ALI JE AFRODITIN JAGODNI MOUSSE ZA TELO VREDEN NAKUPA?

V mesecu decembru nas je podjetje Afrodita razveselilo s čudovitim paketom, v katerem se je skrival jagodni mousse za telo. Vse skupaj je bilo za res lepo pakirano. Podjetju se iskreno zahvaljujem. Prazniki so bili zato še dodatno polepšani. 

Mousse se je tako skrival v škatli in ker me je premagala radovednost, sem si najprej rekla, da ga samo odprem in povonjam. Naj povem, da je tako lepo dišalo, da sem ga morala takoj preizkusiti. Vonj je skoraj da za pojesti! Sicer res, da redkokdaj kupim kakšno maslo za telo. Razlog je bil ta, da sem do zdaj testirala takšna masla, ki so se počasi vpijala, kar pa mi tako ali drugače ni bilo všeč. Zato me je resnično zanimal rezultat Afroditinega produkta. Učinek je bil viden že po prvi uporabi.


Kaj pravi Afrodita? Nežna puhasta tekstura z dodanim kakavovim maslom koži zagotavlja globinsko vlaženje ter preprečuje njeno izsuševanje. Mikro kapsule vitamina E se ob nanosu lahkotno stopijo na koži in ji nudijo zaščito pred prezgodnjim staranjem. Rezultat je negovana, svilnato mehka koža, zapeljana v slastno dišavo sladkih jagod. Se hitro vpije in ne pušča neprijetnega mastnega otipa.


Sama embalaža spominja na dva Afroditina produkta, in sicer na zelo znano marmelado ter sladkorni piling za telo. V embalaži je kar 200 ml masla. Za vsakodnevno uporabo ga zadošča za en mesec. Na embalaži so zapisane vse potrebne informacije kot so sestavine, uporaba in seveda sam namen.

Sama vsebina je zaščitena s plastičnim pokrovom. Ko ga snameš, najprej zaznaš čudovit vonj. Gre za kombinacijo jagod in kakavovega masla, pri čemer močno prevladujejo jagode. Vonj deluje sladko, kar pa meni ni moteče. Tekstura je gosta in kremna, vsebuje tudi majhna zrnca. Masla ni potrebno preveč nanašati, saj se povsod lepo in enakomerno razmaže. Predvsem sem bila vesela, ko sem videla, da se res hitro vpije in da za sabo ne pušča mastnih sledi. Zanimala so me zrnca, ki sem ji do zdaj prvič zasledila v maslu, saj sem sprva mislila, da se mi bodo po koži kotalila, vendar se tudi ta lepo razmažejo.


Odlično je, da ne vsebuje parabena, parafina in silikona! In kot je že Afrodita zapisala, koža po uporabi res deluje svilnato. Učinek je viden takoj! Koža postane v minuti mehka in gladka. Predvsem mi je všeč na predelu nog, kjer imam suho kožo, ki jo maslo lepo navlaži. Za mousse boste odšteli 5,60€. Priporočam ga vsem, ki obožujete vonj jagode, se srečujete s suho kožo in si želite hitrega rezultata! Meni je tako zelo všeč, da mi ga bo vsak čas zmanjkalo, saj ga moja koža naravnost obožuje.

6 komentarjev :

  1. O mjama, tole je pa vsekakor nekaj za privoščiti si :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz obožujem masla za telo, predvsem zdaj v zimskih mesecih, ko imam predvsem po nogah precej suho kožo.
    Me pa zanima kako bi mi bil všeč vonj, močni sadni vonji mi ponavadi niso všeč, med tem, ko obožujem vonj kakava. Tako, da bi bila tale kombinacija mogoče ravno prav zame. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni pa sadni so, izjemoma kakšna pomaranča, pa še to mora biti ustrezna kombinacija, ampak joj, temu se pa človek kar težko upre :P Je pa odličen izdelek za suho kožo ja :)

      Izbriši
  3. Joj, meni je krasen, bom počasi že mogla novo embalažo vzet <3

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your lovely comments!