KATERE SO BILE MOJE NAJBOLJ BRANE OBJAVE V LETU 2015?

Iz radovednosti me je zanimalo, katere objave ste najbolj brali oz. katere so vas pritegnile. Vseeno pa kot veste sem med poletjem začela pisati blog na drugi domeni, saj na prejšnji nisem bila zadovoljna s splošnim videzom, postavitvijo bloga in fotografijami. Sedaj objavljam 9 objav, ki so dosegle najvišje število ogledov.


Objava je dosegla 456 ogledov. V bistvu najprej kar nisem mogla verjeti. Objava je bila hkrati prva objavljena na novi domeni. Za pisanje kot za fotografiranje izdelkov sem zapravila dosti ur, poleg tega pa sem tisti mesec praznovala rojstni dan, zato se je tudi nabralo toliko izdelkov. Še zdaj nisem uspela vsega preizkusiti.


Objava je dosegla 332 ogledov. Na nek način je bilo pričakovano, saj smo v svoji objavi omenile tudi objave ostalih blogerk, kar se je meni zdela dobra poteza. Sem pa bila vesela, da sem se konference udeležila, saj sem spoznala nekaj zares odličnih in super blogerk, prav tako pa sem iz predavanj izvedela veliko novega.


Objava je dosegla 293 ogledov. Med poletjem so med nami blogerkami ti Essence svinčniki za ustnice postali hitro znani, saj so nas večino pritegnili k nakupu, vsaj mene. Kot vidite jih imam pet in vsak odtenek mi je po svoje všeč. So cenovno zelo ugodni, odlično pigmentirani, ne izsušijo ustnic, imajo super, mehko teksturo, hkrati pa lahko na koncu objave tudi vidite, kako so videti na mojih ustnicah. Priporočam nakup!


Objava je dosegla 228 ogledov. Znano je, da obožujem Baleine gele za tuširanje. Lahko bi rekla, da so takoj za Afroditinimi. Vedno me prepričajo lepe, nežne in občasno sladke vonjave ter seveda oljna tekstura, ki najbolje ustreza moji suhi koži. Poleg tega jih dobite za smešno nizko ceno, saj stanejo manj kot 1€.


Objava je dosegla 207 ogledov. Tisti, ki me poznajo, vedo, da obožujem Catrice produkte, saj se mi za svojo ceno zdijo kar kvalitetni. Prav tako sta me prepričali ti dve šminki. Najprej mi je v oči padla embalaža, ker enostavno obožujem zlato barvo. Takoj za tem pa sta me razveselila odtenka, ki sta nekako meni po godu. 


Objava je dosega 202 ogledov. Priznam, da redkokdaj kupim kakšno maskaro omenjene znamke, saj me nikoli niso prepričale. Sprva me tudi ta ni. Potem pa sem jo po enem mesecu spet uporabila in od takrat mojim trepalnicam naredi res lep volumen. Kdo bi si mislil! Me pa sicer motijo grudice na trepalnicah in lepljenje.


Objava je dosegla 177 ogledov. Ko sem prejela ta čudovit planer, sem se ga zelo razveselila. Všeč mi je, da je v A5 formatu, saj ne maram tistih čisto malih. Prav tako vsebuje veliko motivacijskih misli, ki mi velikokrat pridejo prav, še posebej takrat, ko imam fakultete vrh glave. Planer sestavljajo tudi lepe poslikave, živahne barve, kar vse skupaj dobro popestri. Zraven sem prejela še nekaj motivacijskih kartic, ki že krasijo steno v študentskem domu. Platnico pa sem izbrala na podlagi mojega bloga, saj moram zanj veliko fotografirati.


Objava je dosegla 171 ogledov. V tej objavi sem želela izpostaviti tiste tri produkte, ki so bili v tem mesecu najbolj izpostavljeni, seveda je mišljeno v pozitivnem smislu. Prvi produkt je bil Afroditin sladkorni piling, ki zelo lepo diši, drugi je bil Labello balzam za ustnice, ki ga najrajši uporabljam v hladnih zimskih dneh, in tretji je bila Melvitina cvetna vodica, ki poleg lepega, nežnega vonja dobro vlaži in obnavlja kožo.


Objava je dosegla 150 ogledov. V njej sem pisala o šamponu za mastne lase. Že dolgo časa sem iskala ustreznega in ki bi dejansko učinkoval, naposled sem ga le našla. Prejšnje stanje je bilo takšno, da so moji lasje bili sveži samo 1 dan, po uporabi omenjenega šampona pa so zdržali še 1 dan več, kar mi veliko pomeni.


4 komentarji :

  1. Hahahah, upam da ne bo čudno ker imam za danes planirano identično objavo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ah kje pa. Mislim, da se nas je tega kar dosti spomnilo :D

      Izbriši
  2. jst mislim da nas je kar malo več ki mamo v planu tako objavo :'D

    ej valentinca a veš da sm šele zdle pogruntala da sm si pred kratkim kupla lipliner o kterem sem jokala pod tvojo objavo kak je lep in sploh poštekala nisem. (y)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sigurni ja, saj prav :) Haha ti si resno ena carica :D

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!