URIAGE MICELARNA VODA ZA NORMALNO DO SUHO KOŽO


Končno sem po dolgem času dobila nazaj računalnik in s tem je prisotno še večje veselje do pisanja nove objave. Kar smotano, ko se ti računalnik čisto nepričakovano pokvari, po vrhu vsega sem na njem imela toliko stvari shranjenih, da zdaj nimam niti ene stvari. Pa dobro, sem se vseeno znašla. V času ''odsotnosti'' sem imela pri sebi zvezek, v katerega sem zapisovala ideje za blog. Nabralo se jih je že kar nekaj. Komaj čakam, da jih delim z vami! Naj pa povem, da sem vas vse pogrešala. Tako zveste bralke kot tudi blogerke, ki jih rada spremljam. Sedaj pa nazaj k objavi, ki sem jo pripravila.


Današnja objava je namenjena Uriage termalni micelarni vodi za normalno do suho kožo, katero mi je v test poslalo podjetje Mediforma skupaj s toaletno torbico. Hvala vam! Ker je moja koža kar suha, sem ves čas v iskanju dobrega in kvalitetnega izdelka. Do zdaj me je prepričala samo L'Occitane en Provence eterična vodica iz kolekcije Imorrtelle, o Uriage produktih pa sem prebirala tuje ocene. Vodico lahko izberete na podlagi treh tipov kože. Poleg zgoraj omenjene je tu še za kožo nagnjeni k rdečici in za mešano do mastno kožo. Pri tem mi je všeč, da je za vsak tip kože drugače obarvana embalaža, da potem ne pride do menjav glede namena uporabe, pa tudi vsaka ima svoj značilen vonj.


Micelarna voda je shranjena v 100 ml embalaži. Sama jo vsakodnevno uporabljam en mesec, v embalaži pa jo je še približno polovico. Običajno jo uporabljam zvečer pred spanjem, tu in tam po njej posežem tudi zjutraj, kar je čisto odvisno od mojega razpoložljivega časa. Embalaža je prozorne barve, kar je super, saj lahko tako spremljam porabo. Prav tako mi je všeč kombinacija z modro barvo, ki je zadnje čase med mojimi ljubšimi. Čemu pa je pravzaprav sploh namenjena? Namenjena je odstranjevanju nečistoče in ličil.


Sama sem jo sprva uporabljala za odstranjevanje nečistoče, saj se odkrito povedano na ličila sploh nisem spomnila. Običajno sem jih odstranjevala s pomočjo vlažilnih robčkov, makeup na očeh pa z odstranjevalcem ličil. Vem, gromozanska napaka! Za tem sem si obraz umila z mlačno vodo, šele nato pa sem uporabila kakšno vodico, občasno v kombinaciji z vlažilno kremo. Vseeno se je v tem primeru micelarna voda dobro izkazala. Nečistočo sem odstranjevala s pomočjo blazinic, na katerih so bile vidne umazane sledi. Potem pa sem se le spomnila na ličila. Na obrazu imam večinoma osnovni makeup. Se pravi tekoči in suhi puder, maskaro, rdečilo ter svinčnik za obrvi. Vse to zgornja vodica temeljito odstrani. Ne samo odstrani, ampak hkrati kožo vlaži, kar je meni zelo pomembno. Še posebej je super poleti, ko koža potrebuje osvežitev. Naj pa dodam, da ne maram izdelkov, ki ličila dobro odstranijo, za sabo pa pustijo suh občutek, po možnosti ti še zategujejo kožo. Uriage vodica kože ne zateguje, občutek je res prijeten. Včasih mi deluje kot masaža, ker res prija. Sama imam tudi nekaj manjših brazgotin, ki so posledica pretiranega stiskanja mozoljev iz preteklosti. Vanje se mi puder zelo rad vsidra. Ob močnejšem pritisku ga micelarna voda dodobra odstrani. Celoten obraz očistim dvakrat, ravno zaradi pudra, ki ga je na mojem obrazu kar nekaj. Koža pa po uporabi ni samo očiščena in navlažena, prav tako je lepo gladka in mehka. Vodica za seboj pušča prijeten vonj, ki ga najprej nisem znala razvozlati. Vsebuje ekstrakt brusnice! Vonj je zelo nežen in rahel, kar mi je všeč, saj ne maram preveč močnih.


Če povzamem, me je omenjeni izdelek povsem navdušil, zato ga priporočam vsem, ki se srečujejo s suho kožo, saj je po uporabi koža temeljito očiščena in dobro navlažena. Moja koža je res občutljiva, tako da sem vesela, da sem le našla nekaj dobrega, učinkovitega in ugodnega za mojo kožo. Izdelek lahko naročite na spletni strani Mediforme. Cena je 5,20€. Prav tako pa za ceno ene vodice dobite še eno gratis. Super, kajne?

10 komentarjev :

  1. Se kar fino bere;:) jst sem trenutno na Afroditini in mi je SUPER; SUPER:)mi je škoda da je že prej nisem začela uporabljat, pa še ne vsebuje glih vseh packarij. Čeprav tale za ceno je glede an to da dobiš dve zelo ugodna

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Afroditina bo po vsej verjetnosti moj naslednji nakup. Čakam še, da to do konca porabim, ker se zdaj trudim najprej do konca en izdelek porabiti, potem pa šele novega kupiti :)

      Izbriši
    2. Sej te razumem , da hočeš najprej porabit eno stvar potem pa na drugo in je prav tk, ampak probaj še afrodito, meni je ful ušeč. Sej mam spisano objavico o njej pa bo te dni na blogu;)

      Izbriši
    3. Bom bom, dvomim da bi razočarala, glede na to, da sem z Afrodito res zadovoljna :) Super, potem se beremo!

      Izbriši
  2. Nisem še slišala za tole znamko, zgleda pa kar dober izdelek, pa tudi cena mi je všeč.
    Sama imam trenutno Sorayino miceralno vodico, ki pa je več kot 2x dražja. Sicer je super, ampak ne vem če je vredna svoje cene. Od kar sem videla cene Sorayinih izdelkov na polskem (ista miceralna raztopina stane tam 2,99€, tu pa 11€) mi nekak sploh več ni, da bi jih kupovala v Sloveniji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pred parimi meseci je bila še tudi meni kar neznana :) Je pa res kar solidna cena, glede na to, da za ceno enega dobiš dva izdelka :) Joj za Sorayo pa verjamem, da je tako :/ Pri nas nisem kupila niti enega izdelka, me ravno cena trenutno malce odbija, čeprav tu in tam preberem dobro oceno.

      Izbriši
  3. Amazing post my dear :D

    I really love Uriage products!

    NEW OUTFIT POST | Black and White Plaid
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni je še vedno najljubša od Bioderme Sensibio H2O. Je malce dražja, ampak vredna nakupa :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your lovely comments!