NAJBOLJŠI NAKUP ZA OKOLI 5€ - Collaboration with 21st Century Girl

Prepričana sem, da nas je veliko takšnih, ki iščemo kakšen dober in kvaliteten izdelek za solidno ceno. Sama priznam, da večkrat poiščem cenejšo varianto. V večini primerov se mi je zgodilo to, da sem bila s cenejšim izdelkom veliko bolj zadovoljna kot pa, če bi zanj odštela več denarja. S tem ne mislim, da za vse enako velja, saj se najde tudi kakšna izjema. Vendar pa lahko rečem, da pri meni prevladujejo izdelki, ki so za svojo ceno kar kvalitetni in sem z njimi zelo zadovoljna.


Tokratna objava je nastala v sodelovanju z blogerko Lariso. Njen blog se imenuje 21st Century Girl in je pravzaprav vsestranski. Zakaj vsestranski? Namreč, piše o različnih temah kot so lepota, moda, prosti čas, zdravje in podobno. Odločili sva se, da vam, bralkam in morda tudi kakšnemu bralcu, pomagava pri naslednjem nakupu oziroma vama ga morda celo olajšava. Predstavili vam bova izdelke, za katere boste odšteli manj kot 5€, so kvalitetni in s tem tudi vredni nakupa.


Afrodita kremni gel za prhanje in negovalno mleko za telo: Oba izdelka dobite skupaj v setu. Že sama embalaža je čudovita, cvetlični vonj pa prav tako. Kožo negujeta, naredita jo mehko in gladko, prav tako pa pomagata preprečevati njeno izsuševanje. Glede na mojo zelo suho kožo se odlično obneseta. Za set boste odšteli 4,90€.

Dvorec Trebnik osvežujoči gel za tuširanje z vonjem sočnih pomaranč in kremni gel za tuširanje s cvetličnim vonjem vrtnic: Gela sta namenjena vsem tipom kože. Tekstura je gostejša kot sem navajena, hkrati pa se odlično obnese na izsušeni koži. Po uporabi je le-ta mehka, gladka in odišavljena. Gel z vonjem pomaranče ima lep, sladek vonj in vsebuje eterično olje pomaranče, medtem ko je gel z vonjem vrtnic nežnega vonja in vsebuje rožno vodo. Kot je zapisano na embalaži, ne vsebujeta parabenov, mineralnih olj, sintetičnih barvil in silikonov. Za gel boste odšteli 2,99€.

Afrodita oljno tekoče milo za roke: Milo priporočam vsem, ki obožujete argan. Predvsem je namenjeno suhi in razpokani koži. Že samo po sebi izjemno diši, hkrati pa skrbi za čiste roke, ne da bi jih pri tem izsušil. Večina mil mi je roke vedno izjemno izsušilo, tokratno pa jih vidno neguje. Posledično je izsušenost manj vidna. Zanj boste odšteli 2,00€.

Balea univerzalna negovalna krema: Krema je namenjena negi telesa, obraza in ustnic. Sama jo večinoma uporabljam za telo. Je lepo mazljiva, lahke tekstura in ni preveč gosta. Super je, da se hitro vpije in za sabo ne pušča neprijetnih mastnih sledi. Odlično diši, saj je z vonjem vijolic in frezije. Zanjo boste odšteli približno 1,20€.

Dvorec Trebnik kremni gel za roke: Vonj kreme mi je bil sprva zelo zanimiv, saj mi ni bil poznan. Vsebuje alojo, ki je zelo hidrantna in naredi kožo mehko ter gladko, avokadovo olje, ki je zelo vlažilno in spodbuja obnovo kože ter olje pšeničnih kalčkov, ki vsebuje veliko vitamina E in ščiti pred vremenskimi vplivi. Je lepo mazljiva, roke neguje in jih naredi mehke. O suhi koži ni več sledi. Zanjo boste odšteli 4,79€.

I Heart Makeup laki za nohte: Laki so treh čudovitih odtenkov, in sicer so iz leve proti desni Cheeky Pink 11, Wisdom 43 in Magic 41. So odlično pigmentirani, z uporabo nadlaka pa so obstojni približno 6 dni. Izbirate lahko med 45 odtenki, naročite pa jih lahko na strani Ličila.si ali Makeup Revolution Slovenija. Za lak boste odšteli 2,95€.

Essence dolgo obstojni svinčnik za ustnice: Ti svinčniki so zadnje čase pri meni stalnica in jih skorajda uporabljam večkrat kot pa šminke. Imam jih v petih odtenkih, in sicer so od leve proti desni 07 plum cake, 06 a girl's dream, 01 ready for red, 05 lovely frappuccino in 08 girl next door. So izjemno pigmentirani in za svojo ceno kar obstojni ter kvalitetni. Kupite jih lahko v drogeriji Muller. Za svinčnik boste odšteli 1,59€.

