AFRODITIN ŠOPEK ROŽ: KREMNI GEL ZA PRHANJE IN NEGOVALNO MLEKO ZA TELO


Prejšnji mesec me je podjetje Afrodita razveselilo s čudovitim paketom, v katerem se je skrival set dveh izdelkov. Prejela sem kremni gel za prhanje in negovalno mleko za telo. Paketa sem se res razveselila, zato velik hvala! Izdelka sta bila skranjena v čudoviti škatli, katero sem na žalost založila, pa vendar so bile barve in motiv enaki kot na embalaži izdelkov. Všeč mi je, da prevladuje roza barva in motiv rož. Na zadnji strani škatle sta zapisana tudi uporaba in njegov rezultat.

Kremni gel za prhanje
Kaj pravi Afrodita? ''Za romantično vzdušje pod prho! Kožo nežno očisti, jo hkrati izdatno neguje ter pomaga preprečevati njeno izsuševanje. Z opojnim vonjem zapelje v dehteči cvetlični svet ter vsakodnevno rutino prhanja spremeni v čuten ritual.'' Embalaža je že na prvi pogled zanimiva in mislim, da bi me v trgovini izdelek takoj privabil k sebi. Prevladuje roza barva z motivom rož, na zadnji strani pa je zapisana uporaba izdelka in njegov učinek. Gela je 200 ml. Vsebuje čudovit, nežen cvetlični vonj. Mislim, da bi bil všeč tudi tistim, ki običajno ne posegate k takšnim vonjavam. Da ne govorim, kako hitro in prijetno odišavi kopalnico, hehe. Po uporabi se vonj na koži zazna še nekaj časa. Tekstura je rahle bele barve in ni ne preveč gosta kot tudi ne tekoča, zato je ravno prav kremna. Gel se na moji koži odlično obnese. Preprečuje njeno izsuševanje, saj jo lepo neguje. Po uporabi koža ne samo, da prijetno diši, ampak je na otip izjemno gladka in mehka.

Negovalno mleko za telo
Kaj pravi Afrodita? ''Negovalno razvajanje v objemu romantičnih dišav! Kožo izdatno nahrani in navlaži, krepi njeno zaščitno funkcijo ter jo naredi svilnato gladko. Z opojnim cvetličnim vonjem zagotavlja čutno doživetje vsakodnevne nege.'' Tudi za to embalažo sem enakega mnenja kot pri gelu za tuširanje, zato se ne bi želela ponavljati. V embalaži ga je prav tako 200 ml. Prav tako gre za cvetlični vonj, ki sprva deluje malce močnejše, vendar, ko mleko dobro razmažeš, je koža rahlo in predvsem nežno odišavljena. Sama sem se v vonj takoj zaljubila! Tekstura je klasične bele barve in ni preveč gosta. Mleka ni potrebno veliko nanesti, saj se lepo razporedi po celotni površini, predvsem pa mi je všeč, da se hitro vpije, zato za sabo ne pušča neprijetnih mastnih sledi. Mleko priporočam tistim, ki se srečujete s suho kožo, saj zaradi svojih učinkov - vlaži in neguje - preprečuje njeno izsuševanje. Uporabljam ga vsak dan in s tem koži nudim malo razvajanja.

12 komentarjev :

  1. Joj kako me mika tale komplet. Vedno, ko že malo pozabim nanj pride ven kakšna objava in me spet zamika. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti ga toplo priporočam, je super za razvajanje :)

      Izbriši
  2. Jooj tudi mene mika ta komplet, ker ga vse tako zelo hvalite. xx

    OdgovoriIzbriši
  3. Great review!
    Have a fab Sunday beauty!
    xxx
    www.travelera.es

    OdgovoriIzbriši
  4. huda kolekcija,sem jo kupila prijateljica za dan žena:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potem je pa prijateljica morala biti zelo vesela :)

      Izbriši
  5. Ima dobre proizvode Afrodita, pogotovo za lice. Ove konkretno nisam probala ali planiram

    poljubac Adela Acanski

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your lovely comments!