DO ŽIVAHNIH VONJEV Z IZDELKI DVORCA TREBNIK

Danes bom predstavila nekaj izdelkov, ki smo jih prejele na konferenci lepotnih blogerk. Tako so danes na sporedu izdelki Dvorca Trebnik. Kot nekatere veste, sem nekaj časa nazaj kupila njihov šampon za mastne lase. Ocena je že napisana, vendar čaka na fotografije. Če slučajno še niste seznanjene, so pred kratkim izšli novi izdelki, z še bolj čudovitimi embalažami, ki te enostavno prevzamejo.


Blogerke smo tako dobile tri njihove izdelke, zraven pa še žepno ogledalo, beležko in pisalo. Slednji so že v uporabi, vendar jih nisem imela pri roki. Morda se je katera vprašala, čemu tako hitra ocena? Namreč, pred kratkim sem pri prijateljici uspela preizkusiti meglico in kremo za roke. Ker sta mi bili super, sem bila skoraj prepričana, da ju bom kupila. No, sedaj mi ju ni bilo treba. Moram priznati, da sem se ju zelo razveselila kot tudi balzama za ustnice. In ker mi je embalaža všeč ravno zaradi živahnih barv, sem se odločila tudi za bolj pestro ozadje.


Kot že na osvežilni meglici piše, je namenjena obrazu kot tudi telesu. Meglice enostavno obžujem, meni so kot izdelek super. Najprej mi je všeč to, da je dvonamenska. Nič nimam proti enonamenski, vseeno pa mi je ljubše, da lahko en izdelek uporabim na večih delih telesa. Velik plus je ta, da ne vsebuje parabenov, mineralnih olj, sintetičnih barvil in silikonov. Že nekaj časa kupujem izdelke, ki ne vsebujejo teh sestavin oziroma se jih trudim v večji meri izogniti. Da ne govorim, da me je prepričala že sama embalaža, ker je čudovita in drugačna od ostalih, všeč so mi živahne barve kot tudi sami motivi. Vseeno pa ne dam samo na izgled, prav tako me je prepričal vonj. Meglica vsebuje alojo in nepozebnik. Super kombinacija! Na začetku se zazna močnejši vonj, vendar nič bati, kajti po kakšni minuti vonj deluje bolj nežno, rahlo. Glede na to, da se srečujem z izsušeno kožo, mi jo le-ta dobro navlaži. Še posebej obraz, kateri je poleg zelo suhe kože tudi dehidriran. Po uporabi je koža prijetno mehka in gladka. Meglica deluje kot razpršilo, kar je meni najbolj praktično. Pred uporabo jo je potrebno rahlo pretresiti. Doziranje je odvisno od same razdalja. S tem, ko bližje razpršimo, smo osredotočeni na točno določeni del telesa. Sama meglico nanašam z daljše razdalje. Kadar jo nanašamo na obraz, je pomembno, da imamo zaprte oči, prav tako pa je ni dobro uporabljati na razdraženi koči ali odprtih ranah. Mislim, da bi bila meglica odlična za čez poletje, saj nam je takrat v večji meri prevroče in potrebujemo malce osvežitve. Vseeno pa dobro pride tudi zdaj, ko se bliža zima, saj se takrat nekatere srečujemo s suho kožo, ki nujno potrebuje osvežitev.


Na vrsti je kremni gel, ki vsebuje alojo, avokadovo olje in olje pšeničnih kalčkov. Čemu je kaj namenjeno? Aloja je zelo hidratantna in kožo naredi mehko ter gladko. Avokadovo olje je zelo vlažilno in spodbuja obnovo kože. Olje pšeničnih kalčkov vsebuje veliko vitamina E in ščiti pred vremenskimi vplivi. Prav tako ne vsebuje parabenov, mineralnih olj, sintetičnih barvil in silikonov. Vse to je odlično! Embalaža je že tako ali tako po svoje zanimiva, z vonjem pa je enako kot pri meglici. Je zelo nežen, prvo minuto pa deluje močnejše. Krema je sicer klasične bele barve in je mastna. Kljub temu se zelo hitro vpije, kar meni predstavlja glavni pogoj, da se sploh odločim za nakup. Ni je potrebno nanašati v veliki količini, sama jo nanesem za približno en noht. Čudna primerjava, ampak v redu, hehe. Všeč mi je, da imajo moje roke prijeten vonj še nekaj časa po uporabi in da so sledi o suhi koži povsem izginile. Zaradi aloje je koža obljubljeno mehka in gladka. Glede na to, da so mi do zdaj odgovarjale L'Occitanove kreme, sem prepričana, da jih bom za nekaj časa zamenjala z DT.