Catrice defining blush: Njihova rdečila obožujem! Zakaj? Ker so noro pigmentirana in obstojna čez cel dan. Kupila sem si jih v treh odtenkih, in sicer so od leve proti desni 070 Pinkerbell, 035 Robin Wood in 020 Rose Royce. Gre za mat finiš, poleg tega pa ga nam, bledoličnicah, ni potrebno veliko nanašati. Poleg tega lahko izbirate med devetimi odtenki, prodajajo pa jih v Dm-u, Muller-ju in Tuš drogeriji. Za rdečilo boste odšteli 3,79€.

Catrice powder blush: Rdečilo vsebuje dva močnejša odtenka, in sicer fuksijo ter oranžno. Lahko ju uporabljate samostojno ali pa kar oba skupaj. Jaz ju uporabljam skupaj, ker imam tako omogočen lažji nanos. Je izjemno dobro pigmentirano, obstane pa čez cel dan. Ličnice lepo poudari, prav tako pa ga ni potrebno veliko nanašati. Zanj boste odšteli 4,29€.

Kiko lak za nohte: Ja, škoda je, da pri nas ni Kiko. Mojo kolekcijo sestavljata samo dva laka, ki pa sta za svojo ceno odlična. Sta v odtenku 240 Apple Red in 243 Plum Red. Eden je lepe močne rdeče barve, drug pa je kombinacija vijolične z bordo rdečo. Sta odlično pigmentirana, z uporabo nadlaka pa sta obstojna približno 5 dni. Izbirate lahko med kar velikim izborom odtenkov. Za lak boste odšteli 2,50€.

Catrice lak za nohte Ultimate: Najrajši kupujem ravno njihove lake, saj so že brez uporabe nadlaka kar dobro obstojni. Izbrala sem odtenka, ki sta mi od vseh najlepša. To sta bordo rdeč, v odtenku 94 It's A Very Berry Bash in pastelno moder, ki pa je iz omejene kolekcije Nude Purism, v odtenku C03 Pure Blue. Sta odlično pigmentirana, kjer je npr. pri bordo rdečem laku dovolj že en nanos. Z uporabo nadlaka sta obstojna približno 8 dni, brez nadlaka pa nekje 4 dni. Za lak boste odšteli 2,59€.

Labello balzam za ustnice: Pozimi je še posebej pomembna nega ustnic, saj nam hladen zrak ustnice še dodatno izsuši. Tokrat sem izbrala originalnega, ki ima nek rahel, nežen vonj, medtem ko je drugi z vonjem vanilije in makadamije. Originalni ima mogoče malce tršo teksturo od drugega, vendar pa sta oba lepo mazljiva, hkrati pa ustnice lepo negujeta in vlažita. Za balzam boste odšteli 2,59€.

Afrodita micelarna raztopina: Je prva micelarna voda, s katero se srečujem na takšen način, da jo je potrebno po uporabi sprati z obraza. To me sicer ne moti, saj je do kože prijetna. Precej dobro odstrani ostanke ličil, kože pa preveč niti ne izsuši. Seveda je potrebno nadaljevanje kože kot so kakšna olja, serumi in kreme. Ima zanimiv vonj, ki pa meni osebno ni moteč. Zanjo boste odšteli 4,50€.

Catrice šminka Treasure Trove, C02 Caviar And Champagne: Šminka mi je najprej k srcu prirastla zaradi same embalaže, ki je čudovite zlate barve, na katero so vtisnjene drobne zvezdice. Sama tekstura je kremna, gre pa za marelično barvo. Super je bila tako za jesen in mislim, da bo sedaj spomladi zopet prišla kaj več na vrsto. Je dobro pigmentirana, na ustnicah pa obstane približno 3-4 ure. Sicer šminko najdete v omejeni kolekciji, katera pa je po vsej verjetnosti že pošla. Cena je 4,29€.

Catrice Gel Colour šminka, Rouge a levres: Ta šminka je ena izmed stalno uporabljenih. Gre za kremno teksturo, katera pa je odlična za ustnice, saj jih na nek način neguje. Je nežnega roza odtenka, kar mi je super, saj ustnice rahlo obarva. Na ustnicah obstane približno 3 ure. Zanjo boste odšteli 4,29€.

