MAGIC PLANNER


Kar ne morem verjeti, da je počitnic že konec in da je treba iti na fakulteto. Ah, čas je šel čisto prehitro na okrog. Vseeno pa si v zadnjem tednu počitnic vzamem čas za študijsko organizacijo. Zato me je Magic Planner razveselil s svojim čudovitim planerjem! Moram priznati, da sem zadnjih nekaj dni čas posvečala samo njemu, saj me je tako zelo navdušil, da sem enostavno morala začeti planirati razne stvari in to ne samo za nekaj dni, pač pa za kar nekaj mesecev v naprej.


Svoj Magic Planner lahko naročiš na njihovi spletni strani tukaj. Izbiraš lahko kar med 15 planerji! Vsak je po svoje zanimiv ravno zaradi motiva, napisa in lepih barv. Sama sem nekaj časa razmišljala, za katerega bi se odločila. Bila je kar težka dilema, hehe. Pa vseeno sem se nato odločila za platnico s fotografinjo, saj je bistvo mojega bloga fotografiranje, prav tako pa me opisuje tudi sam napis. Ne vem zakaj, ampak včasih imam nas blogerke za nekakšne umetnice, saj tudi me ustvarjamo, pa čeprav na drugačen način. Za planer boste odštele 15€. Glede na to, kaj vse vsebuje, je sam znesek zared soliden. Najprej naj povem, da je planer A5 velikosti, torej je dosti večji od tistih standardnih. Večji so meni dosti bolj blizu, saj se z manjšimi ne znajdem najbolje. Poleg tega je planer 15 mesečni, od oktobra 2015 do decembra 2016! Super, kajne? Ima pa tudi približno 250 strani. Še posebej mi je všeč to, da ima spiralo. In kaj pravzaprav planer vsebuje?


Ko planer odpreš, najprej zagledaš čudovito sliko skupaj z mislijo. Ta misel bi lahko rekla, da je kar moja študijska želja. Kot da bi vedeli, kaj morajo napisati. Naslednjo stran pa krasijo barviti metuljčki. Tokrat je zapisanih več misli, ki so mi zelo všeč. Super je tudi to, da so ''razmetane'' in ne zapisane naravnost. Prav tako je posebej stran, kamor zapišeš svoje ime. 


Planer vsebuje tudi stran, na kateri odgovoriš na nekaj vprašanj o sebi. Prav tako lahko zapišeš tudi razne cilje na podlagi družine, ljubezni, prijateljstva, zdravja, potovanja, financ, sanj, pa tudi cilje zase. Potem pa je tu stran, ki me je razveselila. Poleg dveh prikupnih sličic lahko zapišete ideje za darila. Zdi se mi super ideja, še posebej včasih, ko je potrebno darilo kupiti moškemu, za katerega kar ne vemo, kaj bi mu podarili. No in ko se končno spomnimo, imamo pri sebi planer in zapišemo. Seveda pa niso pozabili tudi na slaščičarje! Všeč mi je, da lahko zabeležim tudi kakšne recepte, za katere menim, da bodo odlični. Naslednjih nekaj strani pa je namenjenih rojstnim dnevom. Je res zelo pregledno!


Tu je tudi ideja o denarnem mesečnem planu. Da ne pišem kaj vse še vsebuje, si lahko pogledate na zgornjih slikah. Kot pa ste že po vsej verjetnosti opazile, je planer napisan v angleškem jeziku. Tako ga lahko kupujejo tudi tujci, to zagotovo predstavlja prednost. In kar je še pomembneje ... Nastal je izpod rok Katarine Račič. Res vse pohvale! Zanimiv je sam razpored, ideje, ilustracije ... Celoten koncept je čudovit. No in zdaj pride tisto, kar potrebujemo za organizacijo. Tu sta mesečni kot tudi tedenski plan.


Prilagam primer za mesec oktober. Pri mesečnem planu mi je najprej v oči padla sličica. In naj povem, da je za vsak mesec druga. Vikendi so obarvani z drugo barvo, tako da zapis kot je pon, tor, sre in podobno, ni potreben. Ko pogledamo naslednji dve strani, gre zopet za mesečni plan, ki pa je zapisan v obliki kvadratov. Vanje lahko zapišemo kaj pomembnega. Ob strani si lahko zabeležimo pomembne dneve, za kaj smo hvaležni, kateri so naši mesečni cilji in zabeležimo kaj splošnega. Tudi tu so pri vikendih kvadrati obarvani z rumeno barvo. Pri tedenskem planu pa gre za obliko razpredelnice. Ob strani so zapisane tedenske misli, tedenski cilji, kaj moramo kupiti, koliko denarja smo porabili, ali smo in kaj smo telovadili ter zapisi o splošnem. Vikend je zopet obarvan z rumeno barvo.


Vsak teden lahko preberemo novo misel. Vsaka je po svoje zanimiva. Prilagam dve, ki sem si ju najprej zapomnila.


