KAKO JE BILO NA PRVI KONFERENCI LEPOTNIH BLOGERK?


Prva konferenca lepotnih blogerk je že zdavnaj minila, meni pa se zdi kot da sem z nje ravnokar prišla. Občutki so neverjetni! Sicer pišem z nekaj dnevno zamudo, čeprav nam je Matej Špehar, poznavalec družbenih omrežij, dejal: ''Bodite prve!'' ampak v redu. Čeprav so zdaj naši blogi polni teh objav, sem se seveda vseeno odločila, da tudi sama pustim svoj pečat. Torej, konferenca se je odvila v petek, 2. oktobra 2015, v hotelu Grand Union v Ljubljani. Ker tukaj tudi študiram, nisem imela problemov s prevozom. Vsekakor avtobus za domov ni bila pametna ideja, več o tem kasneje. S sabo sem imela najnujnejše stvari kot so mobitel, fotoaparat, zvezek, pisalo, robčki in labela. Vse kar sem upala je bilo, da bo moj fotoaparat zdržal in naredil nekaj lepih slik. O tem nisem kaj dolgo razmišljala, saj sem takoj za tem zagledala nekaj punc.


Zbrale smo se ob 8:15, kjer smo najprej dobile čudovite značke z našim imenom ter imenom bloga. Te značke so bile kasneje po besedah Petra Polesa kar medalje. Ko smo vstopile v dvorano, nam je čudovita Nika Veger (beautyfullblog) zaželela dobrodošlico, zraven pa smo dobile welcome darilo Dvorca Trebnik. Takoj za tem mi je v oči padel sam prostor, ki je bil za moje pojme zanimiv. Punce smo se lahko osvežile s pijačo Nula, katero obožujem, saj ne vsebuje dodanega sladkorja. Potem pa sem opazila stojnice, ki so te kar klicale k sebi. Komaj sem čakala, da spoznam kakšno novost! Vabljene smo bile v sosednji prostor, kjer smo se usedle in že je prišel Peter Poles, ki je celoten dogodek super povezoval, prav tako pa nas je tudi dobro nasmejal. Sledila je fotografska delavnica, ki sta jo vodila Ajda Sitar in Domen Blenkuš. Zapomnila sem si kar nekaj pomembnih dejstev kot so, da moramo paziti, da se izdelek in ozadje ne zlijeta v eno, da so diagonalne črte tiste, ki pritegnejo pozornost gledalca in ga usmerijo v središče fotografije, da je za podlago dobro izbrati bel šeleshamer, ovijalni papir, oblačila, odeje, preproge in podobno, naučila pa sem se še nekaj ročnih nastavitvah na fotoaparatu, za katere po pravici povedano sploh nisem vedela, kako delujejo. Nato smo se razdelile v 5 skupin, znotraj katerih smo poslušano poskusile prenesti v sam praktični del. S pomočjo Afroditinih ter Smile izdelkov smo naredile postavitev, potem pa smo že veselo fotografirale. Začetna in spodnja fotografija sta rezultat upoštevanja nasvetov. Na žalost ne morem iz moje kože, zato sem morala dodati malo kontrasta. Vseeno sem se te delavnice zagotovo najbolj veselila. Sem izredno uživala, hkrati pa sem bila vesela, ko mi je končno uspelo narediti takšno sliko kot bi jo morala že zdavnaj. Kljub temu je pri meni problem ta, da živim v bloku z majhnim oknom, kjer je redkokdaj lepa svetloba. Ampak že to, da mi je na konferenci uspelo, sem bila res ponosna sama nase. Če bi lahko, bi z veseljem imela kar cel dan to delavnico, ravno zato, ker vem, da sem na tem področju kar šibka in da rabim še ogromno učenja ter vaje.


