L'OCCITANE EN PROVENCE KREMA ZA ROKE JARDIN SECRET


Prejšnji mesec je v trgovino L'Occitane en Provence prispela nova kolekcija, imenovana Jardin Secret oziroma Kraljičin skrivni rožni vrt. V kolekcijo sem se zaljubila že na sam pogled, saj jo krasijo izdelki čudovitih barv, med katerimi prevladuje rožnata, kot tudi rožasti vzorčki. Sicer nisem strastna oboževalka roza barve, ampak ta je ravno takšnega odtenka, da mi je takoj padel v oči. In kot že ime kolekcije pove, izdelki vsebujejo cvetlične vonje. Dokler za njihovo trgovino nisem ''slišala'', se takšnih izdelkov nisem niti dotaknila, saj vonji za moje pojme niso bili prijetni. Ker pa L'Occitane preseneča, sem svoje mnenje spremenila. Od takrat naprej si upam kaj tudi povonjati, čeprav so me do sedaj prepričali sami njihovi vonji, v ostalih trgovinah so mi še vseeno preveč intenzivni, včasih mi delujejo preveč umetni.

Tisti, ki me poznajo, vedo, da v L'Occitane najraje zavijem takrat, kadar potrebujem novo kremo za roke. Od začetka letošnjega leta sem začela testirati njihove kreme in ker me znova in znova pustijo navdušeno, se zato tudi tokrat nisem mogla upreti nakupu. Seveda je bil razlog tudi ta, da mi je prejšnje zmanjkalo. Tako se je v mojih rokah znašla nežna krema za roke, zgoraj omenjene kolekcije. Najprej mi je v oči padla embalaža, ki je čudovite rožnato-zelene barve. Zame je to super kombinacija! Takoj za tem me je zanimal vonj. Zanimanje je bilo upravičeno, saj je zelo nežen, cvetličen. Namreč, vsebuje esenco vrtnice iz Grassa. Že tako ali tako vrtnice obožujem. Za razliko vrtnice hitreje ovenijo, kremo bom pa imela vsaj 3 mesece. Dobra tolažba!

Kot večina njihovih krem je tudi ta pakirana v 30 ml embalaži. Za nekatere zna količina predstavljati problem, meni osebno pa je idealna. Vonja se sicer ne naveličam, vendar pa kremo običajno porabim ravno takrat, ko v prodajalno pride nova kolekcija, kar je super, saj ne kupujem rada cele zaloge v naprej, ker potem ne uspem nič do konca porabiti. Sama tekstura je takšna kot se za kremo tudi spodobi. Ni gosta, vendar tudi ne preveč tekoča. Nima kakšne posebne barve, je kar klasična bela. Nanašam jo v manjši količini, saj se lepo razporedi in razmaže. Všeč mi je, da se hitro vpija. Po uporabi moje roke niso bile samo dišeče, pač pa tudi mehke in gladke. Zame je bil rezultat neverjeten, saj tako mehkih, gladkih rok še nisem imela. Po uporabi sem si jih zagotovo kakšno uro ves čas ''božala'', občutek je bil res čudovit, sem vesela. Drugače pa je problem mojih rok občasna suhost. S kremo je ta problem hitro rešen, saj jih dobro nahrani. Je pa čisto odvisno, kakšen tip kože imaš na rokah. Moji mami tako ali tako nobena ne odgovarja, izjemoma Garnier-ova. Sama sem glede tega ravno obratno. Najbolj mi ustrezajo L'Occitane kreme, medtem ko ostale kar težko. Poleti še nekako gre, pozimi je pa vidno samo razočaranje. Sicer pa boste za kremo odštele 7,60€. Na Monikinem blogu (Sugarlove blog) pa si lahko preberete njeno izkušnjo o kremi za roke in mleku za telo.


Ob nakupu sem prejela še testerje kreme in esence za obraz iz prejšnje kolekcije Potonika. Drugače pa upam, da bo iz te kolekcije na voljo potovalni set. Meni osebno pridejo zelo prav! Najprej dobite kar nekaj izdelkov potovalne velikosti za ugodno ceno, potem pa je tu na vrsti testiranje. Na podlagi tega se lažje odločim, kateri me je najbolj prepričal in si ''zasluži'' nakup normalne velikosti. Se drugače še spomnite objave o potovalnem kompletu zanjo? Če se ne, kliknite tukaj. No, mene je prepričala eterična vodica Immortelle. Imam jo še čisto malo, za približno dve uporabi. Glede na to, da je ta potovalne velikosti in ker mi je izdelek bil res zelo všeč, se bom odločila za nakup normalne velikosti. 

10 komentarjev :

  1. Tudi jaz imam od vseh krem za roke najraje prav tiste, ki so od L'Occitane. Zelo luškana embalaža, kreme sicer še nisem preizkusila, a ker imam rada vonj vrtnic bi mi bila nedvomno noro všeč! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potem sva že dve :) Sicer tu in tam še kakšno preizkusim, ampak je ali premastna ali pa premalo hranljiva. Da pa o čudovitih embalažah ne govorim :)

      Izbriši
  2. Joj tale lepotička tako diši:), jst mislim, da smo midve ene zbirateljice tehle kremic za roke od Loccitane:), vedno večja je:) hihi. In hvala za omembno, saj veš, da mi veliko pomeni**

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem že po večini skorajda vse njihove kreme preizkusila. Dvomim, da se jih bom kdaj naveličala :D Ni za kaj! <3

      Izbriši
  3. po l'occitane kremo se spravljam že 100let pa še nisem pršla do nje. sem jo enkrat preizkusla ker jo je mela sošolka in je neverjetna.
    Tale je pa neverjetno lepa. bi jo imela že samo zaradi lepe embalaže :'D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Enkrat se boš že spravla, boš vidla :) Nekatere odbija cena, ampak meni samo te ustrezajo pa še za vsaj 3 mesece jo imam :)

      Izbriši
  4. meni se dopadaju njhove kreme! super post i odlicne fotografije!
    ako zelis pogledaj i uclani se na moj blog :)
    Isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Slinim se nad slikicami! Sej ne, da nimam te kremice ampak tako lepih slik pa RES nimam. Great job!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O hvala, čeprav jaz sem pa zelo nezadovoljna s slikami :/ Tako, da komaj čakam, da se na konferenci česa novega naučim :)

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!