L'OCCITANE EN PROVENCE NEGA S KARITEJEVIM MASLOM

Verjetno se najde kakšna punca s podobnim problemom kot je moj. In sicer, neprestano se srečuješ s suho kožo na obrazu, še posebej je kritičen predel okoli nos in lica, koža se ti ves čas lupi in podobno. Med drugim imaš doma toliko izdelkov, ki obljubljajo vlaženje kože, vendar pa učinek ni razviden. Ves čas si v iskanju tistega ''ta pravega'' izdelka in si res močno želiš popraviti nastalo situacijo oziroma se rešiti tega problema. Si se našla v tem? Potem ti priporočam, da bereš dalje.

V mesecu januarju je L'Occitane en Provence svoje oboževalke razveselil z novim potovalnim setom, ki poleg kozmetične torbice vsebuje 5 produktov. Gre za nego s karitejevim maslom. Vsi vemo, da je omenjeno maslo namenjeno vlaženju suhe kože, poleg tega pa koži vrača prožnost in elastičnost. Takšni izdelki so odlični tudi zato, ker se v kožo hitro vpijejo in za sabo ne puščajo mastnih madežev. Zaradi njegovih dobrih lastnosti sem se seta neizmerno razveselila. V kozmetični torbici najdete karitejevo čistilno olje, karitejev nežni tonik, karitejevo blažilno olje, karitejevo lahko sproščajočo kremo in kremo za roke Cvetovi vanilije. Zraven dobite še dva testerja omenjene kreme za obraz. Poglejmo, kako se produki obnesejo.


Tako kot sem se veselila seta, sem bila po vrhu tudi malo zmedena. Do zdaj nisem še nikoli uporabljala olja za obraz, zato nisem bila prepričana, kako si izdelki sledijo za pravilno nego. Z vprašanjem sem se obrnila k blogerkam, ki jim takšna nega ni bila nepoznana. Nego obraza sem izvajala vsak večer, izdelki pa so si sledili v takšnem vrstnem redu kot sem jih naštela zgoraj.


Karitejevo čistilno olje (30 ml) je eden izmed produktov, s katerim sem bila kar zadovoljna. Res dobro očisti ostanke ličil, hkrati pa kožo tudi navlaži. Olje se dozira s pomočjo pršila. Na roko sem si naneslja dve kapljici olja in z njim obraz temeljito očistila. Dodala sem tudi kapljico ali dve vode, saj je bil tako efekt še boljši. Olje sem dobro vmasirala v kožo, saj sem želela dobro očistiti ostanke pudra. Na koncu je bilo potrebno še samo sprati z vodo. Sama tekstura je ravno dovolj tekoča in ne preveč gosta. Vsebuje 5% karitejevega olja, hkrati pa lepo diši. Za 200 ml boste odšteli 19,30€.


Karitejev nežni tonik (30 ml) ni sicer nič kaj posebnega, razen vonja, saj res zelo lepo diši. Obogaten je s karitejevim maslom ter cvetnima vodicama cvetov pomarančevca in plavice. Uporabim ga po tem, ko si z obraza sperem čistilno olje. Prav tako se dozira s pomočjo pršila. Pri tem je potrebno biti pozoren na razdaljo, saj če ga držiš preveč blizu, bo obraz popršil samo na določeno mesto. Dobro je, da se hitro vpije v kožo. Po uporabi je le-ta malce navlažena. Za 200 ml boste odšteli 17,30€. 


Karitejevo blažilno olje (4 ml) uporabim za tonikom. Pri tem je dobro počakati, da se tonik dobro vpije v kožo. Tudi ta izdelek lepo diši! Namreč, olje je obogateno s 5% karitejevim oljem in oljem marule, oba skupaj pa imata hranilne in antioksidativne lastnosti. Zanimivo je doziranje, in sicer ima tu glavno vlogo kapalka. Z njo na obraz nanesem približno od 5 do 7 kapljic. Nato olje temeljito vmasiram v kožo. Masiram tako dolgo, dokler se popolnoma ne vpije v kožo. Opazila sem, da je z njegovo pomočjo moja koža bolj mehka in gladka. Za 30 ml boste odšteli 32,50€.


Karitejeva lahka sproščajoča krema (8 ml) je izdelek, s katerim zaključim svojo nego. Seveda sem pozorna na predhodno uporabljeno olje, saj je potrebno počakati še kakšno minutko ali dve, da se dobro vpije, kajti drugače dobiš rahel občutek mastne kože, oboje skupaj pa se potem počasi vpije. Izjemno lepo diši, zasnovana pa je s 5% karitejevega masla. Ni je potrebno veliko nanašati, saj je tekstura lahka, ne preveč gosta, hkrati pa se lepo in enakomerno razporedi po celotnem obrazu. Potrebno jo je dobro vmasirati v kožo, saj se tako izognemo mastnim sledem. Vseeno pa se od ostalih produktov počasneje vpija. Po kakšni slabi uri je bila moja koža gladka, mehka, prožna in opazno nahranjena. O suhi koži ni bilo sledu. Odlično je tudi to, da kljub temu, da jo je v embalaži komaj 8 ml, mislim, da bo zadoščala za kar nekaj časa. Razlog je ravno tekstura, ki se, kot sem zapisala zgoraj, lepo razporedi. Za 50 ml boste odšteli 28,50€.


