CATRICE PALETA SENČIL ABSOLUTE ROSE


Se opravičujem, ker že skoraj 10 dni nisem nič objavila. Zaradi osebnih stvari sem morala dati blog malo na stran. Vendar pa se danes že vračam z novo objavo. Tokrat sem pisala o Catrice paleti senčil Absolute Rose, 010 Frankie Rose To Hollywood. Spomnila sem se, da objave o tej paleti še nimam napisane, zato sem se jo danes lotila. Na žalost se mi po glavi roji toliko stvari, da potem posledično velikokrat kar pozabim na kakšno določeno stvar.


Torej, najprej hvala Nataliji za tole prečudovito paleto. Kot da bi mi brala misli! Imela sem jo že nagledano in malo je manjkalo, da bi jo kupila, potem pa mi je nekaj v glavi govorilo: Dovolj imaš kozmetike, umiri se. Že tako ali tako, če primerjam Catrice in Essence, raje posegam po prvi, zato sem se je res razveselila. Res je, da dam veliko na izgled, zato mi je seveda najprej v oči padla sama embalaža, ki bi morda za nekatere bila izjemno preprosta. Všeč mi je, da na sprednji strani z različno velikostjo in debelino črk piše ime palete. Pa vendar je zadnja stran zelo priročna, saj so na njej postopki, kako ustvariti lep makeup. Embalaža je plastična, vseeno pa na njo pazim, tako da mi do zdaj (trkam po lesu) ni padla na tla. Upam, da bo tako tudi ostalo, saj sem drugače kar nerodna oseba. 


Še pred samo embalažo pa so mi v oči padla senčila! Že tako na paleti na veliko piše Rose, zato res hvala Natalija, ker veš kakšne senčke imam rada. Obožujem nude in roza, to se ve, zato sem brez dvoma vedela, da bom paleto hitro vzljubila. Zelo priročen je aplikator. Desno stran uporabljam za nanos senčk oziroma najrajši v kotičku očesa, z levo stranjo pa veko ''očistim'' preostalih senčil. Sama senčila so sestavljena kontrastno, od svetlega proti temnemu. Prvi je najsvetlejši, gre za klasičen bel odtenek z mat finišem. Najrajši ga uporabljam v kotičku očesa. Ker pa je dovolj svetel, ga občasno uporabim za nadomestek osvetljevalca, in sicer pod obrvmi. V obeh primeri se super obnese. Drugi odtenek je prav tako mat, in sicer v zelo nežni, svetlo roza barvi. Tretji in četrti odtenek sta šimrasta, vsebujeta drobne bleščice. Tretji je roza-rjavega odtenka, četrti pa je rjavi. Peti odtenek je zopet mat in gre za kombinacijo rjave ter sive barve. Zadnji odtenek je šimrasti, hkrati pa je meni najljubši, saj je zelo močan, živahen. Namreč, gre za kombinacijo bordo rdeče in rjave barve.


V pigmentacijo sploh nisem dvomila. Še posebej me je presenetil najsvetlejši, bel odtenek. Swatche sem naredila kar s prstnimi blazinicami, ker sem jih tako lažje poslikala. Prav tako pa sem bila zadovoljna tudi z obstojnostjo. Po celem dnevu so bile senčke dobro vidne. Drugače pa še vseeno rajši posegam po bolj nežnem makeup-u, saj mi s temnejšim še ne gre tako dobro pa tudi mnenja sem, da mi nežni bolj paše. Se še učim delati dobre prehode med odtenki. Vseeno mislim, da je ta paleta pisana na mojo kožo, kajti z nežnimi odtenki rada ustvarjam. Seveda posežem tudi po kakšnem bolj živahnem, močnem, vendar pa ga kljub temu nanesem malo, bolj na rahlo, saj ne želim narediti kakšnega kiksa, kjer bi bila edina rešitev odstranjevanje celotnega makeupa. Paleto pa sicer prodajajo v vseh drogerijah po ceni 5,29€.


16 komentarjev :

  1. Sem ful vesela, da ti je vsec. :* meni je bila tam na stojalu najprimernejsa izbira zate. :)) (Natalija)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odtenek 6:) moja jesensak barva:)hihi. Semv esela, da ti je ušeč, sama se nakak nisem odločila za nakup, ker mi je Absolute bright preprosto bila premalo pigmentirana, tale se bere veliko bolje. Je pa zelolepa paletka iz police te kar kliče, kupi me:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, zadnji je res čisto jesenki :) Je sicer res najbolj pigmentiran, ampak jaz sem ga uporabila čisto na rahlo, ker si še ne upam ustvarjati bolj močnejše mejkape :)

      Izbriši
  3. Luškana paletka, tudi sama se raje odlločim za Catrice kot Essence. 😊

    OdgovoriIzbriši
  4. super paletka, plus teli odtenki ti res super pašejo. sam makeup look pa itak 10/10 superca zgleda
    sama tut veliko raje posegam po nude odtenkih al pa kakšnih rjavkastih so mi veliko bol pri srcu pa tut bol naravno deluje. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Taki bolj v izi mejkapi so čisto po mojem okusu :) Za vsak dan. Pa mislim, da nama obema tud taki najbolj pašejo. Razen, če bova začeli eksperimentirat pa, da nama to fajn uspe ... Takrat bo druga zgodba :D

      Izbriši
  5. Meni je ta paletka top! Je skoraj edina, ki jo uporabljam. Se mi pa po zadnjih fotkah zdi da ti noroooo paše k barvi oči!
    xx

    SASHA

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ja, super je :) Mi je všeč ravno zaradi teh nežnih odtenkov. Drugače pa hvala! <3

      Izbriši
  6. Wow, these colors are beautiful!! Let me know if you want to follow each other!

    www.thefancyfashioncastle.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. nice post :) So amazing photos :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepa paletka! Barve se mi zdijo res lepo skombinirane – super za zimo, IMO. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni so takšni odtenki najbljižje. Se mi zdi, da z njimi ne morem ''zafrkniti'' :P

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!