KAKO SE JE OBNESEL ŠAMPON ZA SUHE LASE DVORCA TREBNIK?

Do pred nakupa šampona sem si izdelke Dvorca Trebnik samo ogledovala, saj mi je v oči padlo toliko stvari, da se je moja WL samo večala in večala. Prav tako sem ves čas prebirala same pozitivne komentarje, vseeno pa, ker sem vizualen tip človeka, nisem mogla spregledati luškano enostavnih embalaž. Ker sem imela vseh potrebnih izdelkov doma več kot preveč, sem se naposled odločila za nakup šampona, ki je namenjen mastnim lasem, saj me je res zanimalo samo stanje las po uporabi šampona kot tudi kakšna sprememba.


V tokratni objavi si boste tako lahko prebrali nekaj malega o stanju mojih las, na splošno nekaj o šamponu in kakšen je bil njegov učinek. Prav tako sem zapisala tudi, kako sem bila z rezultatom zadovoljna ...


Zakaj sem se sploh odločila za nakup omenjenega šampona? Naj vam najprej pojasnim stanje mojih las. Že res, da so moji lasje zelo tanki, vendar kot majhna nisem imela mastnih. Takrat so lepo zdržali 3 dni. Potem pa sem prišla v 8. razred in takrat so moji hormoni čisto podivjali! Prvo kot prvo sem dobila mozolj do mozolja, po obrazu sem bila čisto pikasta in kot da to ni bilo dovolj, so bili moji lasje tako zelo mastni, da so po petih minutah zgledali čisto oljnati. Dejansko je bilo videti tako kot da bi mi jih kdo polil z oljem. No, potem se je stanje malce umirilo, saj sem naslednje leto začela jemati KT zaradi težav s pms-jem. Vseeno pa je bilo moje stanje po petih letih takšno, da je videz lepih las držal približno polovico dneva, medtem ko sem jih naslednji dan morala zopet umiti. Sedaj po naslednjih nekaj letih moji lasje zdržijo cel dan, razen med poletjem, ko vročina naredi svoje. Sama si lase umivam dvakrat ali trikrat tedensko, se pravi ni ravno pogosto. Med poletjem sem na primer bila ves čas doma, zato sem si jih takrat enkrat tedensko, vendar se kljub temu stanje ni izboljšalo, glede na to, da mi frizer ves čas svetuje, da si jih moram čim manj umivati, kar si jih pa že tako ali drugače.


Kaj pravi Dvorec Trebnik? Negovalni šampon za mastne lase vsebuje izvleček rožmarina, pšenične proteine in vitamin B5. Rožmarin krepi in neguje lase, hkrati pa odstrani odvečno maščobo in povrne vitalnost las. Pšenični proteini lase hranijo in jih naredijo sijoče ter zdrave. Vitamin B5 vlaži in ščiti lase. Všeč mi je, da na zadnji strani piše, čemu je šampon namenjen, kakšne učinke ima, zapisane pa so tudi sestavine. Na sprednji strani že sicer lepo piše, za kaj je namenjen, kakšnim lasem, zapisano pa je tudi, da je iz naravnih sestavin, in sicer iz naravnih eteričnih olj, brez sintetičnih barvil, mineralnih olj, parabenov in silikonov. Zadnje čase res zelo rada uporabljam naravne izdelke, saj so veliko bolj kvalitetni in učinkoviti.


Šampon je pakiran v 250 ml embalaži. In ker dam nekaj malega na vizualnost, mi je embalaža všeč predvsem zaradi barv, še posebej zato, ker je bež moja najljubša barva. Super se ujema z zeleno pa tudi motiv je zanimiv. In kot je že zgoraj zapisano, hkrati pa je razvidno tudi iz embalaže, vsebuje izvleček rožmarina. Po pravici povedano sem že pozabila kakšen vonj ima, zato me je le-ta prijetno presenetil. Je sladek, vendar ne premočan pa tudi ni preveč rahel, kar mi je všeč. Vonj se še nekaj časa po umivanju zazna na laseh. Sama struktura je bež barve in ni preveč tekoča, prav tako se lepo peni.


