ZAKAJ SEM SE ODLOČILA PISATI BLOG IN VSE O NJEGOVIH ZAČETKIH

Tu in tam dobim kakšno vprašanje, kako sem začela pisati blog, zakaj sem se zanj sploh odločila, kako je videti moj običajen dan ustvarjanja nove objave, kako sem začela sodelovati z določenimi podjetji, ali me je bilo strah odziva znancev, ko so izvedeli za moj blog, kako odreagiram na negativne komentarje, s čim slikam, katere programe uporabljam za urejanje slik, koliko časa porabim za eno objavo in podobno. Zato sem se odločila, da na vprašanja odgovorim v tokratni objavi.

V blogerski sceni sem še dokaj nova, saj sem ga začela pisati šele pred dobrim letom, natančneje 27. decembra 2014. Pred tem sem imela nekakšno ''poskusno dobo''. Zdi se mi, da sem približno 3 mesece pred začetkom začela pisati blog, potem pa sem ga po enem mesecu opustila, saj nisem bila prepričana, ali mi je takšno delo všeč. Predvsem me je malce skrbelo, kaj bodo na to rekli moji sorodniki in znanci. Nato sem cela 2 meseca razmišljala in razmišljala, na koncu pa sem le ugotovila, da bom začela pisati blog. Takšno odločitev sem sprejela zato, ker me je v času srednje šole začela zanimati predvsem kozmetika in vse kar je z njo povezano, zato sem se tudi odločila pisati na to temo. Poleg tega sem pristaš izreka ''manj je več'', saj menim, da je vsaka izmed nas po svoje lepa in da naravna lepota kljub vsem ličilom še zmeraj največ šteje. Na podlagi tega je nastalo ime bloga, Charm of beauty. K nastanku bloga so me motivirale tudi ostale blogerke, ki se s tem ukvarjajo že nekaj let. Predvsem mi je pri njih všeč to, da jih večina daje občutek, da na nas ''mlajše'' blogerke ne gledajo kot na konkurenco. 


Ko sem dobila kakšno vprašanje o blogu, so mi punce napisale, da jih je strah odziva bližnjih. Kot sem omenila, sem imela tudi sama pomisleke, ravno zaradi tašnega razloga. Potem pa sem si rekla, da bom blog pisala zato, ker si to želim. Čez čas sem ugotovila, da me pisanje bloga zares razveseljuje in ni mi žal, da sem sprejela takšno odločitev. Blog me na nek način osrečuje.

V tem času sem med drugim nekajkrat spremenila videz bloga. Škoda, da nisem prejšnje shranjevala, saj bi jih na koncu lahko primerjala in se mogoče malce tudi nasmejala. Iz vsega tega pa sem se marsikaj naučila. Če želiš, da blog zgleda vsaj približno tako kot si zamisliš, je za to potrebno vložiti kar nekaj truda. Preživela sem veliko ur za You Tube-u, da sem se naučila nekaj osnov kot tudi kakšno zahtevnejšo stvar. Med drugim sem za pomoč prosila še ostale blogerke. Ampak, na koncu se splača.


Dobila sem nekaj vprašanj še o programih, s katerimi urejam fotografije. Vsekakor končni rezultat še ni to, kar si želim, ampak mislim, da se temu približujem. Kadar urejam na računalniku, uporabljam Picasa 3, PhotoScape in PicMonkey. Ko objavljam na Instagram, pa večinoma uporabljam VSCO in Snapseed. Mi je pa zdaj vsekakor lažje, glede na to, da sem si malo pred božičem kupila Nikona d3200. Zgoraj je primer slike prej in potem. Mislim, da bom počasi dobila sloves ''svetlih'' slik, hehe.

Kadar se lotim ustvariti novo objavo, zanjo potrebujem skoraj cel dan. Dopoldne rada izkoristim svetlobo, kolikor jo ''pokuka'' v mojo sobo in začnem s fotografiranjem izdelkov. Največ časa porabim za postavitev, saj mi to še nekako ne gre od rok. Zgodilo se mi je že, da sem vse poslikala, na koncu pa ugotovila, da s končnim rezultatom nisem zadovoljna. Takoj za tem sledi fotografiranje, ki traja povprečno pol ure. Vedno naredim več fotografij in slikam iz različnih kotov, saj se potem lažje odločim za točno določeno. Urejanje mi običajno ne vzame veliko časa, se pa zato zamotim s pisanjem objave, ki je odvisna od teme. Tema, ki vključuje več izdelkov, mi bo posledično vzela več časa, zato jo včasih pišem rajši dva dneva skupaj, saj drugače ne morem biti dolgo za računalnikom. Objavo še objavim na blogu in delim na socialnih omrežjih.


Pred pol leta pa sem začela bolj pogosto sodelovati s podjetji. Ko me je našlo oziroma odkrilo kakšno podjetje, sem bila zelo vesela. Kaj šele potem, ko so pisali za sodelovanje, saj tako dobiš občutek, da delaš nekaj v redu, nekaj dobrega. Je pa res, da nisem tip punce, ki bi podjetjem sama pisala, saj v tem ne vidim smisla. Veliko več mi pomeni, če me nekdo sam odkrije kot pa, da bi jim pisala zato, da bi mi ves čas brezplačno pošiljaji izdelke. Ja, seveda je super tu in tam testirati kakšen izdelek, ampak po drugi strani ne bi želela izpasti vsiljivo. Upam, da me ne bo katera narobe razumela. Skratka, želim samo povedati, da je zares prijeten občutek, ko te podjetje samo kontaktira, pohvali tvoj blog in sam izkaže zanimanje za sodelovanje.

