MOJA ZBIRKA TOP 6 ŠMINK ZA OBARVANO JESEN

Jesen je že nekaj časa tu, jaz pa nisem spisala še nobene objave, primerne letnemu času. Zato sem se za prvo jesensko obarvano objavo odločila, da bom pisala o moji zbirki top šestih šmink, ki so mi najbolj primerne za ta letni čas. Glede na to, da je bila moja zbirka šmink majhna - zdi se mi, da sem jih še pred enim mesecem imela okrog 10 - se je zdaj zagotovo povečala na 20, kar je pa meni osebno že kar veliko! Seveda gre zahvala raznim pokroviteljem. Torej, izbrala sem nekaj odtenkov, ki me v večji meri spominjajo na jesen in jih v tem času zelo rada nosim (pa še končno je posijalo sonce, saj mi je sončna jesen veliko bolj všeč). Sedaj pa si oglejte, kateri so to ...


Kot vidite že na prvi sliki, prevladujejo šminke z zlato embalažo, ki so mi tako zelo všeč. Po drugi strani pa ne prevladujejo nude odtenki, glede na to, da veste, da sem nora na takšne odtenke, saj sem mnenja, da bolj žive niso zame in za moj obraz na sploh.


Pred kratkim me je podjetje Catrice razveselilo z dvema šminkama. Prejela sem odtenka C01 in C02. Šminki sta iz omejene kolekcije, imenovane Treasure Trove. Celotna kolekcija bo v prodaji od sredine novembra in do januarja. Mislim, da bo marsikatero punco privabila že sama embalaža! Je elegantne zlate barve, na kateri se zazna vzorec zvezdic. Šminki me zaradi barve embalaže spominjata na novo leto. Prvi odtenek je nude, katerega se tako ali tako ne morem naveličati, drug odtenek pa je marelične barve (odtenek me je najprej spomnil na sladoled rdeče pomaranče). Šminki sta dobro pigmentirani, še posebej odtenek C02, ki deluje bolj živahno. Obstojni pa sta približno 3 do 4 ure. 


Tretja zapored in zame osebno nepogrešljiva je Chanel šminka, v odtenku 116 Envoutante. To šminko sem si želela že zelo dolgo! Ker gre za kar drago znamko, me je seveda zanimalo, kako se bo obnesla na mojih ustnicah. Najprej me je prepričala embalaža, ker je v črno-zlati barvi. Takoj za njo pa mi je v oči padel odtenek, ki je čudovite barve. Gre za kombinacijo bordo rdeče in vijolične. Vsebuje rahle bleščice, ki na ustnicah niso preveč opazne. Je dobro pigmentirana, kar mi je všeč. Glede na visoko ceno sem pričakovala vrhunsko obstojnost. Obstojna je komaj 3 do 4 ure. Normalno, da je bilo prisotno majhno razočaranje. Vseeno pa me to ni odvrnilo od tega, da je ne bi več uporabljala. Odtenek mi je res čisto jesenski in je v tem času zame must have!


Za jesen mi je super šminka Makeup Revolution, v odtenku I wasn't mixed up. Kot prvo sem se zagledala v embalažo, ki je črno-zlate barve in seveda mi je zopet všeč! Morda manjši problem vidim v tem, da napis znamke na šminki počasi izginja. Odtenek je lepe vijolične barve, ki na ustnicah pride dovolj v ospredje, saj je bolj žive barve in zato tudi deluje boljo močno, kar je super v primeru, kadar si želim izpostaviti samo ustnice. Tekstura je kremna, prav tako pa je odlično pigmentirana. Obstojna je tam nekje 4 ure, kar je super in tudi ne moremo pričakovati preveč, glede na to, da ima zelo solidno in cenovno ugodno ceno.


Zgornja šminka je moja najljubša, ostalo mi je še samo toliko, kolikor jo je vidno na sliki. To je Catrice šminka, v odtenku C03 Delicate Rosewood. Embalaža je klasične črne barve. Tudi njena tekstura je kremna, hkrati ustnice tudi lepo vlaži. Odtenek je svetlo bordo-rdeče barve, ki pa na ustnicah ne pride tako močno do izraza zaradi svoje nežnosti, kar mi je všeč, saj mi v kar veliki količini niso všeč šminke s preveč živimi odtenki. Je dobro pigmentirana, obstojna pa je nekje od 4 do 5 ur.


Revlon šminko, v odtenku 885 Camilia, sem v test prejela v začetku meseca. Podrobnejša ocena bo kmalu na blogu. Do zdaj pa vam lahko povem, da je embalaža sicer preprosta, vendar še vseeno zanimiva. Morda mi je všeč ravno zato, ker šmink s srebrnimi embalažami še nimam. Ima pa eno slabost, in sicer, kadar šminko zapiram, s pokrovom skoraj vedno zadanem v teksturo šminke in jo s tem posledično malce okrušim. Vseeno je odtenek čisto zame. Gre za en lep nude odtenek, ki pa ni tako zelo svetel, ampak na ustnicah pride lepo do izraza. Tekstura je kremna. Je odlično pigmentirana, obstojna pa približno 4 ure. 


12 komentarjev :

  1. Oba Catrice odtenka sta mi zelo všeč! O Chanel pa sploh ne bom zgubljala besed. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz enostavno Catrice obožujem :D Chanel je pa res moja ljubljenka hehe.

      Izbriši
  2. Chanel ♡♡♡no pa saj so mi itak vsi odtenki všeč, ker bi imela vse šminke na tem svetu hihi :P :) je pa tudi meni bolj všeč sončna jesen :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hihi :) Jaz tudi. Čeprav zdaj jih imam že čisto preveč, ne pridejo več vse na vrsto hehe.

      Izbriši
  3. Catrice C02 je fuul lepa! <3 mi je najprej padla v oči. :) (Natalija)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super izbire za jesen!
    Res sta mi všeč od Makeuprevolution I wasn't mixed up in Catrice CO2. :)
    Za jesen so prav vsi ti odtenki super :)

    x, Katja
    http://stylish-flower.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :) Ja tale odtenek od MR se tudi meni dopade, glede na to, da vijoličnih odtenkov sploh nimam :)

      Izbriši
  5. <3 Revlon mi je najbolj všeč!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res luškan odtenek pa še zelo pigmentirana nude je :)

      Izbriši
  6. joj tak moj izbor barv, vse po vrsti so mi lepeee:)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your lovely comments!