG (@azucena_robledo).

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Yes, they are really good for my skin :)
      Of course.

      Izbriši
  6. wonderful blog, kisses:)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. I know Oriflame! :)
    but I use pink edition :)

    kisses!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I saw pink edition before I decided to buy this one. It was hard decision but okay :)

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!