NIVEINA MICELARNA VODA ZA SUHO IN OBČUTLJIVO KOŽO

Prejšnji teden me je razveselila Nivea, saj sem v test prejela micelarno vodo. Bila sem je zelo vesela, saj jih od poletja dalje rada uporabljam, saj mi odlično odgovarjajo na mojo kožo, prav tako pa učinkovito očistijo ličila. Vmes sem sicer imela eno, ki mi je kožo zategovala, bila je še bolj izsušena kot pred samo uporabo, zato sem upala, da bo tudi ta pokazala dobre rezultate kot so jih predhodne, s katerimi sem bila zadovoljna.


Torej, kaj sploh je ta izdelek in čemu je namenjen? Gre za negovalno micelarno vodo, ki je namenjena suhi do občutljivi koži. Všeč mi je, da vse to lepo piše na sprednji strani embalaže. Le-ta je plastična, kar je super za nas nerode, katerim izdelki radi padajo na tla. Prav tako je prozorne barve. To mi predstavlja plus, saj rada spremljam uporabo. Zanimivo mi je, da so narisani mehurčki, ki so dejasko v vsebini vidni. Pomembni podatki so zapisani z velikimi črkami, kar je dobro, glede na to, da ne maram drobnega tiska in mučenja pri branju, da sploh razberem npr. za kakšen tip kože je vodica namenjena. Všeč mi je tudi kombinacije modre, bele in roza.


Prav tako je iz embalaže razvidno, da je omenjeni izdelek na našem trgu novost. Vsebina je seveda tekoča, v embalaži pa jo je 200 ml. Na zadnji strani je zopet zapisano, kateremu tipu kože je vodica namenjena, poleg tega pa lahko preberemo nekaj o njenih učinkih, vonju in uporabi. In, če grem po vrsti ... Izdelek je 3v1, kajti ima tri pomembne funkcije. Kožo globinsko očisti, navlaži in pomiri. Prav tako pa ni namenjen samo obrazu, ampak tudi očem. Ima zelo rahel, nežen vonj, saj je glavna sestavina mandljevo olje. Vodico uporabite s pomočjo blazinice, katero nežno vmasirate v kožo. Zapisano je še, da je dermatološko in oftalmološko potrjeno, da koža izdelek dobro prenaša. Kar pa je zelo pomembno pa je, da ne vsebuje parabenov, barvil in dišav. Dišava je sicer zaznavna, ampak je res nežna in v zelo majhni količini. Mene osebno ne moti.


Kadar si odstranjujete ličila iz oči, je dobro, da jih imate takrat zaprte, kajti ni prijeten občutek, če vam vodica uide v ta predel. In kakšen je bil rezultat po uporabi? Ličila res dobro odstrani, sicer ne z enim, nežnim potegom, ampak je vseeno super. Vendar pa me to ni skrbelo. Najbolj me je zanimalo, kakšen bo učinek na mojo izsušeno kožo. Hvala bogu je vodica ne zateguje! Glede na to, da jo uporabljam zvečer, je moja koža še do jutra lepo navlažena, tako da mi je všeč, da mi pred nanosom ličil ni potrebno dajati kakršnekoli podlage. Vodica jo naredi mehko in gladko. Velik plus je, da o suhi koži ni sledi, se pravi je ne izsuši, prav tako pa ne naredi nobenega dodatnega mozoljčka. Jaz vam jo priporočam.


16 komentarjev :

  1. Uh imam rada micelarne, sicer Niveine nisem probala, trenutno sem na Afroditi in sem zelo zadovoljna. Mi je pa všeč, da te po tej niveini ne zateguje koža, to je meni ful važn:) Mogoče pa po Afroditi probam to, čeprav se vseeno bolj k Afroditi nagibam:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Afroditine pa še nisem uspela preizkusiti, ker vsakič, ko sem katero porabila, sem dobila novo. Me pa res zanima, kako bi se obnesla na moji koži :)

      Izbriši
  2. Niveina micelarna je zakon! Sem jo že večkrat kupila in pomoje bom pri njej tudi ostala, ker po Afroditini sem mela razdraženo kožo. :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi pri meni se je dobro obnesla, čeprav me res zanima kako bi bilo še z Afroditino :)

      Izbriši
  3. Odgovori
    1. V bistvu je res super. Važno, da me ne zateguje :D

      Izbriši
  4. Zadnje čase za čisčenje uporabljam skoraj samo še micelarne, se mi zdijo take idealne za lazy girl tip človeka :D
    xx
    SASHA

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni je bila Niveina najboljša od vseh, pa sem poskusila Inell, L'Oreal, Garnier, Yves Rocher, Bioderm pa verjetno še kakšno pa se je zdajle ne spomnim...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz sem pa preizkusila samo to Niveino, Uriage in L'Occitane, pa se mi zdi, da je Niveina kar primerljiva tej L'Occitanovi eterični vodici :)

      Izbriši
  6. Sliši se super, še posebej za nas, ki imamo suho in občutljivo kožo ;) xx Maja

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni je bila pa Niveina micelarna najslabša, kar sem jih preizkusila. Ful mi je dražila kožo (which is strange, ker sem imela očitno edina probleme z njo), kar se tiče odsptranjevanja, pa ni delovala nič boljše, kot katerakoli druga drogerijska.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Glede odstranjevanja ličil bi se strinjala, edino kožo mi pa ne draži. S tem do zdaj nisem imela težav, edino problem je bil v suhi koži. Ta mi jo pa fajn vlaži :)

      Izbriši
  8. Sem prepričana, da sem edina, ki še ni preizkusila micelarne vodice. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potem je pa zadnji čas, da jo preizkusiš :P

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!