BOŽIČNI NOHTI Z MOTIVOM JELENČKA IN SNEŽINK

In že je tukaj božič! Za današnji dan sem imela toliko zamisli, ki pa jih nikakor nisem uspela uresničiti, saj sem se večino časa ukvarjala z nakupi daril za bližnje in prijatelje. Vseeno pa sem našla nekaj časa za peko piškotov. Poleg teh sem skupaj z mamo naredila še torto, tako da zdaj menim, da lačni ne bomo. Včeraj pozno zvečer pa sem se odpravila urejati nohte. Že dolgo časa jih nisem imela nalakiranih, saj so v obupnem stanju, pa vendar mi jih je uspelo božično obarvati. Niso sicer takšni kot sem si želela, da bi bili, ampak v redu.


Nekaj idej sem že imela v glavi, vendar nisem vedela, kako bi jih uresničila, saj pri sebi nisem imela vseh potrebnih pripomočkov. Navsezadnje sem malo brskala po internetu, in tako sem dobila idejo. Odločila sem se kombinirati rdečo, belo in zlato barvo, za motiva pa sem izbrala jelenčka in snežinke.


Vse skupaj bi bilo veliko lepše videti na daljših nohtih, po vrhu pa se mi roke tako zelo tresejo, da mi snežink ni uspelo narediti tako kot sem si zamislila. Glede na to, da mi risanje še zmeraj ne gre dobro od rok, sem za prvič dokaj zadovoljna. Pri izbiri lakov za nohte je večinoma izstopala znamka Essie, kar je seveda logično, glede na to, da po njih najraje posegam. Uporabila pa sem še Kiko, Golden Rose in Catrice. 


Uporabila sem:
- Essie, odtenek As gold as it gets
- Essie, odtenek Eternal optimist
- Essie, odtenek Chinchilly
- Kiko, odtenek Apple red
- Golden Rose, odtenek Colour expert 02
- Catrice, odtenek Stars & stories
- Catrice, odtenek Black to the routes
- Catrice, odtenek Quick dry & high shine


Hkrati pa vsem želim vesel, srečen, miren in prijeten božič! Lepo preživite današnji dan.

16 komentarjev :

  1. Waaaaaw, kako so luškani, res super!
    Lepo praznujte božič in veliko sreče v prihajajočem letu :-)

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najlepša hvala <3 Hvala in enako želim :)

      Izbriši
  2. O kako so luštni! Jaz sem tudi imela jelenčke za božič :D
    xx
    SASHA

    OdgovoriIzbriši
  3. O meni so res všeč! Pa tudi snežinke sploh ne izgledajo slabo, res ne! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. o waw, zelo simpatični nohtki! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Prav lepo manikuro si naredila. Lušna je. <3 Vesele praznike!

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your lovely comments!