S SVEČKAMI DO DIŠEČEGA PROSTORA IN PRAZNIČNEGA NAVDUŠENJA

Vem, da hitim s časom, ampak kaj moram. Še slab mesec nas loči do prazničnega navdušenja. Ravno zato je december moj najljubši mesec, saj takrat zelo rada zaidem v kuhinjo in ustvarjam dobrote, pri tem pa prepevam božične pesmi, ki se vrtijo v ozadju. Prav tako pa se rada sprehajam v božično okrašenih mestih, saj obožujem lučke, ki me vedno znova popolnoma navdušijo, čeprav je vseeno odvisno od vsakega mesta posebej. In ker je december praznični, seveda obožujem zavijanje daril, okraševanje smreke in božične dekoracije. Pri tem ne smem pozabiti omeniti, da v tem času rada prižgem kakšno svečko, saj mi to predstavlja piko na i. Predvsem obožujem vonje cimeta, karitejevega masla in morda kakšnega sadeža.


Začela bom z zgornjo svečko, ki sem jo kupila v Hoferju. Namreč, na Klavdijinem blogu Chérie sem zasledila objavo o teh svečkah in moram priznati, da so me že slike privabile, zato sem naslednji dan šla takoj pokukat v trgovino. Na žalost v prvem Hoferju nisem imela sreče, saj so že vse prodali, sem jih pa zato zasledila v drugem Hoferju. Odločila sem se za svečo, imenovano Winter Dream. Naj najprej povem, da mi je v oči padla embalaža, ki je za moje pojme res čudovita, predvsem mi je všeč sam motiv. Ime pa je tudi zanimivo, čisto zame, glede na to, da sem z eno nogo že v drugem letnem času. Sveča je zares lepega vonja, meni ne deluje preveč močno, kar je super. Vonj je malce sladek in gre za nekakšno mešanico vanilije ter karitejevega masla. Prostor hitro lepo odišavi. In kar je najbolj zanimivo je to, da svečo dobite za samo 1,49€. Zelo ugodno, kajne? Na razpolago imate kar nekaj vonjev, zato pohitite, preden jih čisto zmanjka.


Zdaj pa še nekaj o zelo znanih svečkah znamke Yankee Candle. Do zdaj sem o njih samo prebirala, vse punce so jih tako hvalile, sama pa se nisem nikoli odpravila kakšno kupiti, prejšnji teden pa me je zamikalo, da nekaj preizkusim. Zdi se mi, da kar vse kliče po nakupu, zato sem se odločila, da dam najprej priložnost vosku. Kupila sem kar dva, in sicer Berry trifle ter Home sweet home. Odločitev, katerega kupiti, je bila kar težka, saj imajo zares veliko izbiro. Prvi je njihov nov božični vonj. Sprva mi je v oči padla lepa bordo rdeča barva, za tem pa še zanimiva oblika voska. Vonj je čudovit, in sicer gre za kombinacijo maline ter vanilije, pri čemer je malina močno v ospredju. Gre za sladek vonj, ki pa ne deluje preveč močno, prav tako pa lepo odišavi prostor. Vosek mi dejansko naredi ''lušte'' po kakšni predbožični peki. Drugi vosek pa je nežne roza barve, katerega prevladujoči vonj je cimet, kar je zame zopet idealno. Zdi se mi, da na tak način pričaram nekakšno prijetno vzdušje, ob katerem se prileže skodelica toplega čaja. Prav tako gre za sladek vonj, ki pa deluje malce bolj močno. Meni osebno sta oba vonja super! Všeč mi je motiv, ki je na sprednji strani voska, medtem ko je na samem vosku odtisnjeno tudi ime znamke. Na njihovi spletni strani je zapisano, da naj bi vsak vosek gorel vsaj 8 ur. Sama ga uporabim dvakrat dnevno, zjutraj in zvečer za približno pol ure, tako da mislim, da ga bom imela kar nekaj časa. Za vosek boste odšteli 1,99€. To zagotovo ni bil moj zadnji nakup.


14 komentarjev :

  1. krasna objava ! <3 tudi jas sem pred kratkim preizkusila svoje prve yankee candle svečke in sem navdušena, kak dišijo !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Ja, meni ni žal in mislim, da se bom kmalu vrnila še po kaj :)

      Izbriši
  2. Joj kak luškane fotografije! :)
    Komaj čakam na december. :D
    Glede tega voska me zanima ... to daš gor na isparilnik po končani uporabi pa se pač spet strdi? Ne diši kaj manj če se velikokrat spet stopi in strdi? Res nimam pojma kako je s tem, nisem niti še vide kaj podobnega. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala hihi <3 Tako je. Spodaj daš svečko, jaz sem dala kar eno nevtralno, ker nisem želela, da bi se potem dva vonja ''tepla'', zgoraj sem dala pa vosek, pač namesto kakšnega eteričnega olja. Drugače pa ja, ko se stopi se nazaj strdi, vonj je pa ves čas enako zaznaven. Meni je všeč! :)

      Izbriši
    2. O super, to moram imet. Pa na splošno sem te svečke YC že dolgo želela preizkusit. Kje pa se da kupit? :))

      Izbriši
    3. So super zadevščina :) Kakor sem seznanjena samo v Celju in Ljubljani :/ In pa seveda na spletni strani YC in Vonj narave.

      Izbriši
  3. I love the Yankees candles! I'm your new GFC follower # 43 if you want to come on my blog ^ - ^

    www.beautywithterri.blogspot.it

    OdgovoriIzbriši
  4. Uh meni tudi YK fino dišijooo, ko grem v Celju v City center si vedno kupim kako malo za pocartat, moram pa kje kupit kak poceni izparilnik, da si kupim vosek, je prodajalka rekla, da dolgo zdrži:). Bom pa absolutno za december vzela kakšne boljpraznične vonje. Komaj čakam:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj jaz bi vosek imela najrajši cel dan na izparilniku :P Diši res lepo pa dolgo zdrži ja :) Decembra bom tudi jaz še kakšnega vzela.

      Izbriši
  5. Tudi jaz sem po Klavdijini objavi šla v Hofer pogledat za svečke pa jih je že zmanjkaloo :( Sem pa pred kratkim ene super kupila v Primarku!
    xx
    SASHA

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Škoda :( Glede na to, kako lepo dišijo in kako super cena je, ni čudno, da so takoj šle. Joj upam, da bom še letos uspela priti v Primark, hihi.

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!