SWATCHES: ESSENCE LONGLASTING LIPLINERS


Zadnje čase so moje šminke nadomestili zgornji Essence dolgo obstojni svinčniki za ustnice, ki jih je možno dobiti v kar 9 različnih odtenkih - od nude do rdečega, roza, vijoličnega odtenka. Sama imam 5 odtenkov, in sicer 01 ready for red, 05 lovely frappuccino, 06 a girl's dream, 07 plum cake in 08 girl next door. Vsi so dejansko obstojni. Sama lahko brez problema jem in pijem pa bo odtenek na ustnicah še zmeraj ostal enak kot je bil na začetku. Na mojih ustnicah brez popravkov obstanejo približno 4 ure.

01 ready for red, 05 lovely frappuccino, 06 a girl's dream, 07 plum cake, 08 girl next door

Vsi odtenki so intenzivnih barv. Nanos je hiter in enostaven. So dobro prekrivni. Na koncu je viden lep mat finiš. Sama pred uporabo svinčnika uporabim labelo, saj so moje ustnice že naravno izsušene, brez labele pred nanosom svinčnika pa mi le-ta ustnice še bolj izsuši. Super je, da ima svinčnik mehko teksturo in zato na ustnicah ne pusti bolečih sledi. Svinčnik lahko kupite v Mullerju za ceno 1,59€.





24 komentarjev :

  1. Omg plum cake pa girl next door so top

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj meni so vsiiiiiiii top, ne morem se odločit, kateri mi je bolj <3

      Izbriši
  2. 05 in 06, meni sta super, dam pa cez sloj sminke v neznem odtenku, da ni vse skupaj tako suho in da vseeno prevlada barva svincnika. :) moram poskusit tvoj nacin. :) (Natalija)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti za 06 <3

      Sem pa poskusla že to s šminko, ampak nimam ravno vseh podobnih odtenkov, šminka + svinčnik, če veš kaj mislim, zato sem ostala kar na tej tehniki :)

      Izbriši
  3. 05 mi je všeč :) drugače še nobenega od teh nimam.

    x, Katja
    http://stylish-flower.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Cool swatches! Just followed you back! Keep in touch sweetie!

    -Eva
    www.evaaguspina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. I love the red Color

    FOLLOW my Blog!!! Maybe we can follow each other!!!
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de

    OdgovoriIzbriši
  6. Nice review, dear!

    Would you like to follow each other? Let me know and I follow you back)

    http://www.blueberriesblog.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. O vau, ta nude odtenek nujno rabim :O

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je ravno pravšnji odtenek, svetlejši mi osebno ni všeč :)

      Izbriši
  8. Še nikoli nisem probala lip linerja :D Nevem zakaj se jih tako bojim, ampak teli gor so vsi tako lepih barv, da si mogoče celo kupim kakšnega :)
    xx
    Sasha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem bila jaz ista! :D Kokr sem prvega kupila, so sledili še ostali štirje :)
      So pa glede na ceno super.

      xoxo

      Izbriši
  9. Nice post! I'm following your blog now, will be glad if you could follow back :)
    Have a nice day!))

    http://veronica-mangojuice.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  10. a very good overview
    I signed through Gfk.nadeyus and you follow me
    http://milashe4ka9596.blogspot.ru

    OdgovoriIzbriši
  11. Tebi pa močne oz. žive barve šminke res super pašejo, srečnica! :D
    Se mi zdi, da je 01 popolna za tvoj ten kože. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O hvala! Si v bistvu prva s takšnim mnenjem :) Meni se ravno zdi, da mi zaradi bledega obraza takšni odtenki ne pašejo, ampak še zmeraj zelo rada posegam po njih. 01 je pa na splošno moj prvi rdeč odtenek :)

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!