RAWR ČOKOLADA Z GOJI JAGODAMI IN VANILIJO

Mmmmm ... Te čokolade sem se zelo razveselila! Seveda, kdo pa ne bi bil vesel kakšne bolj zdrave dobrote. Sama sicer ne gledam, koliko kalorij dnevno zaužijem, sem pa pozorna na to, da imam 4-5 obrokov. Prav tako se trudim jesti zdravo, čeprav zelenjave še zmeraj ne maram. Občasno mi pade ''cukr'' in takrat se komaj zadržim, da ne pojem vsega sladkega, kar mi pade pod roke. Ampak seveda, v mejah normale je v redu.

Rawr čokolade na našem trgu predstavljajo novost. Izdelane so v Angliji, k nam pa jih je uvozilo podjetje Moja Čokolada. Pri njih je najboljše to, da so presne, veganske, brez glutena, naravno sladkane in vsebujejo 100% organske sestavine. Čokolade imajo SOIL (oznaka pomeni, da mora izdelek vsebovati minimalno 95% organskih sestavin) in FairTrade certifikat. Če te čokolada do zdaj še ni prepričala, potem moraš brati dalje.


Rawr čokolada z goji jagodami in vanilijo (60g) je presna čokolada, narejena iz visoko kvalitetnih 100% organskih sestavin. Vsebuje najmanj 72% kakavovih delcev, slajena pa je s kokosovim sladkorjem, ki ima nižji glikemični indeks kot beli sladkor, zato je primerna tudi za diabetike. Lahko bi rekla, da je ''vsestranska''.


Za bogat okus je čokoladi dodana tudi organska luncuma, perujski sladki sadež, goji jagode in vanilija. Prav tako velik plus predstavlja to, da uporabljajo 100% reciklirani papir in da le-ta vsebuje 10% kakavovih luščin.


Poleg vsega našteteta čokolada ne vsebuje mleka, jajc, glutena, gensko spremenjenih organizmov in uporabe rafiniranega sladkorja. Je brez ojačevalcev okusa ter umetnih barvil. Z vsem naštetim me je takoj navdušila.

Mislim, da nas večina obožuje Milkine čokolade, vendar pa se jim sama skušam izogibati. Poleg tega, da so zelo sladke in ne zdrave, se srečujem tudi s problemom, in sicer rada pojem čokolado v celoti! O joj, haha. Zato mi je zgoraj omenjena čokolada všeč iz čisto preprostega razloga. Lahko jo jem brez slabe vesti! Navajena sem tudi čokolad z visoko vsebnostjo kakava, saj jih naravnost obožujem. Pri tej čokoladi sem najprej pričakovala zelo grenak okus, vendar se je izkazalo ravno obratno. Kakav se takoj okusi pa tudi goji jagode, oboje ustvari zanimivo kombinacijo. Vanilije sicer nisem zaznala. Všeč mi je, da dejansko ni sladka pa tudi grenka ni. Uživala sem v vsakem koščku. Nekaj jo je še ostalo, saj bom z njo ustvarjala nekaj dobrega.


Naj dodam še, da lahko izbirate med šestimi različnimi čokoladami, in sicer z okusom goji jagod ter vanilije, pomaranče, mentola, lucume, tu pa sta še temna čokolada z 80% kakava in čokolada z 68% kakava. Na spletni strani Moja Čokolada trenutno poteka tudi akcija, saj so vse omenjene čokolade iz 3,99€ znižane na 2,90€.

10 komentarjev :

  1. Haha tudi jaz če enkrat v roke dobim milko, ponavadi pojem kar celo :D Tele Rawr čokoladice pa noro dobro zgledajo in jih bom verjetno kmalu probala, ker jih vse tako hvalite :D
    xx
    SASHA

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz se samo čudim tistim, ki uspejo pri Milki pojesti samo en košček :D Jaaa, so res dobre :)

      Izbriši
  2. Jaz sem enaka haha, ko dobim Milko v roke jo brez problema pomalicam, no taveliko ravno ne, tamalo pa brez problema. Sploh če se moram zraven še učiti. Te čokolade vidim povsod, mogoče jo bom pa sama tudi preizkusila če vas večina pravi da so fajne. Sej grenke čokolade velikokrat tudi zapašejo, sam če pa ta ni grenka bi bla pa tut zanimiva za probat :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ta veliko imam največ 3 dni, medtem ko gre ta majhna Milkina v 10-ih minutah :D Glede učenja imam isto situacijo ja, ves čas bi nekaj jedla :P Malce sicer je grenka, ampak ne pa tako kot bi marsikdo pričakoval :)

      Izbriši
  3. Jst fulčasa že kupujem te čokoladice, tamalima lih niso nekinajbl všeč:), meni sopa super,sploh za kak recept:). P.s slikiceee 1A

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe sem si mislila, da jima ni najbolj všeč :P Sem videla, da si z njo naredila tablice, super! In pa hvala <3

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!