Krema za roke Cvetovi vanilije (10 ml) je ena izmed mojih redno kupljenih izdelkov. Saj veste, da obožujem njihove kreme. Tudi ta me ni razočarala. Embalaža je lepe rumene barve, presenetil pa me je vonj. Nisem ljubiteljica vanilije, vendar pa ta izdelek bolj diši od klasičnih ''vanilijevih''. Vonj je obogaten s cvetovi vanilijeve orhideje, vsebuje pa kar 20% karitejevega masla. Kombinacije je odlična. Presenetila me je tudi tekstura, ki je za razliko od ostalih krem gostejša. Lepo se razporedi in razmaže, hkrati se hitro vpije. Po uporabi so roke mehke in gladke. Za 30 ml boste odšteli 7,60€.


Naj dodam, da so tokrat zadeli s čudovito kozmetično torbico, ki je iz mehkega blaga v belo-roza kombinaciji. Najbolj sta me navdušila čistilno olje in blažilno olje. Glede na to, da imam probleme s predelom okoli nosu in lica so se izdelki najbolj obnesli na licu. Predel okoli nosu je bil še vseeno malce suh, vendar dosti manj kot je bil na začetku. Za potovalni set boste odšteli 17€.

Blogerka Tamara (Cherry Colors) je prav tako danes napisala svoje mnenje o omenjeme setu. Prebereš si jo lahko tukaj.

12 komentarjev :

  1. Sicer se sama ne srečujem s podobnimi problemi, obožujem pa karitejevo maslo. Predvsem v obliki klasične kreme za roke od L'Occitane in pa za nego telesa, ki je pri meni predvsem pozimi bolj suho.
    More pa biti tudi kombinacija karite masla z vanilijo božanska. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jap, njihova krema s karitejem je odlična! :)

      Izbriši
  2. Super objava, lepo napisano.

    Res moram preizkusiti kakšen izdelek iz te linije, mislim da bi mi znal odgovarjati !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni res tako zelo diši. Bi se znalo zgoditi, da bi se kakšen izdelek izenačil z mandljevo kolekcijo :P

      Izbriši
  3. To za iskanje neke kreme za suho kožo mi je pa kar poznano :)
    in ta paket je res všečen :)) čist fajn je sestavljen :) dober post, mi je všeč, da si opisala vrstni red uporabe izdelkov in vsak izdelek posebej :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz najdem nek res super izdelek ravno na pol leta :D Ampak ja, res je, da bi lahko potem ves čas samo to uporabljala, samo da sem drugače res radovedna in potem rada preizkušam različne izdelke :) Hvala! :)

      Izbriši
  4. Ooo luštna objava. In hvala za omembo!
    Jaz nič ne čakam, da se tonik vpije, gor ruknem olje in potem počakam dve minutki in kremica here we goooo. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Jaz pa rajši počakam, ker grem potem običajno takoj spat in se mi je že zgodilo, da sem si potem vse obrisala v posteljnino, na obrazu pa ni ostalo skorajda nič :D

      Izbriši
  5. joj sem že pri Tamari napisala, da je ful lep setek. Jst sem pa obsedena z čistilnim oljem, po 6 mesecih uporabe se sploh ne more kosat z kakim čistilnim gelom. Imam enega od Nuxe, ko tudi odstranjuje ličila, pa po resnici ni nič v primerjavi z oljem. Se ga pa moraš privadit,navadit:). Je pa draaaagggg:) Tonik se pa strinjam, nič posebnega.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, čistilno olje je tudi mene čisto navdušilo. In pa njegov vonj, res tako lepo diši :)

      Izbriši
  6. Jaz si ga nisem vzela, sem se celo branila. Imam pa olje za obraz, ki mi je odlično. Sicer je pri meni tako, da se trudim, da ne menjam non stop, ampak imam vseeno 2-3 kreme in jih menjam, ker drugače se koža navadi in ji ne odgovarja. Ko si omenjala, da imaš suho kožo, bi morda poskusila s čistimi olji?
    Pa tonik sem si res želela, ampak ostajam pri Melvitinih cvetnih vodicah in domači sivkini :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj kako ti je uspelo, jaz sem samo šla v trgovino in šla iz nje s setom, ni šlo drugače :D Se pa strinjam ja, to je v bistvu pri meni minus, ker večinoma menjam. Mislim, dva izdelka sta običajno stalnica, potem pa se tu večinoma menja krema. S čistilnimi olji bom pa sedaj res morala začeti. Priznam, da je to moje prvo olje, ker ga do zdaj res nisem še nikoli uporabljala :D Zdaj, ko vidim kakšen je učinek, bom najprej pogledala za kakšno cenejšo varianto. Je pa sicer ta L'Occitane odličen. Tonik drugače res nenormalno diši, čeprav ni nič posebnega :) Mi je pa super, ravno zato, ker mi je Melvitine vodice zmanjkalo :P

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!