Golden Rose velvet matte 14: Šminka je odlično pigmentirana. Ta je njihova prva in z njo sem res zadovoljna. Všeč mi je sam odtenek, ki je čudovite bordo rdeče barve, ni pretemen, vendar je na ustnicah še zmeraj dovolj opazen. Tekstura je mat, zato pred nanosom posežem po balzamu za ustnice, saj imam ustnice že tako ali drugače zelo suhe. Obstojna je približno 4 ure. Zanjo boste odšteli 3,90€.


Tako, to je moj izbor izdelkov in upam, da sem komu pomagala pri kakšni odločitvi. Sprva sem mislila, da bom težko izbrala, potem pa sem videla, da se jih je nekaj le nabralo. 

Zato vam sedaj priporočam, da si preberete še Larisino objavo in preverite njen izbor izdelkov. Prepričana sem, da vam je predstavila kakšno novost, ki pa jo seveda dobite za odlično ceno. Objavo si lahko preberete tukaj. Mene je namreč že prepričala z določenimi izdelki. Larisa ima tudi FB stran, in sicer 21st century girl. Mislim, da si zasluži kakšen všeček. Sama pa se ji za sodelovanje tudi zahvaljujem.

22 komentarjev :

  1. Same super izdelke si izbrala, nekatere že pridno uporabljam! :)
    Seveda tudi lepe fotografije kot vedno.
    Pa hvala za sodelovanje, upam, da še kdaj. :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala in enako, seveda se priporočam še kdaj <3

      Izbriši
  2. Lepe izdelke si izbrala! Dejansko sem preizkusila le malo stvari iz tvojega nabora, ampak si me prepričala, da si kupim vsaj en izdelek in ga še sama preizkusim. ^_^

    OdgovoriIzbriši
  3. Super objava! Sem tudi sama zelo navdušena nad nekaterimi izdelki, še posebej nad Essence Longlasting Liplinerji, top za to ceno! xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Liplinerji so za to ceno res odlični! Upam, da ne bodo kdaj šli iz prodaje, če ne si bo treba narediti zalogo :P

      Izbriši
  4. Res luštna objava, zelo sem uživala ob prebiranju in gledanju slikc :)
    Teli laki od I heart make up zgledajo krasni!
    Kiko je zakon, tudi Essence lip linerji..

    Pa vidim, da moram nujno poskusit kakšno Catrice šminko!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :) Ja tile I Heart Make Up laki so za svojo ceno kar dobri. Ooo Catrice šminko pa obvezno, če že, imam njihove najrajši :)

      Izbriši
  5. Zanimiva objava. :) Vsekakor se strinjam z Kiko laki in Essence lip linerji. Tudi eni izmed mojih najljubših izdelkov. Kiko mora pa nujno prit v Slovenijo :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :) Se ne bi branila še kakšnega njihovega laka. Upam, da se enkrat res znajde v SLO :) Drugače pa lip linerji so glede na svojo ceno odlični.

      Izbriši
  6. Objava, ki je definitivno v pomoč :) Res je, obstaja veliko izdelkov, ki so kvalitetni po dostopnih cenah, in ni vse v high-end izdelkih ;P Essence svinčniki za ustnice so pa moji holy-grail izdelki :D xx Maja
    ♥ http://majasmuffin.blogspot.si/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upam, da bo, vsaj najin namen z Lariso je bil takšen :) Se strinjam. Jaaa, moji svinčniki so že čisto ''znucani'' :D

      Izbriši
  7. Zanimiva objava :) Tudi sama imam nekaj teh izdelkov, nekaj jih pa sigurno še sprobam...

    Zanimivo koliko različno zdržijo laki za nohte na različnih uporabnicah... Meni se Catrice laki začnejo luščiti že drugi dan, če ne celo prvi :( Z nadlakom ali brez :/ Kater nadlak pa uporabljaš?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zadnje čase bi lahko skorajda rekla, da je kar odvisno od vsake posameznice. Meni je lak najdlje obstal na nohtih takrat, ko so bili vidno bolj zdravi :/ Sedaj se mi vsak dan luščijo, posledično mi gre že drugi dan lak dol. Sem pa imela en res zelo dober Catrice nadlak, ki pa je očitno šel iz prodaje. Zdaj sem v iskanju novega. Gel varianta na žalost na mojih ne ustreza :/

      Izbriši
  8. HI DEAR. NICE POST.
    I LIKE YOUR BLOG, FOLLOW YOU :)
    HOPE YOU LIKE ME BLOG TOO.
    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo dobra izbira izdelkov, tudi meni so super te GR mat šminke, DT izdelki, KIKO laki, Essence lip linerji in Catrice defining rdečila. :))
    Super sta izpeljali tole sodelovanje z Lariso. <3

    OdgovoriIzbriši
  10. Odgovori
    1. Se strinjam, jih zelo rada uporabljam :)

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!