CATRICE TREASURE TROVE: C01 JEWEL DAZE & C02 CAVIAR AND CHAMPAGNE

Prejšnji mesec me je podjetje Catrice razveselilo z dvema šminkama iz omejene kolekcije, imenovane Treasure Trove. Kolekcija bo v prodaji od sredine novembra pa vse do januarja. Glede na to, da imam v primerjavi z Essence rajši Catrice in sem dejansko njihova oboževalka, sem se izdelkov zelo razveselila.


Torej, prejela sem šminki, v odtenku C01 Jewel Daze in C02 Caviar And Champagne. Ker sem vizualen tip človeka, mi je seveda najprej v oči padla sama embalaža, ki je v čudoviti zlati barvi. Takšne so meni najljubše. Potem, ko sem bolje pogledala, sem na embalaži zagledala droben motiv zvezdic, kar jo naredi še bolj zanimivo. Zaradi motiva me šminki spominjata na čas okoli božiča, saj takrat zelo rada dekoriram z zlato barvo, zvezdicami in bleščicami. Celotna kolekcija deluje praznično! Zanimivo, kajne?


C01 je nude odtenek z mat efektom. Sama sicer nisem pripadnica mat šmink, ker mi te nenormalno izsušijo ustnice. Kot sem predvidevala, mi jih izsuši tudi ta šminka, zato predhodno uporabim labelo ali balzam, da ta učinek malce ublažim. Odtenek deluje nežno, je svetel, vendar ne preveč, da na ustnicah ne bi bil opazen. Šminka je dobro pigmentirana, po vrhu pa ustnic med seboj ne lepi. Obstojna je nekje od 3 do 4 ure, v primeru, kadar pijemo in jemo, pa je obstojna krajši čas. C02 pa je odtenek, za katerega lahko rečem, da je čisto jesenski. Je marelične barve, ki se bolj nagiba k rdeči. Če pomislim na poletje, bi ga najlažje opisala tako, da me spominja na sladoled rdeče pomaranče. Za razliko od prejšnje šminke ta nima mat efekta. Je kremna, vendar ravno prav, kajti preveč kremnih ne maram, saj se mi potem posledično ustnice med seboj lepijo. Zaradi teksture mi je odtenek zelo všeč, zato ga v tem jesenskem času še pogosteje uporabljam. Deluje dovolj živahno, hkrati pa obraz lepo popestri in izpostavi ustnice, kadar si to zaželimo. Šminka je odlično pigmentirana, dovolj je že skorajda en nanos, obstojna pa je enako kot prejšnja, se pravi 3-4 ure.

Catrice C01 Jewel Daze

Catrice C02 Caviar And Champagne

Za šminko boste odštele 4,29€. Poleg tega pa boste v kolekciji našle še: šminko, v odtenku C03 Treasured Twinkles, ki je čudovite bordo rdeče barve, lake za nohte v štirih odtenkih, zlati puder, rdečilo za lica, tekoči eyeliner in paleto senčil za oči. Vso kolekcijo pa boste zasledile v drogeriji Dm in parfumeriji Muller. Mislim, da se zna zgoditi, da bodo v mojem naslednjem nakupu pristali še šminka in kakšen lak za nohte.

12 komentarjev :

  1. Oooo, kak sta cute, res zelo lepe fotografije.
    Tak, da me kar vabita, da ju kupim, hehe.
    Odtenka sta mi tudi ful všeč, predvsem C02 :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Larisa :) Ja C02 je res nekaj posebnega hihi.

      Izbriši
  2. Meni je pa nude odtenek pritegnil že na sliki na FB, ko si objavila. :) Res lepa embalaža. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe a res? :) Embalaža pa res takoj v oči pade.

      Izbriši
  3. Woow morem probat tega caviar and champagne!
    xx
    SASHA

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ko ga boš probala, ti bo sigurno všeč :P

      Izbriši
  4. C02 je res lepa, za moje pojme tudi precej pomladna barva. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Embalaža je res lepa, amapk sama čakam na rdeč odtenek in paleto senčil

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je ane, rdeč odtenek bi pa tudi sama imela :)

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!