REVLON PHOTOREADY KAJAL ZA OČI & ŠMINKA ULTRA HD CAMILIA

Že pred nekaj časa sem v test dobila dva Revlonova produkta, katera sem se zelo razveselila, saj na prodajnem trgu predstavljata novost. Objavo sem že imela napisano, ampak kot običajno je bilo potrebno počakati na slike. Tako sem testirala Photoready kajal črtalo za oči in rdečilo za ustnice Ultra HD Camilia.


Prva novost je Revlon Photoready kajal črtalo za oči, v odtenku Matte espresso. Svinčnik vsebuje mehak kajal v temno rjavi barvi. Nanesete ga lahko na zgornjo ali spodnjo veko, pa tudi na spodnji notranji rob veke. Poleg tega je mat, kar mi je še posebej všeč. Na eni strani je svinčnik, medtem ko je na drugi strani gobica za zabrisanje linije črtala. Sama gobico uporabim takrat, kadar želim imeti bolj nežen makeup.


Črtalo je zelo dobro pigmentirano, zato ga ni potrebno nanašati v ne vem kako veliki količini. Kot sem omenila, gre za mehak kajal in s tem nanos ni boleč. Običajno se mi pri svinčnik dogaja to, da imajo tršo teksturo, kar mi otežuje nanos, po vrhu pa se mi radi lomijo. Prav tako je to moj prvi kajal kot tudi moje prvo črtalo v rjavem odtenku. Zdi se mi, da je odtenek naravnost za mojo barvo oči, medtem ko po črnih redkokdaj posežem, saj mi delujejo nekoliko premočno. S tem, ko uporabimo gobico za zabrisanje linije, pa odtenek deluje bolj svetlo in nežno. Prav tako je obstojen cel dan. Zanj boste odštele 9,80€.


Druga novost pa je Revlon rdečilo za ustnice Ultra HD, v odtenku Camilia. S šminko so dobro zadeli, saj je v mojem najljubšem odtenku. Gre za nude odtenek, s kremno teksturo. Do zdaj nude šmink nisem rada kupovala zato, ker sem ali naletela na mat ali pa na ne dovolj kremne. V obeh primerih so bile moje ustnice izsušene. V tem primeru pa je zgodba obratna. Je dovolj kremna in hkrati mi ustnice lepo navlaži. Običajno pod šminko nanesem kakšen balzam, v tem primeru pa to ni potrebno.


Glede na to, da je v nude odtenku, je dobro pigmentirana. Ne maram odtenkov, ki ustnicam ne dajo vsaj malo barve, kajti v takšnih primerih raje posežem po balzamu. Šminka je obstojna približno 4 ure. Všeč mi je kombinacija s srebrno barvo, ki je moja najljubša takoj za zlato barvo embalaže. Edini minus pa je, da sem povrhnjico že kar dobro uničila s pokrovom. Kadar jo zapiram, jo skoraj vedno malce odkrušim. Izbirate lahko med 14 odtenki, za katere menim, da je vsak po svoje lep. Tako boste za šminko odštele 10,89€.

Revlon Ultra HD 885 Camilia


Oceno lahko preberete tudi na blogu Mateji ustvarjata in Mateja's Beauty Blog.

4 komentarji :

  1. Beautiful colors. You have such pretty eyes...that eyeliner looks fabulous on you!

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Trenutno uporabljam Revlon Colorstay svinčnik za oči in sem zelo zadovoljna.
    Odtenek šminke mi je zelo všeč!
    :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz moram pa priznati, da sta to moja prva Revlonova izdelka :) Hvala!

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!