In kakšen je bil rezultat? Šampon sem redno uporabljala dober mesec. Po uporabi so bili moji lasje odišavljeni kot tudi mehki in gladki. Glede na to, da so mi do zdaj lasje zdržali cel dan in da so bili naslednji dan takoj mastni, je šampon vseeno malce učinkoval. Lase sem si umila zjutraj, zdržali pa so mi še naslednji dan, kar je en dan več in to mi veliko pomeni. Sem zadovoljna! Je pa res, da sem zdaj, odkar sem čez teden v Ljubljani, situacijo poslabšala, saj čez vikend doma uporabljam en šampon, tu v Ljubljani pa zgoraj omenjenega. Na srečo mi bo tistega doma vsak čas zmanjkalo, da ga bom lahko zamenjala z bolj primernim. Cena šampona je 5,29€, vendar pa zdaj poteka akcija in boste zanj odštele 4,23€. Kupite ga lahko v njihovi spletni trgovini, Mercator centrih, galeriji na dvorcu Trebnik, na Mestnem trgu 6 v Ljubljani in v Beautique prodajalnah. Če ste slučajno spregledale, pa lahko še kaj o drugih njihovih izdelkih preberete tukaj.

16 komentarjev :

  1. Tega bi pa mogoče tudi jaz sprobala. Mam trenutno tega od Aussie in mam takoj naslednji dan že mastne lase, po navadi pa si jih perem 2x na teden. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja Aussie je polomija :/ Meni jih je tudi takoj zmastil ...

      Izbriši
  2. Jaz zbiram tudi ideje za en dober šampon za mastne lase ker mi je aussie naredil celo štalo zdej... :( Tale šamponček zveni zelo obetavno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sva že dve! Tako fino diši, ampak škoda, da učinek slab :/ Ta od DT mi je pa res super. Ga bom po vsej verjetnosti še za doma kupila, da vidim, kakšen bo učinek po nekaj mesecih. Glede na to, da imam vsaj 2 dneva manj mastne lase mi je res vredu :)

      Izbriši
  3. Joj, nesrečnice z mastnimi lasmi. Meni zdržijo 2 dni in je konec. Sploh ker športam skoraj vsak dan, je še slabše... Me pa malo rešujejo suhi šamponi! :)

    In imam občutek da vsi šamponi, ki naj bi preprečevali mastne lase nikoli ne delujejo v celoti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da bi js športala, bi mi zdržali ravno 1 uro :D Meni pa ravno suhi šamponi ne odgovarjajo :/ Je pa res ja, da v celoti ne delujejo, ampak sem res vesela že za tist en dan več. Nepopisno veselje haha :D

      Izbriši
  4. Looks like some really lovely products! I am quite curious about the brand Natural Secrets too. I have never heard of it before!

    Rae | Love from Berlin

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Yes, they are :) Well that's maybe because these products can only be purchased in Slovenia.

      Izbriši
  5. Ojoj, jaz pa sem mislila, da so moji lasje hitro mastni. Zdrzijo do 3, včasih celo 4 dni.

    OdgovoriIzbriši
  6. To je res očitna izboljšava. :) Lepo, da si našla nekaj, kar ti ustreza!

    OdgovoriIzbriši
  7. Še ena z lasmi, ki se grozno hitro zmastijo! :) Moram sprobat še tale šampon. Jaz sem sicer več ali manj obupala in samo pazim, da uporabljam blage šampone, ker si pogosto perem lase. Samo upam, da ne bom čez 20 let plešasta … :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaaaa, beda, ane :/ Jaz sem že toliko šamponov preizkusila pa mi ni noben pomagal, ampak pri temu mi pa en dan več res veliko pomeni. Ej, sva že dve :D

      Izbriši
  8. Tudi jaz imam probleme z mastnimi lasmi in ne razumem, kako sem si v osnovi šoli lahko umivala le 1x tedensko, v srednji šoli sem prešla na 2x tedensko, sedaj bi si jih pa morala na 1,5 dneva umivat. Prvi dan so ok, drugi uporabim malo suhega šampona, tretji je pranje nujno ali pa uporaba suhega šampona in čop ali figa. Včasih si želim, da bi imela krajše lase, ker mi je krajši paž zelo pašal na mojo obliko obraza, vendar zaradi mastnih lasi vztrajam na daljših, da ni potrebno 3-4x tedensko umivanje. Vsekakor ga bom poskusila, ko porabim svojo zalogo, ker se bere čudovito :) če bi imela vsaj 2 dni čiste lase brez uporabe suhega šampona, si več ne bi mogla želeti!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni pa suhi šampon nič ne pomaga :( Meni se res smilimo mi z mastnimi lasmi :/ Ampak ta šampon mi je pa super, en dan več je fajn!

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!