VIKEND, PREŽIVET V PISANO OBARVANIH HRIBIH

Prejšnji vikend sem preživela v hribih. Tja smo se odpravili na terenske vaje, v okviru predmeta planinstvo. Vaj sem se malce veselila, saj sem pričakovala čudovite razglede, po drugi strani pa me je bilo malce strah, saj sem nazadnje v hribe hodila, ko sem bila še v osnovni šoli. Moja kondicija je zares slaba, z mano je kar veliko dela, hehe. Torej, bivali smo v CŠOD Planica. Zanimiv mi je bil podatek, da je Planica na nadmorski višini 945 metrov. Dom je lep, hitro se navadiš na vse skupaj. Tako smo v petek popoldne šli najprej na velikanko, se pravi, do največje skakalnice, in sicer smo jo obhodili po stopnicah. Mislim, da je stopnic bilo preko 1400. Moram priznati, da je bil to zame en velik izziv, saj sem že pri eni četrtini poti razmišljala, kako bom prišla do vrha. Pa vendar mi je seveda uspelo, tako kot tudi vsem ostalim, ne glede na podatek, da obstaja rekord štirih minut. Nam je uspelo v 20-ih minutah, se mi zdi. Zgoraj smo imeli lep pogled na CŠOD, gore in okolico. Vseeno pa je počasi sonce že zahajalo, zato mi ni uspelo narediti lepih slik. Naslednji dan smo se po zajtrku odpravili na Peč oziroma Tromejo. Le-ta se nahaja na nadmorski višini 1508 metrov. Sicer smo imeli sončen dan, pa vendar je bilo zjutraj zelo mrzlo, še avti so čisto zmrznili. Drugače je bila pot zanimiva, saj je bila polovica sestavljena iz ''ovinkov'', pri čemer so bila na drevesih zapisana števila, koliko ovinkov nas še čaka do vrha. Uspelo nam je v dveh urah in pol, s tem, da moram priznati, da je bil tempo počasen, kar je bilo idealno za nas pohodnike, ki smo brez kondicije, zraven pa smo naredili tudi nekaj premorov. Naj povem, da je bil razgled čudovit! Ujeli smo še meglo, ki je vse skupaj lepo popestrila. Nazaj smo hodili dve uri, vseeno smo pravočasno prišli na kosilo, hehe. Ne bom lagala, sama sem bila že pošteno lačna!


Po kosilu je sledilo predavanje, na katerem smo mislim, da večina razmišljali o spancu. Po večerji pa je sledila podelitev planinskih imen, ki sta jo vodili sošolki. Led sem prebila prva! In sicer smo dobili čepico, nos smo pomočili v neko sadno barvilo (ne vem, zakaj sem že pozabila, katero je to bilo, haha) in se na tak način podpisali. Moje planinsko ime je bilo Gozdna vila. Pa veste zakaj? Zato, ker mi je prečudovita Tamara, z bloga Our way everyday, po poti na Tromejo v kapuco dajala storže in veje, sama pa sem dejansko mislila, da so mi popadali iz dreves, haha. In kot da bi vedeli, kateri vikend moramo iti v hribe, smo bili vsi veseli, da se je v noči iz sobote na nedeljo prestavila ura nazaj. Vseeno sem imela čisto premalo spanja. Ko smo pozajtrkovali, smo do konca spakirali in se odpeljali proti Kranjski Gori, kjer so nekateri pustili avte. Sleme oziroma Slemenova špica se nahaja na nadmorski višini 2077 metrov. Že po petih minutah hoje mi je bilo tako vroče, da sem pot nadaljevala kar v kratkih rokavih. Nekje na eni tretjini poti sem dočakala sneg in to v oktobru! Prav zanimivo mi ga je bilo videti. Na vrh smo prišli v uri in pol, čeprav je bila pot za moje pojme bolj zahtevna od prejšnje. Razgled je bil zopet fenomenalen. Zdaj vem, zakaj se imenuje 'špica'. Sonce je še dodatno popestrilo dan. Nazaj smo prišli v eni uri. In seveda, če jaz ne bi bila jaz, poti ne bi mogla končati bolje. Nekaj metrov pred koncem me je vrglo na rit, neroda pač, hehe. Na splošno sem zelo uživala.

24 komentarjev :

  1. Prelepoo <3 *-* ful lepe slike ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovite slike <3 Me prav zamika, da bi kam šla :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Ja mene včasih ravno slike prepričajo :)

      Izbriši
  3. Ohhh prelepoooo:) takoj bi bila zj tam:)

    OdgovoriIzbriši
  4. nice post, amazing photos :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. wow Breathtaking landscapes!!
    Follow each other in G+ and Instagram?
    www.travelera.es
    My IG is @travelera.es

    OdgovoriIzbriši
  6. Take objave so mi zakon, sploh zaradi slik! :)
    Pa lej sej pol je bilo pa kar super, sej niso morali kar hitet ker ne morejo pričakovat od vseh neke fizične pripravljenosti.. Važno da si se imela lepo :)

    x, Katja
    http://stylish-flower.blogspot.si/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slike moram priznati, da so res lepe :) Jaz sem bolj upokojenski tip človeka hehe ampak je šlo! :)

      Izbriši
    2. hehe saj je vseeno :) ja, slike so mega! :D
      upam da boš imela še kdaj takšno objavo, mene tok fascinirajo hribi :)

      Izbriši
  7. Čudoooovite slike! In pokrajina.. OHH!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Wow, te fotografije so prav čarobne.
    Res čudovito jih je gledat! Celo tiste z jesensko obarvanim drevjem, love it! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. V živo je vsekakor bilo še lepše :) Hvala!

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!