Za tem smo se sprehodile nazaj v prvotni prostor, kjer so nas že čakali smoothie-ji. Meni kot očitno tudi ostalim puncam, so delovali izredno fotogenični in kot običajne blogerke smo najprej v roke prijeli telefon oziroma fotoaparat in pričele slikati. Sama sem izbrala zeleni smoothie, ki je bil poimenovan v Smuti ''Lepota''. Narejen je bil iz špinače, jabolk, banan, jogurta in vanilijevega sirupa. Drugače ne pijem zelenih sokov, ampak ta je bil odličen! Kvaliteta fotografij je od tu naprej izredno slaba, saj mi je fotoaparat zatajil, zato sem morala v roke vzeti mobitel. Slik sem posnela zelo malo, ravno zaradi pričakovane slabe kvalitete. Dve sliki sem si ''izposodila'' iz interneta, saj sem želela, da vidite, kako dobro smo se imele.

foto: Marko Delbello Ocepek

No, in da se ne bom ponavljala, ker ste zagotovo že brale pri drugih blogerkah, je sledilo predavanje Mateja Špeharja, ki je bilo zelo poučno. Kar se mi je najbolj vtisnilo v spomin je, da na koncu objave prosimo bralce, da našo objavo delijo, v primeru, da jim je bila všeč. In sledila je lepotna tržnica! Glavni sponzor je bilo moje najljubše kozmetično podjetje, in sicer Afrodita! Predstavili pa so se tudi L'Occitane, Lassana, Zlatarna Celje, Dvorec Trebnik, Alessandro, AlpStories, Avon, Clarisonic, Curaprox, YoungBlood, Le Couvent Des Minimes, Melvita, Oriflame, Philips in Vichy. Poleg naštetih pa so darila prispevali še Aussie, Catrice, CD, Click2Chic, Essence, Eucerin, GoldenRose, Labello, LaRochePosay, Ličila.si, Nivea, Paul Mitchel, Restart, Nula, Smile Concept Store in Adriamedia/Cosmopolitan. Veliko jih je bilo, kajne? Kasneje je sledilo predavanje Jureta Dolerja, z naslovom Kako iz vsakega zapisa na blogu potegniti kar največ! In tukaj z današnjo objavo že upoštevam njegov nasvet. Objavo je dobro začeti z vprašanjem, saj le-to bralce najprej pritegne k branju. Dober predlog je tudi kakšna lestvica, na primer 10 najboljših blogerk. Sama sem to objavo že spisala in takoj je bilo vidno, da so jo ljudje z zanimanjem prebrali. Pogovarjali smo se tudi o tem, kaj bralci iščejo, kakšna vsebina bralce najbolj zanima oziroma kaj je aktualno. Pri tem nam je dal nekaj idej, zraven sem se še kakšne spomnila, kar je super. Ena ideja več za naslednjo objavo. Vsekakor je bilo tudi to predavanje izčrpno in zelo poučno. Za tem je sledilo predavanje, v katerem se je predstavila Afrodita. Na stolih nas je že pričakalo darilo. Tudi to predavanje se mi je zelo dobro vtisnilo v spomin, kajti na začetku smo si ogledali videoposnetek, v katerega sem dobesedno ''padla''. Bil je zelo zanimiv, saj smo lahko videle, kako poteka izdelava določenega produkta, kateri izdelki so letošnji hit in podobno. 

foto: Marko Delbello Ocepek

Na mojo veliko žalost sem morala konferenco prej zapustiti. Krivec je prevoz, ki pa sem ga slabo organizirala. Namreč, domov sem šla z avtobusom! Predstavljajte si me s kupom daril, kako se peš prevažam na glavno avtobusno postajo, do katere sem potrebovala kar pol ure! Šofer me je nekam čudno gledal, hehe. Vseeno pa ... Res ogromne pohvale Niki Veger, ki je toliko časa, dnevov, tednov namenila organizaciji konference. Bila je enkratna! Dokler tega nisem doživela, si sploh nisem znala predstavljati, da bo tako dobro, da bo toliko vsega in da bomo domov odšle z velikim nasmeškom. Nika, še enkrat, velik hvala! Hvala tudi vsem predavateljem. Vaše nasvete sem poskušala čimbolj ''vsrkati''. Obljubim, da se bom potrudila in jih bom v prihodnje upoštevala. Velik hvala bi želela reči tudi vsem pokroviteljem. Enostavno ste me presenetili! In pa stojnice! Tako lepe so bile kot tudi punce za njimi, ki so bile tako prijazne! Hvala tudi Melvitinim dekletom, da ste mi podale analizo kože, saj sem tako izvedela, da je moja koža zelo dehidrirana in izsušena. Sedaj vem, kam se obrniti! Prav tako sem spoznala toliko super in zanimivih blogerk. Z vsemi nisem uspela poklepetati. Priznam, da sem bila malce zadržana, saj nekako nisem ''upala'' stopiti do najbolj uspešnih blogerk, ki se s tem ukvarjajo že leta. Mislim, da je strah bil čisto odveč in naslednjič takoj stopim do vas, da poklepetamo in vas hkrati prosim za kakšen nasvet. S konference sem odnesla samo lepe trenutke, še zdaj sem ob pisanju povsem navdušena. Sedaj pa me čaka testiranje. Mislim, da bo idej kar veliko! Zraven prilagam še nekaj fotografij daril, ki smo jih dobile. Dodajala jih bom sproti, saj nisem uspela vseh na enkrat poslikati. Problem mi je delala temačna svetloba. Ampak vseeno, tukaj je nekaj slik. Naj povem, da sem se trudila upoštevati nasvete iz fotografske delavnice. Da vidim, če se mi je uspelo malce približati k bolj kvalitetnim fotografijam.


