IDEJA ZA NOVOLETNE NOHTE

Še nekaj dni nas loči do novega leta! Za to priložnost sem ustvarila manikuro, kjer za razliko od ostalih prevladuje črna barva. Kot veste sem sama veliko bolj za pastelne odtenke, vendar pa se kljub temu občasno odločim za kaj bolj kontrastnega, močnejšega. V tem primeru sem se odločila še za rahle zlate bleščice.


Kot običajno tudi tokrat nisem imela mirnih rok, zato manikura ni tako lepo izpadla kot bi morala. Poleg tega so krivci tudi moji pomanjkljivi pripomočki. Za ustvarjanje bi potrebovala kar nekaj stvari, ki bi mi olajšali celoten postopek. Kadar se odločim za risanje, uporabim kar isti pripomoček, ki je namenjen risanju pik, zato so tokrat črte zopet videti debelejše. Na žalost se še nisem uspela poglobiti v iskanje ustreznega pripomočka.

 

Najprej sem uporabila lak od Alessandra, ki je v črnem odtenku ter nanj nanesla še Essie bleščice. Tudi takšna varianta bi bila čisto dovolj, saj se mi zdi, da ima nek pridih novega leta in da se z njim čisto lepo sklada. Na koncu sem dodala še pike in nekakšne križce. Vse skupaj je sicer narejeno preveč na ''debelo'', ampak v redu, saj se učimo, ne? Mislim pa, da je manikura še kar dobro izpadla in moram reči, da so mi nohti zanimivi.

Uporabila sem:
- Alessandro, odtenek Glam rock, Black leather
- Essie, odtenek As gold as it gets
- Golden rose, odtenek Colour expert 02
- Catrice, odtenek Quick dry & high shine


Vprašanje! Ste morda zaznale, da so nastale slike drugačne od prejšnjih? Namreč, pred nekaj dnevi sem si kupila nov fotoaparat, ki sem ga med drugim imela že nekaj časa nagledanega. Delam na tem, da bi naredila dobre, kvalitetne slike, ampak sem še v procesu učenja in spoznavanja vseh funkcij. Me pa vseeno zanima ... So vam takšne slike bolj všeč od tistih prej (zelo kontrastnih, haha)? Vsako mnenje šteje!

12 komentarjev :

  1. Meni sta obe varianti všeč- brez križcev se mi zdi bolj elegantna, spodnja pa bolj igriva in kreativna. Fotke pa so super :)!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najlepša hvala Sara! Pa dobro si se izrazila :)

      Izbriši
  2. Jap, se vidi razlika v fotografijah in pa lepi nohtki! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Še delam na tem, da bodo lepše, ampak za silo mislim, da so boljše od prejšnjih in pa hvala :)

      Izbriši
  3. Ravno danes sem iskala inspiracijo za novoletne nohte :) zdaj pa se ne modem odločiti med črno-zlato, belo-zlato ali roza zlato :)) haha. Si pa ti tud izbrala fajn variante :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. S črno-zlato ne boš sfalila, ker sem tudi sama hotela isto izbrati, ampak sem se potem kar za to odločila :D Hvala :)

      Izbriši
  4. Črno zlata ga zmaga. Tale Essie je tudi zelo lep <3
    Slike so pa super ja! Katerega pa si kupila? Jaz bi ti mogoče samo še svetovala fotkanje na naravni svetlobi ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ana :) Essija sem bila pa itak zelo vesela. Kupila sem pa Nikona d3200. Sem razmišljala o še boljši varianti, ampak bi pomoje potreboval še več časa za še več funkcij in sem se potem rajši odločila za cenejšo varianto. Z naravno svetlobo se še igram ... Ker tukaj v bloku sem na žalost na senčni strani in je kar težko najti en lep kotiček :/

      Izbriši
  5. O super ideja! Jes si grem jutri nove nohtke delat, pa tudi razmišljam o bleščicaaah :D
    xx
    SASHA

    OdgovoriIzbriši
  6. These nails are so cute, I'm sad that I found your blog after the new year. I love your blog, so many great tips and tricks for myself. This blog is great inspiration for my fashion blog. Please check it out sometime when you get a chance.
    www.loveambam.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your lovely comments!