HALLOWEEN MAKEUP: DEER LOOK

Za nekatere ''težko pričakovani'' dan je že tukaj. Meni osebno noč čarovnic ni nikoli predstavljalo ne vem kaj. Tudi kot otrok se takrat nisem šemila, dovolj mi je bilo za pusta. V zadnjih dveh letih pa so mi takšni makeup look-i postali zanimivi. Tokrat sem imela kar nekaj idej, vendar pa me je vmes dobil prehlad, po vrhu pa sem cel kup makeup pripomočkov pozabila v Ljubljani, tako da nisem imela kaj dosti izbire. Vseeno pa, ker je deer look v zadnjih nekaj dneh postal kar popularen, sem se odločila zanj. Vem pa, da mi scary look ne bi uspel.


Kot po navadi mi je preglavico delala svetloba, zato sta tukaj samo dve sliki, saj so ostale preveč svetle in se tako svetlejši deli niso dobro videli. Prav tako na meni deluje ''kiks''. In sicer imam v mislih to črto pod nosom, ki povezuje nos ter zgornjo ustnico. Deluje poševno, kar priznam, vendar pa je sam moj nasmeh poševen, haha. Kadar se rahlo nasmejim, se mi ustnice nekako premaknejo v desno, ne vem zakaj. Sedaj vsaj veste, kaj je razlog, da se ves čas smejim z odprtimi usti in nikoli z zaprtimi, zato vas prosim, da to nekako spregledate.


Uporabila sem:

za obraz:
- Essence all about matt podlaga za makeup
- Catrice All Matt Plus tekoča mat podlaga
- Manhattan suh kompakten puder
- Catrice defining blush, v odtenku 020 Rose Royce
- Essence dolgo obstojni svinčnik, v odtenku 08 girl next door
- Essence senčila, v odtenku 01 dream team 
- Essence dolgo obstojen svinčnik za oči, v odtenku 01 black fever

za oči:
- Essence all about matt podlaga za makeup
- Makeup Revolution I Heart Chocolate paleta za oči
- Essence senčila, v odtenku 01 dream team
- Catrice svinčnik za urejanje obrvi, v odtenku 030 Brow-n-eyed Peas
- Essence dolgo obstojen svinčnik za oči, v odtenku 01 black fever
- Essence vodoodporen eyeliner

za ustnice:
- Essence dolgo obstojen svinčnik za oči, v odtenku 01 black fever
- Labello balzam za ustnice, v odtenku Original


Za na konec sem se odločila še za cik-cak lase. Upam, da mi naslednje leto uspe narediti več makeup look-ov, za katere se bom poskusila čim bolj potruditi. Ta look sicer ni ravno to, kar sem pričakovala, ampak mislim, da bo za prvič v redu, glede na to, da sem morala eksperimentirati brez 'pozabljenih' čopičev.

12 komentarjev :

  1. Luštno. :D Pa dej imej večkrat take laske. *.* (Natalija)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala <3 Ah mi to nekako ne paše pa še lase mi prehitro uniči :/

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Joj Nika, najlepša hvala! Mi veliko pomeni :)

      Izbriši
  3. Meni je vseeno zelo všeč :)
    Lasje tudi dobro izgledajo, prav dodajo k celoti :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Kakšen lušten videz! Mogoče ga ukradem za pusta ;)
    xx
    SASHA

    OdgovoriIzbriši
  5. WAAAAAW, noro dobro ti je uspel tale look in res ti pašejo taki valoviti laski, sam kaj ko dokaj uničijo lase (no vsaj meni so jih včasih).


    xoxo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, ampak, da o tvojem vrhunskem look-u ne govorim <3

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!