BYE-BYE SUMMER


Že nekaj časa nisem objavila nobene outfit objave. Tokrat je na žalost slik zelo malo, saj nisem mislila, da ga bom utegnila poslikati. Niti to ni sploh tisto, kar sem si sama v glavi zamislila. Ampak vseeno ... Tisti, ki me poznajo, vedo, da sama najrajši posežem po enostavnih, vsakdanjih, sproščenih outfitih. Pa še treba je bilo obleči kratke hlače in to priložnost izkoristiti, glede na to, da se poletje od nas poslavlja. Prosila bi vas, da spregledate moje potolčeno koleno kot tudi zelo slabo kvaliteto slik. Torej, za današnji outfit sem izbrala daljšo tuniko, ki jo lahko nosite samostojno ali v kombinaciji s hlači. Sama sem se odločila za kratke jeans hlače. Ker moji čevlji večinoma prevladujejo v črni barvi, je zato tokratna obutev črna, zraven pa sem vzela še torbico, pisanih barv. Na nakit pa sem v vsej tej naglici enostavno pozabila.


tunika: Stradivarius. kratke hlače: Tally Weijl. obutev: New Yorker. torbica: Frendi

10 komentarjev :

Thank you for all your lovely comments!