28 komentarjev :

  1. Super objava in fotke, Valentina. Meni je kar žal, da nisva več poklepetali, sem pa ziher, da bo še več priložnosti za to. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tatjana, tvoji komentarji mi tako ali tako vedno veliko pomenijo :) In tako kot si napisala, prihodnjič bo zagotovo padel kakšen stavek več.

      Izbriši
  2. Se strinjam s Tayo, res super fotografije. :)
    Upam, da se vidimo na naslednji konferenci, grozno mi je žal, da nisem mogla priti. In to sem verjetno napisala že 10000x. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O Larisa, hvala <3 Te čisto razumem, že jaz sem najprej razmišljala ali bi šla ali ne. Ampak sem prepričana, da se bomo čimprej nekje vidli, naslednjič ti bo pa tudi uspelo priti na konferenco.

      Izbriši
  3. Jooj, kako lepe slike! In vam vsem kar malo zavidam, vsa ta predavanja (in seveda tudi darilca!) so res nagrada za pridno delo. Morda se vam pa naslednjič pridružim, zagotovo ste zelo uživale :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najlepša hvala! :) Na slikah še delam, vsekakor mi bosta predavanje in delavnica veliko pomagali :) Seveda, kar pridruži se. Več nas je, bolj je veselo, tako bom rekla :P

      Izbriši
  4. I just discovered your blog and I love it! Great post!

    Visit my blog - FASHION BOARD

    OdgovoriIzbriši
  5. Slike so izredno odlične! :) Sliši se kot da ste uživale na polno. Prav žal mi je lahko da nisem šla (sicer nisem niti vedla za to) ;) Zdaj pa grem brati objave vseh drugih blogerk da še naprej vidim kaj sem zamudila hehe :)) xx Maja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Maja :) Se zgodi. Če druga ne, se pa vidimo na naslednji konferenci :) Potem pa uživaj v branju.

      Izbriši
  6. Waau koliko lepih daril ste dobie! Super objava!
    xx
    SASHA

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jih je res kar veliko in se strinjam, vsa so čudovita :) Hvala <3

      Izbriši
  7. great post :) and amazing photos! :) kisses:)

    http://www.itsmetijana.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  8. Cool :)

    http://www.bloglovin.com/blogs/andystyle-4602025

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepe fotke ... očitno je bila delavnica poučna ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nika, res najlepša hvala! Mi veliko pomeni :)

      Izbriši
  10. Žal mi je, da se nisem udeležila konference, ker ste jo vse blogerke super predstavile! Kar se pa fotografije tiče, ne skrbi – vaja dela mojstra in ti si na dobri poti. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Boš pa na naslednji konferenci nadoknadila. Če boš imela čas, ti kar svetujem, da se je udeležiš. Meni je bilo takooo super :) In velik hvala!

      Izbriši
  11. Ah... zdaj mi je še bolj žal po tvoji objavi, da nisem bila tam :( drugače pa si že pred tem imela zakon fotke! :)
    J.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se bomo pa videli na naslednji konferenci :) In pa najlepša hvala!

      Izbriši
  12. How great products, I do not know which is better!

    http://www.adelaacanski.com/

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your lovely comments!