BROWNIMALIST PRAZNUJE 1. ROJSTNI DAN & NAGRADNA IGRA

Pred točno enim letom sem se odločila, da začnem tudi sama ustvarjati blog. Imela sem vzpone in padce, vendar sem s pomočjo vas, bralcev, prišla do te točke, kjer sem zdaj. Moram reči, da mi ni žal niti ene minute, ki sem jo vložila v to delo, pravzaprav sem zelo vesela. Med drugim sem v tem letu res veliko dosegla. Spoznala sem nekaj super blogerk kot tudi sem imela možnost sodelovati z nekaj čudovitimi podjetji. Velik hvala in velik hvala tudi vsem, ki mi dajete podporo, radi berete moj blog in za sabo pustite kakšen komentar.


V ta namen bi rada razveselila nekoga izmed vas. Nagrada vsebuje pet Baleinih produktov. To so: gel za tuširanje Hibiskus in nektarine, gel za tuširanje Vanilija in kokos, mleko za telo s karitejevim maslom, balzam za roke in nohte Kamilica in Urea šampon 2v1.

Vaša naloga je, da na FB strani ali pod to objavo zapišete, kakšne objave želite videti na mojem blogu

Nagradna igra traja do 10. januarja! Srečnega dobitnika oziroma dobitnico razlgasim na Facebook strani.

22 komentarjev :

  1. čim več testov ,priporočil ,iskušenj ter sama svoje mnenje.Veliko fotografij.

    OdgovoriIzbriši
  2. Cute skirt :)

    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo je deliti nagrade.Danes sem res prvic zvedla za vas blog,res je pogumno ,lepo in zelim vam veliko uspeha.Blog ustvarite po svojih zeljah ,vsake oci imajo svojega malerja,,,le tako naprej!srecno 2016!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najlepša hvala za tako lepe besede! Srečno v novem letu tudi vam :)

      Izbriši
  4. Videti želim predvsem veliko ocen novih izdelkov, saj ravno te ocene pripomorejo k temu, ali bom določen produkt kupila ali ne. Všeč pa mi je tudi, če je na vsake toliko kakšen post o predlogih (npr. za darila).

    Maja Krapež

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bom poskusila predlog v naprej tudi upoštevati :)

      Izbriši
  5. Čestitke bejba, razturaš! <3 samo tako naprej, želiva pa si prebrati tudi kakšno collab objavico. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitke! :)

    <3

    Meni so všeč tvoji reviewi in kjut manikurice! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Men je blog všeč točno takšen kot je tako, da samo tako naprej in veliko uspeha ti želim v novem letu :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Čestitam za eno leto delovanja, izredno rada te spremljam in prebiram tvoje objave :) Najbolj všeč so mi objave o kakšnih izletih in pa review objave :)

    Ostani še naprej tako super in velikoveselja pri ustvarjanju bloga :)

    OdgovoriIzbriši
  9. uuu super ;) zelo rada prebiram povratne informacije o kozmetičnih izdelkih ;) ker sem mama in mi primankuje časa, so dobrodošli tudi linki spletnih strani kjer se vse to lahko tudi kupi ;) sedaj pa le še stiskam pesti, da s top darilcem razveseliš me ti ;) tebi pa le še VSE NAJBOLJŠE ob prvi svečki želim ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super, bom v prihodnje poskusila napisati tudi kaj o tem :) Hvala! :)

      Izbriši
  10. Najbolj uporabni (najljubši) zimski izdelki :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To objavo moram pa res večkrat narediti ja :)

      Izbriši
  11. OJLA, ŽELJA SO RUBRIKE O KOZMETIKI, KI JE CENEJŠEGA RAZREDA A KLJUB TEMU ODLIČNA, KOT NA PRIMER TA ... BOLEA. LP VSEM, SIMONA

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislite Balea? :) Bom poskusila tudi to drugič upoštevati.

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!