KAJ KUPITI MAMI ZA MATERINSKI DAN?


Ker se kmalu bliža materinski dan, ki ga mame praznujejo 25. marca, sem se odločila, da vam predstavim nekaj zares enostavnih idej, s katerimi jih boste razveselile. Vsekakor ni vse samo v materialnih vrednostih, veliko štejejo tudi razna dobra dela. Sama običajno svojo mami na njen dan razvajam tako, da se potrudim pripraviti eno izmed njenih najljubših jedi, pri tem pa ji ne dovolim opravljati opravila. Rečem ji, da ima ''dan pavze'', hehe. Namreč menim, da vloga mame ni tako enostavna kot morda kdo misli. Sedaj, ko sem dejansko že dovolj stara, ji rada vso prijaznost povrnem na čisto svoj način. Sicer pa sem že v času obiskovanja osnovne šole z risbicami pokazala, kako zelo jo cenim. Po vrhu ni samo moja mama, ampak je tudi najboljša prijateljica. Si pa želim, da bom nekoč tudi sama tako dobra mama kot je ona. Z nasveti mi bo vsekakor znala pomagati, v to sem že zdaj prepričana. Drugače pa ji vseeno rada tudi kaj poklonim. Če tudi ve rade svoje mame razveselite s kakšno malenkostjo, potem vam priporočam, da si pogledate nekaj idej za lažjo odločitev.

Afroditin kremni gel za prhanje in negovalno mleko za telo
Izdelka dobite v obliki seta, ki mi ga je poslalo podjetje Afrodita. Pri uporabi mi pomaga tudi mami in pravi, da je navdušena. Je enakega mnenja glede embalaže, in sicer, da je čudovitih barv ter vzorca, kar lahko kupca mogoče pritege k sebi. Tudi njej je vonj božanski, saj deluje nežno in predvsem cvetlično. Prav tako ima suho kožo na predelu nog, vendar pa ji mleko lepo navlaži kožo in o izsušenosti ni več sledi. Všeč ji je, da se hitro vpije in da za sabo ne pušča neprijetnih mastnih madežev. Strinja se, da ima gel za prhanje dovolj gosto, kremno teksturo. Oba izdelka poskrbita za mehko in gladko kožo.

Skodelica Coffe yeah
Skodelica je bila kupljena v trgovini Smile concept store v Ljubljani. Na izbiro jih imajo kar nekaj. Točno to, ki je na zgornji fotografiji, sem jo kupila mami lansko leto za materinski dan. Takoj sem razbrala, da ji je moje darilo bilo všeč. Moji mami je skodelica všeč ravno zaradi pestrih, živih barv in napisa. Pravi, da je to njena najljubša skodelica in da jo sama priporoča tudi ostalim mamicam. Dejansko jo je nadomestila z ostalimi. Obe z mami jo toplo priporočava!

L'Occitane en Provence krema za roke Razposajeni češnjevi cvetovi
Mislim, da večina mam prisega nego rok in da se v njihovih torbicah pogosto znajde krema za roke. Kot velika oboževalka omenjene znamke, vam toplo priporočam njihovo zbirko krem. V omejeni kolekciji lahko dobite kremo, z vonjem češnjev. Vonj deluje sladko, kar pa mi ni moteče in očitno tudi moji mami ne. Tekstura je klasične bele barve in malce gostejša kot sem navajena. Krema naredi mehke in gladke roke. Odlična je za vse, ki se srečujete s suho in razpokano kožo. Po vrhu se hitro vpije. Med drugim boste v trgovini našle ponudbe raznih setov krem. Nakup v trgovini vam toplo priporočam.

Knjiga Tortice in drobno pecivo
Je tudi tvoja mami strastna slaščičarka in uživa v pripravljanju dobrot? Če je, potem menim, da je dobro darilo tudi kakšna knjiga z recepti. Ta je sicer kupljena v Lidlu, vendar mislim, da je povsod velika izbira. Moja mami obožuje listanje knjige, kar je po navadi pozno zvečer, in iskanje recepta, ki bo poleg nje razveselil tudi mene in najine brbončice. V omenjeni knjigi je res raznolika izbira receptov: od mafinov, makronov, pit, do drobnega peciva. Na koncu je trebušček hvaležen, hehe.

Avon parfumska voda Attraction for her
S parfumom me je razveselilo podjetje Avon, nad katerim sem bila že navdušena, saj sem na konferenci prejela tester. Nad njim je bila očitno zadovoljna tudi mami, saj ga je kmalu po nesreči razbila, hehe. Se zgodi, ampak ker je obema vonj tako zelo ugajal, sem ga naročila. Embalaža zaradi zlate barve in oblike deluje malce prefinjeno, kar je obema všeč. Vonj deluje močnejše, saj gre za kombinacijo vanilije, mošusa in robide. Vse skupaj tvori sladek vonj, kateremu pravim ''zapeljivec'', saj mi tako deluje, hehe. Vonj se zazna še nekaj ur po nanosu. Nama z mami ga počasi zmanjkuje.

18 komentarjev :

  1. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdgovoriIzbriši
  2. Res luštne ideje :) Jaz ji ponavadi kupim kakšne izdelke za telo, ki so vsi v enaki barvni shemi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Z izdelki za telo mislim, da se ne da zgrešiti. Jaz to večinoma prakticiram tudi za kakšne rojstne dneve, ko sem brez idej :D

      Izbriši
  3. Super objava in super ideje! Moja mama je nora na slaščice oz. nasploh na peko in mislim, da bi bila prav vesela kakšne nove knjige o slaščicah. Hvala za idejo, xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super, da sem pripomogla h kakšni ideji :) Midve imava toliko knjig, da bi jih počasi že lahko začeli prodajat :D

      Izbriši
  4. Super ideje, mislim, da bo moja mama dobila kar ta paketek od Afrodite. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Če ga bo, bo v njem definitivno uživala :)

      Izbriši
  5. Attraction res super diši :3 hvala za ideje, mi bo v pomoč ta objava pri nakupu darilca :).
    J. ♡

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A ne! Mi je žal, da nimam vsaj treh verzij, ker mi redkokdaj kak parfum diši tako zelo kot ta :P No super :)

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!