S ČIM MED PRAZNIKI OBDARITI PREDSTAVNICE NEŽNEJŠEGA SPOLA?

December je že tu in z njim tudi prazniki. Se jih še kdo tako zelo veseli kot jaz? Tisti, ki me poznajo, vedo, da je božič moj najljubši praznik. Obožujem to praznično vzdušje, z lučkami okrašena mesta, sneg, božične pesmi, božična peka, gledanje božičnih filmov in seveda kup daril, ki čakajo pod smreko. Morda se med vami najde kdo, ki ne ve, kaj podariti svoji ljubljeni osebi, zato tukaj prilagam nekaj čudovitih darilnih setov, za katere upam, da vam bodo kaj v pomoč. Meni je vsak zase nekaj posebnega.


L'Occitane en Provence promocijski komplet Jasmin Immortelle Neroli vsebuje gel za prhanje 250 ml, mleko za telo 250 ml, kremo za roke 30 ml in okroglo darilno škatlo. Komplet je iz 48,60€ znižan na 41,30€.

L'Occitane en Provence Trio Jasmin Immortelle Neroli vsebuje kremo za roke 30 ml, balzam za ustnice 12 ml, parfumsko milo 50 g in kovinsko škatlico. Za set boste odšteli 19,80€.


L'Occitane en Provence promocijski komplet Pamplemousse and Rhubarbe vsebuje gel za prhanje 250 ml, mleko za telo 250 ml, kremo za roke 30 ml, toaletno milo 50 ml in okroglo darilno škatlo. Komplet je iz 52,20€ znižan na 41,80€.

L'Occitane en Provence Trio Pamplemousse and Rhubarbe vsebuje kremo za roke 30 ml, balzam za ustnice 12 ml, parfumsko milo 50 g in kovinsko škatlico. Za set boste odšteli 19,80€.


Melvita darilni komplet Sijoče zlato vsebuje izjemni gel za prhanje 250 ml, izjemno zlato olje 50 ml in darilno škatlo. Za komplet boste odšteli 34,90€.

Melvita darilni komplet Krogla presenečenja vsebuje izjemno zlato olje 17 ml, cvetno vodico damaščanske vrtnice 28 ml in arganovo kremo za žametne roke 30 ml. Za komplet boste odšteli 16,20€.


Yankee Candle darilni set s 3 voski v božični krogli vsebuje tri voske: Berry Trifle, Angel's Wings in Christmas Garland. Za set boste odšteli 11,99€.

Yankee Candle darilni set 5 vzorčnih svečk vsebuje 5 svečk v darilni škatli: Bundle Up, Winter Glow, Cosy by the Fire, Christmas Cookie in Berry Trifle. Za set boste odšteli 12,99€.


Dvorec Trebnik darilni komplet energy vsebuje meglico za obraz in telo ter peno za tuširanje. Za komplet boste odšteli 13,99€.

Dvorec Trebnik darilni set jumpy vsebuje gel za tuširanje kokos in losjon za telo kokos. Za set boste odšteli 8,99€.


Balea adventni koledar vsebuje 24 kozmetičnih produktov. Zanj boste odšteli 14,99€.

Essence adventni koledar vsebuje 24 kozmetičnih produktov. Zanj boste odšteli 27,29€.

14 komentarjev :

  1. These are great! They would make lovely Christmas presents. Thanks for sharing :)

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you! And I agree. I like them too :)

      Izbriši
  2. Tudi jaz sem nora na december in seveda na Božič!! :)
    Tvoja izbira daril mi je zelo všeč, upam, da bo to videl tudi Božiček in mi kaj s tega seznama prinesel. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potem sva že dve :P Čeprav letos je bil moj Božiček že zgodnji in mi je že hitro prinesel darilce :)

      Izbriši
  3. O wau, tale set Yankee Candle svečk zgleda odlično, pa tudi ostala darilca so zelo lična in uporabna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A ne in še njihovih vonjev se po mojem mnenju ne moreš naveličati :)

      Izbriši
  4. Uuu super ideje. :) Ta od YC 5 vzorčnih svečk se mi še posebej dopade. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Idej je seveda veliko, ampak te se mi zdi najboljše :P YC set se tudi meni dopade, krivi so njihovi omamno dišeči vonji :D

      Izbriši
  5. Super ideje, jaz sem vedno najbol vesela kakšnih malenkosti iz L'occitana :D
    xx

    SASHA

    OdgovoriIzbriši
  6. Amazing post dear! You have a wonderful blog:)

    www.bloglovin.com/blog/3880191

    OdgovoriIzbriši
  7. Ohh, odlično! Vse bi imela, samo Funky Kokonut od DT ne več, ker ga imam in je sicer kul kot izdelek (cela linija..), ampak pismo.. smrdi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Smrdi, a res :( Jaooo ... No, sem gledala še te njihove gele za tuširati, zdajle mi je šel vonj iz glave, ampak roza mi je bil na daleč všeč, povonjati sem ga pa čisto pozabila :D

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!