PRIMERJAVA AFRODITINE IN NIVEINE MICELARNE VODE

Priznam, da se mi v srednji šoli nega kože ni zdela bistveno pomembna. Takrat sem imela še dneve, ko sem občasno šla spat kar v mejkapu. Ampak, da bi si sedaj to privoščila? Ni šans! V zadnjih dveh letih sem res postala pozorna na svojo kožo. Včasih sem si kupovala izdelke, ki moji koži sploh niso ustrezali. Doma imam toliko izdelkov za mastno kožo, ki jih ne uporabljam, saj takrat nisem ''vedela'', da je moj tip kože zelo suh. Od takrat sem pozorna na to, pa tudi kakšen učinek ima določen izdelek, saj za vsakega ne morem reči, da deluje enako. Nekateri rezultate hitro pokažejo, medtem ko drugi stanje samo še poslabšajo.

Med drugim je zanimivo dejstvo, da sem micelarno vodo začela uporabljati šele med poletjem. Od takrat opažam, da je moja koža zarad nje veliko bolj čista. Zato bom v tokratni objavi primerjala dve micelarni raztopini, Afroditino in Niveino.


Afroditino micelarno raztopino je sicer že nekaj časa nazaj kupila moja mama, saj je želela imeti svojo, medtem ko sem sama takrat uporabljala Niveino. Ampak, ker sem bila radovedna, sem jo od takrat začela uporabljati tudi jaz, saj me je zanimalo, kako se bo izkazala in ali bom morda zasledila tudi kaj pozitiven učinek, ki ga pri Niveini nisem.

V embalaži jo je 200 ml. Pritegnila me je še toliko bolj zato, ker sem na zadnji strani embalaže prebrala, da je namenjena za vse vrste kože. Običajno sem imela s takšnimi izdelki smolo, saj so mojo kožo samo še bolj izsušili. Pa vendar me je zanimal še učinek 3 v 1. In sicer, s kože v enem samem koraku odstrani ličila in ostale nečistoče ter jo z dodano hialuronsko kislino vlaži.


Uporabljala sem jo tako kot je pisalo tudi na hrbtni strani embalaže. Potrebno jo je nanesti na blazinico vate, očistiti obraz in sprati s toplo vodo. Nato sledi še nanos ustreznega tonika; v mojem primeru je to L'Occitane tonik, iz kolekcije Immortelle. Micelarna raztopina ne vsebuje parabenov, parafina, silikonov, alkohola, BHT-ja, umetnih barvil in parfumov. Poleg vsega naštetega pa me je zanimalo, ali bo kožo dejansko dobro očistila in ali mi jo bo dobro navlažila brez sledi zategovanja.

Kožo res dobro očisti in odstrani vsa ličila! Zgodilo se mi je že, da kadar sem odstranjevala ličila, se mi je koža dodatno izsušila, vendar v tem primeru ne. Na blazinici vate se dobro vidi vsa odstranjenga nečistoča, po vrhu vsega pa imaš občutek kot da si zaradi tega kilogram lažji. Po uporabi je koža resnično zelo mehka in gladka. Naj dodam, da ima moja mama zaradi omenjene micelarne raztopine veliko lepšo kožo. Če jo kombiniram skupaj s tonikom, mi kožo dobro vlaži. Brez tonika pa mislim, da bi moja koža hitro postala zelo suha. Ampak, ker v negi ne gre brez tonika in kreme, se absolutno dobro obnese! In pa, da ne pozabim dodati še to, da kože ne zateguje. Zanjo boste odšteli 4,50€.


Niveina micelarna voda je namenjena suhi in občutljivi koži. Tudi ta embalaža jo vsebuje kar 200 ml. Kot je razvidno iz slike, mi jo je ostalo še čisto malo. Podobno kot Afroditina ima tudi ta učinek 3 v 1. In sicer, kožo globinsko očisti, navlaži in pomiri. Na zadnji strani embalaže je zapisano, da je dermatološko in oftalmološko potrjeno, da koža izdelek dobro prenaša. Poleg tega ne vsebuje parabenov, barvil in dišav. Uporablja se jo enako kot Afroditino, le da je ni potrebno spirati.

In kako se je obnesla? Odlično! Najprej, kar sem opazila je, da ne zateguje. Nato sem prav tako kot pri prejšnji opazila res očitno umazano blazinico vate, le da sem pri njej potrebovala več potegov, da sem nečistočo dobro odstranila. Kombinirala sem jo tako s tonikom kot z vlažilno kremo. V primeru, da jo uporabljam brez tonika ali z njim, mi kožo vlaži. Še bolj pa je navlažena v kombinaciji s kremo. Poleg tega mi je všeč, da pred nanosom ličil ne potrebujem kože dodatno vlažiti. Tudi pri njej je po uporabi moja koža izjemno mehka in gladka. O njej sem pred nekaj meseci pisala tukaj. Točne cene ne vem, ampak mislim, da se giba nekje 4-5€.


Obe zelo rada uporabljam, saj med njima bistvenih razlik ni. Priporočam obe! Sem pa vesela, da sem preizkusila Afroditino, za katero vem, da jo mnoge izmed vas uporabljate in da ste z njo zadovoljne, saj ste mi jo med drugim nekatere tudi priporočale.

16 komentarjev :

  1. Niveine sicer še nisem preizkusila, imam pa Afroditino in je res super (tudi za mastno kožo)! :)
    Jo pa sama uporabljam predvsem za odstranjevanje ličil, potem pa nadaljujem še z gelom za čiščenje mastne kože. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je že to všeč, da ličila res temeljito očisti :)

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. No saj, če si je ne bi kupila mami, bi si jo sama, ker vem, da si že večkrat rekla, da ti je zelo všeč, pa tudi druge so jo pohvalile :)

      Izbriši
  3. Tale Afroditina linija je zakon <3. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za celotno linijo sem slišala pohvale ja, ampak bom še videla, če se bo micelarni pridružil še kakšen izdelek :D

      Izbriši
  4. Se kar strinjam s tabo, tudi jaz sem bila pred bloganjem zelo nepozorna na to kako si čistim & kaj dajem na kožo...obup :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Ful bi rada sprobala Afroditino!
    xx
    SASHA

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je tudi super :) Pa moja mami je nad njo zelo navdušena, haha. To je bilo veselje :D

      Izbriši
  6. Amazing post dear, very interesting!
    Kisses from germany, Sophie♥

    OdgovoriIzbriši
  7. Lovely post and photos, Nivea is always a good brand!
    Have a lovely week
    xxx
    www.travelera.es

    OdgovoriIzbriši
  8. Great post, love your blog

    If you want follow me on my blog, and I will follow you back ;)
    http://recenzije11.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your lovely comments!