VIDAL SHOWER GEL WITH ARGAN OIL


Obožujem izdelke, ki vsebujejo arganovo olje, zato sem se odločila za nakup izdelka, katerega znamke ne poznam. Embalaža sicer ni nič posebnega, vsebuje pa 250 ml gela. Kar mi je všeč, je zopet oljna tekstura, saj ta moji koži najbolje ustreza. Vsebuje arganovo olje, zato ta čudovit vonj. Je biološke pridelave! Kožo nežno očisti in jo neguje - to sem še posebej opazila na predelu nog, saj se tam srečujem s suho kožo. Po uporabi je koža mehka, prožna in gladka. Vonj se je zaznal še nekaj ur za tem. Prav tako se hitro vpije kot tudi lepo peni. Gel me zaradi teksture, vonja in učinkovitosti spominja na Afroditine oljne gele. Zanj sem odštela 1,91€.

[ENG] I like products with argan oil, so I decided to buy product whose brand I don't know. Packing is nothing special, it contains 250 ml of gel. What I like is the oily texture because it is best for my skin. It contains argan oil, so it smells good. Gel is biological production! Skin gently cleans and nourishes - I especially noticed in the area of legs where's my skin dry. After use the skin is soft, flexibly and smooth. The smell was detected a few hours later. Gel reminds me on Afrodita shower gels because of a texture, smell and effectiveness. It is quickly absorbed and pretty penny. It costs 1,91€.


16 komentarjev :

  1. nice post, happy Sunday!

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Luškano, očitno vredno preizkusiti! Sama sem bila že več kot prezadovoljna z Afroditinim. Prvič sem ga kupila, ko sem šla na Portugalsko na izmenjavo pa so mi kolegice iz drugih držav celega porabile, tako se jim je dopadel :D

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je res super! Afroditini so pa tako ali tako zakon <3 Hehe, ja si predstavljam :D

      xoxo

      Izbriši
  3. Vidim, da si se odločila pisat tudi v angleščini... saj to ne pomeni, da boš sčasoma opustila objave v slovenščini ali pač? Ti to vzame bistveno več časa kot le objava v slovenščini ali znaš dobro angleško in gre precej hitro? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. V bistvu je bil to zame en izziv. Sama za tuje jezike nisem, sem v tem res zelo slaba. Danes nisem vedela, kam bi se dala, zato sem se odločila, da se malo potrudim še z angleščino. Drugače pa ostajam z objavami v slovenščini :)

      Izbriši
    2. Čestitke za pogum :) če praviš, da si zelo slaba, ti je šlo za prvič odlično. Saj boš videla, sčasoma bo vedno lažje... in te čisto razumem, meni tudi ne gredo tuji jeziki najboljše od rok, a je z leti vedno več interesa in volje za učenje le-teh.

      Izbriši
    3. Tudi kritike so včasih v redu, se iz njih kdaj kaj naučimo. Drugače pa hvala, ampak mislim, da se česa podobnega ne bom več lotila :D

      Izbriši
  4. Nice product and great post!

    http://www.adelaacanski.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Bere se super, mislim, da ga še nisem zasledila kje pri nas ali pa nisem bila dovolj pozorna. Drgače pa sem sama imela neka eng dneve ins em tudi spisala eno objavo v obeh jezikih , ker se mi je dalo in nisem lih zanič v angleščini, mi je pa vzelo še več časa in potem pokažem frendici, ki je res dobra v slovnici in mi reče. da precej stvari ne štima:), si kr nisem upala objavit, me pa ful mika kdaj pisat tut v eng, mam prav take dneve. Moram mal čase ponovit pol pa bo:). Joj zadnjič sem ti pozabila povedat, da sem šla v velenje ampak mi ni zneslo do dm-a, upam, da si našla potem Fur Fair kolekcijo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz sem ga kupila v Tuševi drogeriji, ker me je zanimalo, ali še kakšen gel vsebuje arganovo olje in da je po možnosti še nekaj, česar nisem sprobala :) Mi je pa super! Hehe se spomnim ja, da si enkrat pisala v angleščini. No saj po drugi strani je super, da malo možgane spravimo v delujoči pogon :P Ja ja, sem potem naslednji dan tako ali tako šla v Ljubljano in sem tam zasledilo celotno kolekcijo.

      Izbriši
  6. What a nice product !
    I'll maybe even try this one and keep you posted on my thoughts !


    I invite you to visit my blog on lilusvoyage.blogspot.com (:

    OdgovoriIzbriši
  7. Jaz pa nimam še nobenega angleškega, to pa verjetno zato, ker bi ga par dni popravljala in ugotavljala kaj še ne štima. Angleško sicer razumem perfektno, v angleščini berem tudi knjige, a pisanje ... to pa ne gre brez, da bi vsak stavek kontrolirala v google translate. Hehe :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala enako, sem ista! Ni problem v razumevanju, ampak pisanju :/ Ampak kaj čemo, nismo vsi za vse, ane? :)

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!