Prilagam tudi nekaj primerov sličic, ki krasijo mesečni plan. Izbrala sem jih za december, februar in julij, saj so ti trije meseci moji najljubši. December mi je eden izmed najljubših ravno zaradi božiča in vseh teh praznikov ter daril, februar je super zato, ker takrat godujem, julija pa imam rojstni dan, poleg tega so takrat počitnice kot tudi poletje. Kot vidite, so sličice skrbno izbrane na podlagi samega meseca. Meni so zelo všeč ravno zaradi samega motiva pa tudi zaradi pestrih, živahnih barv.

Sedaj me pa zanima, ali bi želeli pogledati v moj, že malo organiziran planer? Ni še dokončan, vendar se bo zagotovo tedensko polnil in polnil. Se že kar veselim konca leta, ko ga bo tako pisanega zanimivo pogledati.


Vsekakor nisem umetnica v smislu likovnosti. Mi je pa vseeno všeč, kako sem ga do zdaj uspela urediti. Pomagala sem si z barvnimi pisali, vrečkami, sličicami, lističi, trakovi in podobno. Veliko sem tudi podčrtovala. Na mesečnem planu v obliki kvadratov sem si posebej označila, za kateri mesec gre, prav tako tudi pri tedenskemu, saj mi je tako lažje. Velik plus je, da so listi dovolj trpežni in niso preveč tanki. Ob ne preveč močnem pritisku pisala se na drugi strani ne vidi nikakršnega odtisa. Naj pa še dodam, da lahko poleg planerja naročite še zvezke, beležke, majice in motivacijske kartice ... Bogata izbira! Zdaj pa mislim, da sem vas morda s slikami in svojim mnenjem prepričala v nakup. Ga že slučajno katera ima?

14 komentarjev :

  1. Ful luškan planer, res lepo si ga uredila ... te nalepke in to.
    Si mi naredla lušte, da bi nabavila svojega. Samo vem, da bi ga nekje izgubila, ali ga preprosto po dveh tednih nehala uporabljati.
    Pri meni je še najbolj varen Google Calendar, ki pa je proti tvojemu grozno dolgočasen in nič zanimiv. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem ga tudi jaz včasih po nekaj tednih čisto nehala uporabljati, zdaj pa rečmo, da mi je lani dobro uspevalo, letos mi pa še posebej mora :) Hvala!

      Izbriši
  2. Ful je hud, komaj čakam jutri ko je 1.10 da ga začnem uporabljati :)

    Old school planner so še vend najjači <3

    OdgovoriIzbriši
  3. oh tolk fajn si ga podekorirala že da je res mamljiv. Sploh tisti money spent kvadratek mi je všeč:) ko si okoli zapisala too much:), sama tudi že imam planer, za 2016 sicer ni tako pisan, in kreativen, mi je pa ful simpatičen in lep.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Takrat sem že v naprej vedela, da bo res too much denarja šlo, ker sem morala urediti še zadnje stvari glede fakultete in tako naprej :) No pa važno, da imaš enega, v katerim se znajdeš.

      Izbriši
  4. Thanks sweetie :D

    OMG, I WANT an I NEED this kind of planners!
    Amazing , amazing, amazing!

    NEW INSTAPLEASURE POST
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovit je in ti si ga tako lepo popisala, da bi ga kar takoj imela :) z mano je žal podobno kot z Lariso, da me čez nekaj časa mine, zato sem se odločila, da si tokrat kupim navaden zvezek s trdnimi platnicami. Lepo ga bom podekorirala posvoje in če ga bom pridno uporabljala, si drugo leto privoščim pravi planer. Res izgleda super!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Predlani sem imela tudi jaz kar en zvezek pa mislim, da mi je bil bolj zanimiv od navadnega mini planerja :) Kar poskusi in pa hvala!

      Izbriši
  6. Ta planner res izgleda super, uredila si ga tudi zelo všečno :D Smešna mi je bila tista: EXERCISE! - nope, i love food :D
    Drugače pa res tudi sama potrebujem en planer torej mogoče bom naročila tega, ali pa bom v trgovini našla še kakšnega :)

    x, Katja
    http://stylish-flower.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ah, hrano imam preveč rada :P Jaz sem kar vesela za tega, ker v trgovinah nisem našla nič pametnega oziroma všečnega :/ Hvala.

      Izbriši
  7. Kako je lušten planer! Sicer se mi zdi malenkost velik za v torbico, sama imam raje malenkost manjše, ampak so meni v knjižni obliki vsekakor boljši kot tisti na telefonu – lažje mi je vzet kemik in napisat kot pa tipkat :) Pa še kaj lahko narišeš! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :) Ja manjši so meni super za v torbico, ampak običajno imam zelo nabasano in manjše stvari težko najdem :P Telefoni mi pa tudi niso zanesljivi, velikrat gre na kakšno popravilo in sem potem brez vsega :/ Se pa strinjam z risanjem :)

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!