Z NIVEA REAPIR & TARGETED CARE BALZAMOM DO MEHKIH LAS

V mesecu decembru me je podjetje Nivea razveselilo z dvema izdelkoma. Prejela sem šampon in balzam za lase, zato se jim iskreno zahvaljujem. Na žalost bom pisala samo o balzamu, saj so na pošti paket poškodovali, pri tem pa so po vrhu krivdo zvalili name. Zakaj name, glede na to, da nisem njihova zaposlena? Od šampona v embalaži ni ostalo ničesar več, saj se je razlil po celotnem paketu. Zaposlena je na koncu še samo dejala: ''Ampak zelo lepo diši.'' Hja, ta naša Pošta Slovenije ...

Torej, da se vrnem nazaj k oceni. Najbolj je bilo zanimivo, da se je izdelka poleg mene razveselila tudi moja mami, saj je ravno ona tista, ki večkrat poseže po njihovih šamponih in balzamih. Seveda je takoj sledilo vprašanje, če si ga bo lahko tudi ona tu in tam malo izposodila. Misim, da sva ga obe približno enako časa testirali, zato sva na koncu prišli do zelo podobnega rezultata.


Kaj pravi Nivea? Negovalni balzam Repair & Targeted Care je obogaten s tehnologijo Kera Detect® – inteligentnim obnovitvenim sistemom znamke NIVEA – in kompleksom Nutri-Essences, ki vsebuje dragoceno olje makadamije in Eucerit®.  Učinkovito in ciljno deluje na poškodbe las in jih popravi točno tam, kjer je potrebno. Okrepi lase, tako da od znotraj popravi njihova vlakna in obnovi zunanjo površino las, in jim zagotovi neustavljivo voljnost in sijaj. Neguje lase, tako da zazna poškodbe in jih popravi, kjer je potrebno. Okrepi lase, tako da jih obnovi od znotraj. Lase zaščiti pred lomljenjem in pojavom razcepljenih konic.

Razlika med mojimi in maminimi lasmi je ta, da so moji precej mastni, medtem ko so njeni zelo suhi in poškodovani. Včasih svoje lase opiše kot ''drotaste'' oziroma ''slamnate''. Sama balzam rada uporabljam predvsem zato, ker si z njegovo pomočjo lase lažje razčešem. Po uporabi ne samo, da dišijo, ampak so tudi zelo mehki in gladki, prav tako pa jim da tudi malo sijaja. Pri meni se kaj drugega ni opazilo, zato pa je še dodatno spremembo opazila ravno mami. Situacija pri njenih laseh je bila običajno takšna, da so njeni lasje po uporabi balzamov bili zgolj dobro uro mehki in gladki, nato pa se je problem suhih in ''slamnatih'' las ponovil. Zato se je razveselila rezultata Niveinega balzama. In sicer, zjutraj si je oprala lase ter uporabila balzam, in tako je imela do večera še zmeraj zelo mehke lase. Učinek je bil viden po približno 8-ih pranjih.


Balzama je v embalaži 200 ml. Vonj je lep, sladek, kar mi je všeč, glede na to, da vsebuje olje makadamije. Glede na to, da je namenjen suhim in poškodovanim lasem, ga priporočam. Moja mami je z njim zelo zadovoljna. Za tiste, ki še ne veste, naj dodam, da so Niveini balzami razdeljeni v štiri skupine: za barvane lase, lesk las, volumen las in obnovitev las. Mene najbolj mika balzam za volumen las, glede na to, da mi ga zelo primanjkuje.

10 komentarjev :

  1. Imam doma, moram še preizkusiti, res me firbec matra :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne vem sicer, kako se obnese šampon, ampak balzam pa naredi fajn mehke lase :)

      Izbriši
  2. O svašta Pošta!!! Meni pa Niveini izdelki za lase nažalost res nikoli niso odgovarjali =/
    xx
    SASHA

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hja. Šamponi mi sicer dodatno zmastijo lase, so mi pa balzami kar v redu :) Zato hvala bogu, da obstaja toliko različnih šamponov in vsega tega, da lahko potem vsak posameznik najde nekaj, kar mu ustreza. Meni je že nekaj mesecev super od Dvorca Trebnik :)

      Izbriši
  3. Joj te zgodbe v zvezi s Pošto. Vedno hujše so.. Tudi jaz si že ogledujem ta šampon, imam sicer isti problem, kot tvoja mami, imam zelo suhe lase in mi malokateri šampon odgovarja. xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, se strinjam :/ Potem pa mogoče, da poskusiš. Moja mami mi bo balzam skorajda vsak čas porabila :D

      Izbriši
  4. Sounds great! Nice post
    I follow you #51, hope you follow me back

    kisses Adela Acanski

    OdgovoriIzbriši
  5. me je ob branju tega kr zamikal za volumen. glede na to da mam goste lase se mi še vseeno zdi da mam nula volumna. :)
    drgač pa naša pošta so pravi biseri ja, sploh če si na koncu še ti kriva za vse skupi. :s

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj kaj bi dala za tvoje lase :D Z njimi lahko vsaj neki ustvarjaš, moji niso za nikamor.

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!