SE TUDI TI SREČUJEŠ S SUHO IN OBČUTLJIVO KOŽO?

Današnja objava je namenjena vsem puncam, ki se srečujejo s suho kožo. Sama se z njo spopadam že nekaj let. Mislim, da sem se z njo prvič srečala v času srednje šole. Joj, kako je nadležna! Nekatere prijateljice me imajo zagotovo že vrh glave, kajti ko preidemo na temo nege kože, je moj prvi stavek ta, da je moja koža nenormalno izsušena. Kar je drugače res. Doma imam dovolj izdelkov, ki naj bi kožo dobro navlažili. Njihov učinek je za mojo kožo kratkorajen, zato mi ne pridejo v upoštev. Že dva tedna pa uporabljam dva izdelka, ki mi resnično pomagata, prav tako je bil rezultat zelo hitro viden. Več o njiju pa sledi v nadaljevanju.


Prvi produkt, ki ga uporabljam že nekaj časa, je Nuxe serum, ki je namenjen vsem starostnim skupinam kot tudi vsem tipom kože, prav tako zelo občutljivi koži. Uporablja se za obraz in predel okoli oči. Poleg tega je namenjen tudi predstavnikom moškega spola, in sicer kot dnevna nega ali nega po britju. Zagotavlja intenzivno, dolgotrajno 24-urno vlaženje. Serum se uporablja zjutraj in/ali zvečer, sama ga na obraz nanesem zvečer pred spanjem. Če imate normalno do mastno kožo, potem ga uporabljajte samostojno ali pod kremo. Če pa imate suho ali zelo suho kožo, pa ga uporabljajte pod kremo. Sama sem do zdaj uporabljala neprimerne kreme, zato učinek ni bil viden. Nanos je sicer enostaven, je oljnatega tipa, kljub temu se hitro vpije. Serum je shranjen v 30 ml embalaži, zato sem sprva mislila, da ga bom takoj porabila. Vseeno pa ga imam zaradi same tektsure kar nekaj časa. Vonj je rastlinski in je zato zelo rahel. Tekstura je klasične bele barve. Tako serum kot vsi njihovi izdelki so brez mineralnih olj, živalskih sestavin in ne vsebujejo parabenov, v povprečju pa je 80% sestavin naravnega izvora. In kar je še zelo pomembno, izdelki niso testirani na živalih. Za serum boste odšteli 34,05€, vendar pa večkrat poteka kakšna akcija.


Glede na to, da je za zelo suho kožo potrebno uporabljati serum skupaj s kremo, vam priporočam La Roche-Posay vlažilno kremo za občutljivo kožo. Namenjena je suhi in zelo suhi koži, v embalaži pa jo je 40 ml. Njena glavna naloga je, da kožo vlaži in zmanjšuje njeno občutljivost. Ne vsebuje parabenov! Nanašate jo lahko zjutraj in/ali zvečer, sama jo nanašam samo zvečer. Tudi njena tekstura je klasične bele barve, prav tako pa jo je potrebno nanašati v majhni količini, saj je dovolj mastna. Ne vpije se ravno hitro, nekaj minut po uporabi je na otip še prisoten masten učinek. Krema zelo lepo diši, čeprav je vonj rahel, je pa zelo nežen. Prav tako se je odlično izkazala tudi kot podlaga ličil, predvsem zato, ker mi ličila po celem dnevu izsušijo kožo, krema pa jo prijetno navlaži in za sabo pusti prijeten občutek. Rezultat je bil viden že po dveh dneh! O izsušeni koži ni bilo vidnih nobenih sledi, prav neverjetno. Tudi zjutraj, ko se zbudim, je moja koža še zmeraj navlažena, gladka kot tudi mehka. To je prva krema, ki dejansko deluje. Zanjo boste odšteli 12,90€.


Če povzamem ... Zelo sem zadovoljna s kremo, saj sem z njo imela vedno problem, ker mi do zdaj nobena ni ustrezala. Razmišljala sem tudi o nakupu Afrodita Hydra thermal izdelkov, ki naj bi tudi dobro učinkovali. Vseeno sem se odločila, da najprej do konca porabim ta dva izdelka, potem bom pa preizkusila še Afroditine. Prav tako mislim, da si bom LRP kremo še kdaj kupila, glede na to, da so nam to dali pokrovitelji na konferenci lepotnih blogerk, Nuxe serum pa sem prejela v nagradni igri.

10 komentarjev :

  1. Super objava! Sama nikoooli nikoli nisem imela suhe kože, zadnje čase pa kar naenkrat:( Če ne rešim problema kmalu pa mogoče probam te izdelke :)
    xx
    SASHA

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koža je kar problematična, mogoče je pri tebi samo tako obdobje :/ Če ne pa poskusi od Afrodite, ker so izdelki še vseeno bolj cenovno dostopni. Sama jih bom sprobala, ko porabim ta dva :)

      xoxo

      Izbriši
  2. Moja koža je še bolj čudna, saj je po eni strani precej dehitrirana, na nekaterih predelih mešana in na nekaterih mastna. Dnevno uporabljam Balea Aqua serum, ki ga koža dobesedno posrka vase, kadar je vetrovno in bolj mrzlo še kremo za obraz, vendar še nisem dobila ustrezne, ki bi povsem ustrezala moji koži.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ojoj to je pa kar smotano, da imaš tako razporejeno, ker potem verjamem, da težko najdeš nekaj, kar bi tvoji koži odgovarjalo :/ Jaz sem zdaj samo srečna, da sem nekaj le našla!

      Izbriši
    2. Zdi se mi, da več izbire kot je, težke človek najde kaj zase, če nima ravno običajne kože :(

      Izbriši
    3. Res je, poleg tega pa kar izdelki obljubljajo, tega ne dobimo :/

      Izbriši
  3. Hello,

    So amazing ! :D

    Sarah, http://sarahmodeee.blogspot.fr/

    OdgovoriIzbriši
  4. great post! happy Friday!

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your lovely comments!