FEBRUARSKE LEPOTNE PRIDOBITVE


Afroditin kremni gel za prhanje in negovalno mleko za telo
Izdelka dobite v obliki seta, kar je za moje pojme odlično. Navdušuje že sama embalaža; všeč mi je kombinacije bele in roza barve ter motiv rož. Gre za lep, nežen cvetlični vonj, ki se ga zazna še nekaj ur po nanosu. Tako gel kot mleko za telo pomagata preprečevati izsuševanje kožo, saj jo negujeta in naredita mehko ter gladko. Pri mleku mi je predvsem všeč, da se hitro vpije in da za sabo ne pušča neprijetnih mastnih madežev. Tekstura je klasične bele barve, je lahka in ravno dovolj gosta. Gel za prhanje je kremne teksture in je prav tako dovolj gost. Izdelka se na moji suhi koži dobro obneseta.

Kremni gel za tuširanje s cvetličnim vonjem vrtnic Dvorca Trebnik
Všeč mi je že sama embalaža, saj je čudovite roza barve z motivom rož. Na sprednji strani lepo piše, da ne vsebuje parabenov, mineralnih olj, sintetičnih barvil in silikonov. Tektstura deluje prozorne barve in je ravno prav gosta. Kožo vlaži in jo neguje, predvsem pa jo nežno očisti in jo odišavi. Gel vsebuje rožno vodo, katere naloga je, da kožo mehča in revitalizira. Primeren je za vse vrste kože, zato priporočam. Med drugim se dejansko kar vredu obnese na suhi koži.

L'Occitane en Provence balzam za ustnice Češnjev cvet
Balzam za ustnice je tisti produkt, katerega je dobro imeti vedno pri roki. Namreč, na suhe ustnice lepo učinkuje, saj jih izjemno vlaži in neguje. Obogaten je s karitejevim maslom in z izvlečki iz višnje. Skupaj tvorita čudovit nežen vonj. Kombinacija sivo-roza barve z motivom češnjevega cveta naredi embalažo bolj zanimivo od drugih. Nujno ga moraš imeti!

L'Occitane en Provence krema za roke Razposajeni češnjevi cvetovi
V nakup sta me prepričali dve stvari. Prvi razlog je bila sama embalaža, saj je čudovitih barv in motiva. Drugi razlog pa je bil vonj, saj vsebuje vodico češnjevih cvetov. Vonj deluje nežno in hkrati malce sladko. Po tem, ko sem jo dobro stestirala, me je navdušil še učinek. Tekstura je bele barve, vendar je razliko od prejšnjih krem malce gostejša, kar me ne moti, saj se kljub temu lepo razporedi, poleg tega pa je ni potrebno veliko nanesti. Se hitro vpije, kožo pa ne samo, da jo nadišavi, temveč jo naredi tudi mehko in gladko. Po uporabi so roke vidno nahranjene. Odlična je za suhe in razpokane roke.

Avon Color Trend šminka Amour
Šminka je po svoje zares specialna. Embalaža je rdeče barve, katero krasijo srčki. Odtenek je nežne nude barve, katero pa prav tako krasijo srčki, kar mi je izredno zanimivo. Tekstura je ravno prav kremna, ustnic ne lepi med seboj, jih ne izsuši, temveč jih rahlo vlaži in neguje. Zaznala sem tudi nežen, a vseeno malce sladek vonj, ki pa mi ni moteč. Šminka na ustnicah obstane približno 3 ure.

S-he Stylezone svinčnik za ustnice 003
Svinčnik je must have za vse, ki obožujete vampy odtenke. Ta je namreč čudovite temnejšo vijolične barve. Svinčnik je mat in ker ustnice posledično kar dobro izsuši, je dobro, da pred nanosom uporabimo kakšen balzam za ustnice. Je odlično pigmentiran, obstojen pa približno 3-4 ure. Super je videti tako samostojno kot v kombinaciji s katero drugo šminko, ki morda obstojnost tudi malce še podaljša.

22 komentarjev :

  1. kaj naj rečem,kot da so čisto vse pridobitve čisto spomladanske in super. Tako, da predvsem veselo uživaj v razvajanju:)P.s Afrodita ima top dizajn:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A ne, da so čisto spomladanske :) Bom! Z Afrodito pa se povsem strinjam.

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Ja, pa so res super, malo za razvajanje :)

      Izbriši
  3. Joj kok si bla pridna, jaz sem ta mesec spet mela čisto preveč new in izdelkov :P sem pa vseeno mal zmanjšala nakupovanje :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saj se je kar težko brzdati, da ne bi slučajno kaj kupile :) Sama sem sicer ta mesec kupila samo 3 izdelke, tako da sem res kar zmanjšala :)

      Izbriši
  4. Super fotka! Fotoaparat se obrestuje? :)
    Glede pridobitev pa sej veš, češnjevi cvetovi so lajf! :)
    (Tamara)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Pa mislim, da se :P A ne, diši diši dišiiiii :D

      Izbriši
  5. Čudovita fotografija. Čisto spomladanska, kakor tudi izdelki. Me zelo zanima ta Afroditin set, saj slišim same pozitivne odzive. xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Jaaa, set je enostavno must have :P

      Izbriši
  6. Super pridobitve :) Tale Afroditin set me zelo mika, ampak imam še vsaj 2 tušgela za porabit :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni na srečo gredo geli za tuširanje res kar hitro po porabi, kar je potem res plus, da pridejo še drugi na vrsto :)

      Izbriši
  7. Morem še jaz komentirat! :P Prinesi mi jutri pokazat tale balzam za ustnice, PLEASE. :D :* (Natalija)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se bom probala spomniti :P Moj spomin, sej veš :D

      Izbriši
  8. Odgovori
    1. Thank you :) I think it looks like spring too :)

      Izbriši
  9. Ravno sem naredila en look s s-he svinčnikom v istem odtenku :) Ni kaj, takšni barvi se je težko upreti ;P xx Maja ♥

    OdgovoriIzbriši
  10. Vse tako roožnatooo! Pri nas je že vse v cvetih! Ps. Ta Afroditin set MORAM sprobat. <3

    Mikela

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rožnato ja :) Joj pri nas pa ves čas dežuje, še čakam na kak lep cvet :/ Ga priporočam, meni je odličen! :)

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!