OKTOBRSKE LEPOTNE PRIDOBITVE

Se še komu zdi, da gre čas čisto prehitro naokrog? Meseca oktobra sem se res zelo veselila. In kaj je bil razlog za to? Prva konfrenca lepotnih blogerk, seveda! Nje sem se najbolj veselila, saj sem komaj čakala, da spoznam katero izmed blogerk, izvem kaj novega in se česa tudi naučim. Posledično se mi je zaradi konference nabralo kar nekaj izdelkov. Nekatere sem že uspela preizkusiti, ostali bodo morali pa še malo počakati. Na spodnjem kupu vseh izdelkov pa jih še nekaj manjka, saj sem jih po pomoti pozabila v Ljubljani.


Melvita cvetna vodica damaščanske vrtnice (50 ml) je namenjenja vlaženju in obnavljanju kože.

Melvita vlažilna krema za vitalno kožo (40 ml) je namenjena negi proti prvim gubicam


Tea tree Lavender mint moistur negovalec (75 ml) pomiri neukrotljive lase, hkrati pa pomaga izboljšati oblikovanje in preprečuje cepljenje konic.

Tea tree Lavender mint moistur šampon (75 ml) pomaga izboljšati moč in lesk las.


Young Blood senčilo

Young Blood podlaga


Makeup Revolution paleta 16 senčil (Naked Underneath) je sestavljena iz pigmentiranih in dolgoobstojnih senčil, zraven pa je še priročno ogledalce.
Twigs gel proti drgnjenju kože (50 ml) ščiti kožo od drgnjenja na notranjih straneh bedra, ko nosimo krilo ali obleko na gole noge.

Uma cosmetics šminka, v odtenku 820 natalia in portland

Uma cosmetics lak za nohte

Nanshy čopič

Eylure svinčnik za obrvi, ki ima na drugi strani krtačko za razčesevanje


Golden Rose ultra volume x4 maskara, ki obljublja močan volumen

Golden Rose lak za nohte


Catrice paleta 6 senčil (Chocolate Nudes) ima priložen čopič, odtenki pa so dobro pigmentirani.

Catrice lak za nohte, v odtenku 94 It's a very berry bash, je odlično pigmentiran. Obstojen je približno 3-4 dni, brez uporabe nadlaka.

Catrice lip gloss


Essence paleta 8 senčil (All about roses) je sestavljena iz pigmentiranih in dolgoobstojnih senčil.

Essence lak za nohte, v odtenku 52 amazed by you, je prav tako dobro pigmentiran. Na nohtih brez nadlaka obstane približno 3 dni.

Essence šminka, v odtenku 04 show off!


Afrodita intimno milo (200 ml) vsebuje aloe vero, ki kožo pomirja in vlaži, medtem ko izvleček jasmina pomaga preprečevati nastajanje neprijetnega vonja in tako zagotavlja naravno svežino skozi ves dan.

Afrodita arganovo olje (50 ml) vsebuje naravna olja argana, makadamije in kokosa, ki pomagajo obnavljati lasne konice, zaščitijo, begujejo, globinsko obnovijo, intenzivno navlažijo in zagotavljajo sijoč videz las.

Afrodita sladkorni piling (175 g) učinkovito odlušči površinski sloj odmrlih celic povrhnjice in nudi sladko, z vanilijo odišavljeno razvajanje koži, ki je po uporabi dobro očiščena, gladka in mehkega otipa.


Lancome nočna krema (15 ml) kožo dobro navlaži in jo naredi mehko ter gladko.

Lancome parfum La vie est belle (4 ml) božansko diši.

Lancome Hypnose Volume-a-porter maskara


Avon parfum zanjo Attraction (50 ml) prav tako božansko diši. Na konferenci smo dobile manjšo različico, pred kratkim pa so me razveselili še z originalno velikostjo. Parfum pa ima tudi različico za moške.

Avon podlaga za senčila se je za enkrat obnesla dobro.

Avon Magicc effects Matte lak za nohte, v odtenku inky blue, je dobro pigmentiran, mat učinek pa naredi piko na i. Prav tako mi odtenek deluje tako kot da bi se spreminjal, enkrat v modro, drugič v vijolično.

Avon Magic effects Diamond shatter lak za nohte vsebuje malce večje, svetlikajoče se bleščice.

Avon dvojni tretma v spreju


Eucerin CC krema (50 ml) je za mojo kožo bistveno pretemna. Moje nepravilnosti je sicer dobro prekrila, vendar pa sem po njej čez čas dobila nekaj mozoljev.

Vichy BB krema (40 ml) je dobro prekrivna, prav tako pa je odtenek skorajda dovolj svetel, da ustreza moji koži. Uporabila sem jo samo dvakrat in s tem po dveh uporabah dobila zelo velike in hkrati zelo boleče notranje mozolje. Tako hitro kot sem se jo na žalost veselila, je tudi uporabljam ne.