Do zdaj sem sodelovala s podjetji Afrodita, Avon, Catrice, Dvorec Trebnik, Essence, Eucerin, Ličila.si, Magic Planner, Mediforma, Nivea in Revlon. Vsakemu omenjenemu se iskreno zahvaljujem. Mislim, da sodelovanje z vami pomeni veliko odskočno desko za moj blog. Med drugim je punce zanimalo, po katerih znamkah rada posegam. Že nekaj let je to Afrodita, katere izdelke, ki so zelo kvalitetni, dobite za zelo dostopno ceno. Potem je tu Dvorec Trebnik. Prvi nakup omenjene znamke je bil šampon za mastne lase, ki ga še zmeraj zelo rada uporabljam. Sledi L'Occitane en Provence, saj se v izdelke enostavno zaljubiš. Med drugim z negovalnimi izdelki preseneča Nivea, medtem ko mi njihove šampone in balzame za lase rada krade moja mami, hehe. Kadar pa je govor o ličilih, prevladuje znamka Catrice. Predvsem rada kupujem njihove lake za nohte. 


Ko se pogledam po letu dni, opazim, da sem se malce spremenila. Postala sem bolj pogumna, ne bojim se odzivov in negativno obarvanih komentarjev, kajti sama vem, kaj je res in kaj ne. Pridobila sem celo kanček samozavesti, saj drugače veljam za zelo sramežljivo punco. Rada spremljam novosti na našem trgu, ki jih prej nisem tako pogosto. Predvsem pa sem srečna s tem, kar ustvarjam. Poleg tega imam veliko podporo od mami in prijateljic. Zahvala gre tudi blogerkam, predvsem v smislu organiziranja zdaj že dveh dogodkov. Prvi je bil Beautiful Bloggers Meet Up oziroma prva konferenca lepotnih blogerk, drugi pa prednovoletna zabava lepotnih blogerk. Spoznala sem nekaj super punc in upam, da bomo v prihodnje rekle še kakšno več.

22 komentarjev :

  1. To je pa res zelo lepo napisano! Kjer je volja je moč in res, vsak dan se izboljšujemo =). Veliko uspehov še naprej!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se strinjam :) Hvala in veliko uspehov tudi tebi :)

      Izbriši
  2. Take objave vedno rada berem. Super napisano. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo napisano :) Ugotavljam, da smo vse blogerke bolj sramežljive narave haha :p na začetku je tudi mene skrbelo mnenje drugih glede mojega bloga, ampak zdaj me več ne skrbi, ker tisti, ko vejo za njega me pri tem podpirajo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dejansko smo res :P Pa ja, itak delamo to zaradi sebe, je v naše veselje to početi :)

      Izbriši
  4. Super objava! Ja, pa sej to je ponavadi težko, povedat drugim da imaš blog :)
    Eno leto lahko zelo veliko naredi in te spremeni :)

    Želim ti, da bi še vedno z veseljem objavljala :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo napisano! Ti kar tako nadaljuj in delaj, kar najbolj veseli tebe in ne morebitnih zlobnih jezikov. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super objava! Upam da se po branju tegale še kakšna opogumi, ker je bloganje res zabavno:) Sem pa kar malo fouš vam lepotnim blogerkam, ki imate take kul dogodke!:D
    xx
    SASHA

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Ja tudi jaz, je res super hobi, ali kako bi temu rekla. In ja, ti čisto verjamem :/ Zdaj mislim, da bi za vas bil že čas. Razen, če organizacijo prime katera izmed vas v roke in poskusi urediti. Drugače pa upam, da bote tudi ve modne blogerke imele kak tak super event :)

      Izbriši
  7. Joj, kako lepo si napisala to objavo. Želim ti, še veliko super objav in upam, da se kmalu spoznama. xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Neža! <3 Vse dobro in uspešno želim tudi tebi. Zagotovo pa se enkrat tudi srečava!

      Izbriši
  8. Super objava! Midve sva navdušeni, da si se lotila pisanja in sva prepričani, da boš tvoj blog še naprej rasel in da ga bo odkrilo še več ljudi. :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala babi žabi moji <3 Sem pa tudi sama navdušena, da sta se tudi vidve lotili pisanja bloga, ampak mislim, da to že vesta :*

      Izbriši
  9. what a lovely post my dear
    your style is so amazing and inspiring
    simply love it!
    lovely :)
    with love your AMELY ROSE

    OdgovoriIzbriši
  10. Super objava ;) za bloganje si je res treba vzeti čas ampak, ko vidiš končne rezultate je pa vse poplačano ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Super objava, zelo zanimivo jo je bilo prebrati. Ne vem kako to, da na njo nisem naletela že prej.
    Tudi pri meni so bili začetki podobni. Na začetku sem vsako objavo 100x prebrala in razmišljala, če jo naj sploh objavim, če bo sploh komu všeč, kaj si bodo mislili znanci ipd.
    Danes pa sem veliko bolj samozavestna, ne skrbi me kaj si bodo mislili in komu, če sploh komu, bo všeč. Pišem, preverim in objavim. ;)
    Pišem pa predvsem za sebe, ker rada pišem, fotografiram in sestavljam objave in mislim, da je (kakor vidim tudi pri tebi in ostalih) to glavno. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se mi zdi, da smo na začetku res skoraj vse bile enake :) Ja, res največ šteje to, da pišeš zaradi sebe, ker ti je to všeč in ker v tem uživaš. Najboljše je fotografirati, narediti 100 slik, izdelke pospraviti in potem na računalniku ugotavljaš, da so v redu samo 3 slike in da bi bilo dobro še enkrat poslikati, ampak kaj, ko je že vse pospravljeno :D

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!