Balzam za ustnice pa mi je bil še čisto neznan in ga tako nisem imela možnost predčasno preizkusiti. Že z embalaže je razvidno, ki je prav tako zanimiva, da je z vonjem medu. Na pokrovu je narisan panj, okoli katerega so čebele. Kaj ni luškano? Sama sicer medu ne maram, uporabljam ga zelo malo. Ko odpreš pokrov in balzam povonjaš, je vonj medu zelo močan. Pa vendar ga potem na ustnicah ne čutiš, ne okušaš in niti ne vonjaš, kar mi je v bistvu všeč. Mogoče mi manjši minus predstavlja sam nanos, saj balzam deluje zelo trdo. Ravno zaradi te ''trdote'' ga težje nanesem na ustnice. Namenjen je suhim, poškodovanim in razpokanim ustnicam, kakršne so tudi moje. Vsebuje  propolis, ki je močan antioksidant in ščiti ter obnavlja kožo. Uporabljam ga dvakrat dnevno, in sicer zjutraj in zvečer. Po slabem tednu sem zaznala spremembe. Kljub temu, da ga nanesem zelo malo, so moje ustnice vidno gladke, manj izsušene kot tudi manj razpokane. Naj še izpostavim, da mi je všeč, da balzam ne deluje mastno, saj se tako ustnice ne lepijo.


Da povzamem ... Tako kot pravi DT, so izdelki narejeni z ljubeznijo v Sloveniji, v katerih se bo lahko našel vsak posameznik. So brez parabenov, gensko spremenjenih organizmov, barvil, mineralnih olj, vsebujejo sestavine naravnega izvora, bogata pa so z rastlinskimi izvlečki in naravnimi olji. Na vsakem izdelku lahko preberemo njegovo ime kot tudi čemu je namenjen. Poleg zgornjih treh izdelkov so v ponudbi še šampon za lase, sprej za lase in telo, maslo za telo, vlažilni losjon za telo, gel za tuširanje, pena za tuširanje, tekoče milo za roke, osvežilna ustna vodica in podobno. Izdelke najdete na Mercatorjevih policah, v galeriji na dvorcu Trebnik, v trgovini na Mestnem trgu 6 v Ljubljani in v Beautique prodajalnah.

10 komentarjev :

  1. Meni je Dvorec Trebnik super, prav z užitkom ga uporablja. Siecer mene meglica ni ravno prepričala, predvsem zaardi alkohola in tega da so me prvič noro pekle oči, ostali izdelki so pa krasni. Balzam za ustnice med sem imela lansko zimo in mi je bil res ful fajn. In dizajn je mega, super so:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene je pa ravno meglica prepričala :) Za obraz mi je super. Uporabljam jo zvečer in zjutraj imam tako lepo gladek obraz, o suhi koži skorajda ni sledi.

      Izbriši
  2. Jaz pa kozmetike Dvorec Trebnik še kar nisem preizkusila. Katastrofa no! Moram to obvezno popravit. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz sem šele pred 2 mesci začela, in sicer s šamponom za mastne lase. Imam objavo že spisano, vsekakor bo še kakšen izdelek pristal v mojem nakupu :)

      Izbriši
  3. Že dostikrat sem naletela na znamko, vendar se nikoli nisem ustavila, da bi kaj preizkusila, saj tudi nisem kaj dosti vedela o njej. Moram reči, da se vsi trije izdelki slišijo odlično, najbolj me pa mika osvežilna meglica :) xx Maja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti priporočam, meglica je pa tudi mene takoj prepričala :)

      Izbriši
  4. Joj, a veš da imam celo linijo doma za preizkusit? D:
    Tvoja objava mi je dala zagon, da se KONČNO lotim. BTW, leeepe slike <3.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti verjamem, ja :P Joj jaz imam pa toliko objav napisanih, ampak tako odlagam z objavo ravno zaradi slik. Me svetloba čisto preveč muči :D Drugače pa hvala, pa super, da sem ti tako dala malo zagona <3

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!