DRUŽENJE S KOZMETIKO DVOREC TREBNIK


V petek smo se slovenske lepotne blogerke zbrale v hotelu Golte, kamor nas je povabila kozmetika Dvorec Trebnik. Dogodka sem se razveselila, saj njihove izdelke zelo rada uporabljam, predvsem pa me je zanimala nova linija produktov za nego kože. Poleg nove linije sem dobila tudi nekaj pomembnih in poučnih informacij. Vsekakor bi dan še kdaj ponovila.

Moj dan se je začel s kavo, družbo pa sta mi delali Aleksandra (Aleksandra Rose) in Anna (Mad About Red). Nato smo se zbrale pred nihalko, ki nas je popeljala do hotela Golte. Tam so nas že pričakali predstavniki kozmetike Dvorec Trebnik. Sledil je samopostrežen zajtrk, za tem pa predstavitev nove linije izdelkov za nego kože. Sprva je sledila kratka predstavitev o zgodovini omenjene kozmetike, nato pa so nam predstavili še sam proces proizvodnje novih izdelkov kot tudi prednosti in slabosti izbire naravnih sestavin. Sledil je odmor za kakšen topel napitek in prigrizek, nato pa smo nadaljevali z lepotilnico za blogerske jezičke, ki jo je vodila lektorica in učiteljica, Petra Arula. Izvedele smo ogromno koristnih informacij, ki nam bodo vsekakor pomagale pri nadaljnem pisanju objav, vsaj meni. Po končani predstavitvi smo se zbrale v restavraciji, kjer je sledilo kosilo, ki je bilo mimogrede odlično. Šlo je za 4-hodni meni, ki so ga sestavljali predjed, juha, glavna jed in sladica. Na koncu pa je sledilo še wellness razvajanje.

Domov sem se vrnila polna energije in novega znanja, prejele pa smo tudi vseh 8 izdelkov iz nove linije. Ti izdelki so negovalna krema za nečisto kožo z medom, negovalni balzam propolis za nečisto kožo, negovalna dnevna krema z rožno vodo (s hialuronsko kislino in koencimom Q 10), hranljiva nočna krema z rožno vodo (s koencimom Q 10), osvežujoči tonik z izvlečkom nepozebnika, čistilni losjon z izvlečkom nepozebnika, negovalni balzam za kožo v predelu oči z rožno vodo in vlažilni serum za obraz z rožno vodo (s hialuronsko kislino). Kozmetiki Dvorec Trebnik se zahvaljujem za lepo dobrodošlico, odlično pogostitev, prelepe in zelo dišeče izdelke ter na splošno za čudovito preživeti dan.

10 komentarjev :

  1. Krasno objavo si naredila, sploh video mi je zelo všeč, ker sem kljub temu, da se nisem mogla udeležiti imela občutek kot da sem tam:).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Monika :) Me veseli, da si takšen občutek dobila :)

      Izbriši
  2. Lovely pics dear! Have a great week! xx

    OdgovoriIzbriši
  3. Super fotke! Pa wuhuhu za video! :D :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Joooj kako mi je žal da nisem mogla priti zaradi faksa :( Vidim da ste se imele res lepo, sem vesela :) In njihova nova linija izgleda res dobr !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vi imate res kar smorano s temi kolokviji ob petkih :/ Smo se pa res imele lepo :) Linija je pa vsekakor čudovita ja.

      Izbriši
  5. Tudi meni je pa hudo, ker se nisem mogla udeležiti, vidim, da ste se imele noro fajn in kosilčke-mmmmmmmmm noro! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Verjamem, se pa morda vidimo na kakšnem drugem eventu :) Smo se pa res imele super, kosilo je bilo pa seveda odlično :P

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!