Oriflame Giordani gold bronzing pearls

Oriflame Giordani gold maskara

Oriflame Giordani gold svinčnik za oči


Alessandro pilica za nohte

Alessandro lak za nohte

Alessandro krema za obnohtno kožico ima zanimiv vonj, učinek pa je viden že po treh dneh uporabe.

Na sliki manjka Alessandro USB ključek v obliki laka za nohte.


Biotherm Homme krema (20 ml)
Biotherm tonik (20 ml)

Biotherm losjon (30 ml)

Biotherm gel (5 ml)


Curaprox Superduo zobna ščetka + medzobne ščetke, katere rok uporabe naj bi bil do 3 tedne.


CD deo razprševalec (75 ml) omogoča zanesljivo 24-urno zaščito in dolgotrajen občutek svežine. Ne vsebuje mineralnih olj, silikonov, parabenov, barvil in sestavin živalskega izvora.

CD tuš gel (250 ml) neguje z intenzivnim navlaženjem in zapusti dobrodejen občutek na koži. Ne vsebuje mineralnih olj, silikonov, parabenov, barvil in sestavin živalskega izvora.

CD deo roll-on (50 ml) omogoča zanesljivo 24-urno zaščito pred potenjem. Prav tako ne vsebuje zgoraj omenjenih sestavin. Vsebuje izvleček granatne jabolke.


La roche-posay vlažilna krema za občutljivo kožo (40 ml). Oceno preberi tukaj.

La roche-posay čistilno olje (15 ml)

La roche-posay čistilno mleko (15 ml)

La roche-posay krema (3 ml) z ZF 50


Eau Aimable kolonjska vodica (100 ml) vsebuje esenco cvetov pomarančevca.

Eau Aimable balzam za nasmejane ustnice (15 ml) vsebuje izvleček sleza, karitejevega masla in olje mareličnih jedrc. Ustnice dobro navlaži.


Aussie balzam za lase (250 ml) lepo diši, po njegovi uporabi pa se lasje lepo razčešejo.

Aussie šampon za lase (300 ml) prav tako lepo diši, vendar sem z uporabo prenehala, saj je moje stanje las hitro pokvaril. Moje lasišče je po uporabi postalo zelo hitro mastno.


Nivea micelarna voda za suho do občutljivo kožo (200 ml). Oceno preberi tukaj.

Nivea krema (150 ml)

Labello negujoči balzam za ustnice za sabo pusti čudovito, nežno rdečo barvo.


Na konferenci smo od trgovine Smile concept store dobile tega prelepega ptička ter bon za 10€. Bon sem zapravila tako, da sem si kupila čudovito posodico in pa papirčke za muffine.


Subrina šampona za krepitev oslabljenih las (300 ml) vsebuje mediteranske izvlečke z antioksidanti, ki poživljajo lase in lasišče ter tako pripomorejo k močnejšim lasem.

Yummy maslo za telo (250 ml) ima zanimiv stavek na spodnji strani embalaže: Do not eat.

Subrina balzam za krepitev oslabljenih las (250 ml) neguje in mehča lase z antioksidanti oljke in pomaranče, cenjenih mediteranskih rastlin.


Dvorec Trebnik: osvežilna meglica za obraz in telo, kremni gel za roke, ki na sliki manjka in balzam za ustnice. Oceno vseh treh izdelkov si lahko preberete tukaj.


Catrice tekoča podlaga Ecen skin tone, v odtenku 005 Even Ivory (30 ml), je končno tisti odtenek, ki je identičen moji barvi kože. Na žalost pa je malce slabše prekriven.

Afrodita Aroma oljni odstranjevalec laka za nohte (125 ml)

12 komentarjev :

  1. Lep nakup :) Komaj pričakujem ocene izdelkov :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasen ulov, malo žalostno ugotavljam, da so v mojo torbico na konferenci pozabili dati ene 2 al 3 znamke :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi meni nekaj ''manjka'', ampak mi je že tega toliko, da ne vem kdaj bom uspela vse do konca porabiti :D

      Izbriši
  3. Čisto malo izdelkov, revčka nimaš kaj za testirat :D

    Hahaha <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A ne, čisto ''premalo'' je, mi bo ''prehitro'' dolgčas :D

      Izbriši
  4. Ko pogledam ta kup stvari in pomnem, da imam sama istega kar ne vem, kdaj bom vse porabilaaaaa:):)

    OdgovoriIzbriši
  5. Vau, sanje vsake blogerke :) Poleg vseh beauty produktov, moram pohvaliti tudi papirnate modelčke za mafine (obožujem jih peči) in pa posodico za nakit :)) xx Maja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se strinjam, ja :) Sva že dve! Peči mafine je nekaj najboljšega <3

      Izbriši
  6. Wow, kaki lušti. A ti še maš kaj prostora na mizi? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Konferenca je res naredila svoje :P Drugače pa ne, ni prostora hehe. Sem morala narediti prostor v omari :D

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!