AVON ATTRACTION FOR HER PARFUMSKA VODA

Že nekaj časa nazaj me je Avon presenetil s paketom, katerega sem se zelo razveselila. Z njim sem se seznanila na blogerski konferenci, pred tem pa sem večinoma prebirala ocene drugih blogerk. Tako so se v paketu skrivali parfumska voda in dva laka za nohte. Ocena lakov bo na žalost morala še malo počakati, saj so moji nohti že nekaj časa v zelo slabem stanju, swatchev na kratkih nohtih pa ne delam rada.


Parfumska voda Attraction for her je tista zadeva, katere smo me punce na konferenci res razveselile. Kar nekaj nas je bilo mnenja, da prijetno diši. Sicer smo dobile tester, vendar pa sem kasneje v paketu zagledala kar 50 ml embalažo. Uporabljala sem jo vsak dan in v dveh tednih sem porabila 1/5 vsebine. Kaj čem, če pa tako diši! Enakega mnenja je bila tudi moja mami, s tem, da ji je bil vonj toliko všeč, da ji je parfum po nesreči padel iz roke in se razbil. Še isti dan sem se odločila, da si ga bom kupila, zato sem se obrnila na njihovo članico Rebeko (My Little Wonderland Blog), ki mi ga je priskrbela. Hvala!


Kot veste sem nora na vse, kar je zlato. Parfum se je skrival v klasični zlati škatlici, hkrati pa je tudi sam zlate barve. Super je, da je prozorne barve, saj lahko na tak način kontroliram porabo. Oblika je nekaj posebnega, neobičajnega. Ob strani je lepo razvidno ime parfuma. Pokrov je sicer malce moteč, saj je težko notri spraviti prst in popršiti. V primerjavi z drugimi, vodo razprši močneje, vendar me to ne moti. In kot sem že omenila, je vonj zelo prijeten. Meni res omamno lepo diši! Gre za sladek vonj, ki je močnejši od moje ostale zbirke parfumov, kar mi je všeč. Prevladujejo vanilija, mošus in robida. Poleg tega bi lahko rekla, da gre za eleganten, zapeljiv vonj. Vsekakor bi ga uporabila za kakšen zmenek ali kaj podobnega, hihi. Naj povem, da obstaja tudi moška različica! Morda kot ideja bi bil zanj to odlično božično darilce. Težko pa povem, kako dolgo se je vonj na meni zaznal, saj vsak parfum vonjam največ 5 minut, medtem ko me po nekaj urah vpraša prijateljica, kateri parfum imam na sebi. V tem primeru so me prijateljice vonjale 2 uri po nanosu. Zanj pa boste odšteli 32€.


8 komentarjev :

  1. Komaj čakam, da te povoham. :P lepe fotke! :* (Natalija)

    OdgovoriIzbriši
  2. iii ti si res fenica tega parfumčka se spomnem, da si bila žalostna ko se ti je razbil..no zj boš lahko vsak dan na polnoooo dišala:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Thanks for sharing! I used to buy Avon products all the time. I bet this smells wonderful!

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Odgovori
    1. A ne! <3 Jaz se ga kar ne bom naveličala :D

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!