MOJ BLOG V LETU 2015 IN NAJLJUBŠE BLOGERKE

Glede bloganja si bom leto 2015 zapomnila v dobri luči. Glede na to, da se je moj blog v tem letu še bolj udejanil, se je zgodilo marsikaj pozitivnega. Najprej je meseca decembra praznoval 1. rojstni dan. V ta namen še nekaj dni poteka nagradna igra, o kateri lahko kaj več preberete na moji FB strani oziroma nekaj na blogu nekaj objav nižje. Med drugim sem se oktobra udeležila prve konference lepotnih blogerk. Super je bilo spoznati še ostale blogerke in z njimi malo poklepetati. Prav tako pa sem sodelovala s kar nekaj odličnimi podjetji, za kar sem izjemno hvaležna. Sedaj pa vam predstavljam meni najljubše objave preteklega leta.









Seveda pa so tu še blogerke! Zadnje čase bolj poredko komentiram, kaj šele objavljam. Na žalost se počasi bliža izpitno obdobje, ki mi bo kot po navadi vzelo kar nekaj energije. Vseeno pa zelo rada zahajam na različne bloge in menim, da je vsak po svoje unikaten. V ta namen objavljam 5 blogov, ki so me v preteklem letu navdušili. In ne misliti, da so ostali slabši, saj vse rada spremljam in če se le da, tudi kaj komentiram. Tokrat sem se samo odločila za ožji izbor. K vsakemu sem zapisala še, zakaj me je pritegnil k branju.

Saša je modna blogerka, ki me je navdušila ravno zaradi svojih modnih idej. Včasih zaradi nje dobim kakšno idejo, kaj skupaj kombinirati. Prav tako pa me je navdušila s čudovitimi slikami, pa tudi deluje zelo prijetna.


Tamara in Natalija sta svojo blogersko pot začeli v poletnem mesecu. Poleg tega, da sta moji sošolki, sta tudi zelo prijetni in prijazni. Predvsem nasmejani, o čemer ''govorijo'' tudi njuni videoposnetki. Njun blog ni vezan samo na kozmetiko, temveč tudi na hrano (preverjeno, da je zelo dobra in okusna), potovanja, lifestyle ...


Katja je modna in lepotna blogerka. Svoje bralce kot tudi mene navdušuje s svojimi modnimi idejami kot tudi z različnimi ocenami izdelkov in fotografijami. Všeč mi je, da ne podaja samo pozitivne ocene in mnenja, ampak zna biti kritična, kar je prav. Mislim, da nihče ne mara zavajanja, kajne? Poleg tega je tudi ''zumbačica''.


Larisa ni samo lepotna blogerka, temveč piše tudi o hrani, modi, kulinariki, potovanjih, zdravju in prostemu času. Lahko bi rekla, da je vsesplošna. K branju me predvsem pritegne njena preprostost in različne objave.


Katja je blogerka, ki je začela pisati nekaj mesecev nazaj. Na njen blog rada zahajam ravno zaradi luškanih objav. Prav tako deluje prijetna, predvsem pa me navdušuje njen glas, zato zelo rada poslušam coverje.


Ob koncu pa bi se rada zahvalila vsem, ki mi stojite ob strani in podpirate mojo blogersko pot še naprej. Najlepša hvala tudi vsem podjetjem za sodelovanja, ki se jih že v naprej veselim. Hvala tudi vam, bralkam in morda tudi kakšnemu bralcu, ki me spremljate in občasno pustite tudi kakšen komentar. Predvsem pa vam v novem letu želim vse dobro in vse najlepše. Upam, da bo to leto za vas še boljše in lepše ter da si ga boste za vedno zapomnili. Predvsem pa uživajte in ničesar ne odlašajte na jutri, saj se samo enkrat živi. Srečno!

12 komentarjev :

  1. Ooooo, hvala, Valka. ;) Radi te imava. :) And keep up the good work, girl! <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Najlepša hvala za omembo Valentina. Tudi jaz z veseljem prebiram tvoj blog in te spremljam. :*
    Vse dobro v novem leto tudi tebi! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Amazing post dear!
    Kisses from germany, Sophie♥

    OdgovoriIzbriši
  4. Najlepša hvala!!!! <3333

    Najlepše to prebrat res <3

    :* <3

    OdgovoriIzbriši
  5. O Valentina, res najlepša hvala za lepe besede in omembo!
    Upam da nas izpitno obdobje ne bo preveč zaustavilo pri bloganju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni za kaj :) Oh, mene že vsi projekti in seminarske naloge zaustavljajo, kako me bodo šele izpiti :/

      Izbriši
    2. Enako :(
      Stresno bo, sam sej bo! We got this! :)

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!