JANUARSKE LEPOTNE PRIDOBITVE

In tukaj je že nov mesec, z njim pa tudi objava, v kateri bom pisala o lepotnih izdelkih, ki sem jih kupila ali prejela v mesecu januarju. Neverjetno, kako hitro gre čas naokoli. Sem si pa v novem letu zadala en manjši cilj, ki v bistvu ni niti cilj, ampak ... Delam na tem, da kupim samo tiste stvari, izdelke, ki jih zares potrebujem. Namreč, doma imam vsega dovolj in ne maram, da mi vse potem samo stoji in čaka na uporabo, ali pa jih uporabljam in čez čas nanje čisto pozabim. Vseeno pa mi je tokrat v prvem mesecu to uspelo. Cilj je dosežen! Bomo videli, kako bo v prihodnjih mesecih. Vsekakor moram začeti varčevati za različne stvari, ki so dosti bolj pomembne in je zanje potrebno ošteti kar veliko denarja. Oh, da bi denar padal iz neba ...


Avon me je presenetil s paketom štirih produktov. Prejela sem losjon za telo, maslo za telo, kremo za roke, nohte in obnohtno kožico - za suho kožo ter maslo za ustnice. Vsi štirje izdelki so formulirani s kakavovim maslom in vitaminom E. Po vrhu res nenormalno lepo dišijo! Za enkrat testiram kremo za roke, s katero sem do zdaj bila zadovoljna, ostali pa pridejo še na vrsto.


Kupila sem si Essence dolgo obstojni svinčnik za ustnice, v odtenku 05 lovely frappuccino. To je zdaj že moj tretji, saj sem prvega zgubila, drugega mi je ''uspelo'' zlomiti in ker mi je odtenek tako zelo lep, sem si ga enostavno morala kupiti. Prav tako pa sem bila v iskanju suhega pudra, ki bi bil cenovno dostopen. Do zdaj sem nekaj let uporabljala puder, znamke Manhattan, za katerega sem odštela dobrih 7€. Sedaj pa sem za njegovo polovično ceno kupila puder, znamke Catrice. Je malenkost temnejši, vendar se na mojem obrazu to pravzaprav niti ne opazi. Kot vidite mi ga pred uporabo ni uspelo poslikati.


L'Occitane en Provence potovalni set sem si kupila pred začetkom izpitnega obdobja, saj me je res mikal, po vrhu pa je namenjen suhi in občutljivi koži kot je tudi moja. Vsebuje pet produktov, in sicer: karitejevo blažilno olje, karitejev nežni tonik, karitejevo čistilno olje, krema za roke s cvetovi vanilije in karitejeva lahka sproščajoča krema. Vsi izdelki se nahajajo v tej čudoviti kozmetični torbici. Proti koncu meseca bom objavila tudi oceno, do takrat pa jim bom še naprej pridno testirala.

8 komentarjev :

  1. Tudi jaz sem dobila nekaj izdelkov Avonove kolekcije s kakavovim maslom, še čakajo na fotografiranje, komaj čakam, da jih preizkusim! :))
    Ta L'Occitane set pa izgleda zelo mikavno .... :P

    OdgovoriIzbriši
  2. Such a great post I love it ;) Wanna follow for follow??

    http://ordinaryblondie9.blogspot.hr/2016/01/hometown-walk.html

    OdgovoriIzbriši
  3. L´occitane must have reviewww:):):):)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your lovely comments!