LYCON VOSKANJE Z LYDIO JORDANE



Danes smo se lepotne navdušenke zbrale v Kristalni palači, kamor smo bile povabljene na Lycon dogodek, ki ga je organiziralo podjetje Estrada storitve. Dogodka sem se razveselila predvsem zato, ker se z voskanjem vse do danes še nisem srečala. Preden pa nadaljujem s potekom dogajanja dneva, bi vam želela povedati nekaj o njihovih voskih.

Podjetje je znano po prijetnem in praktično nebolečem voskanju, kajti voski imajo nizko delovno temperaturo, so prožni in nežni, na kožo pa delujejo negovalno in blagodejno. Depilacija je do 70% manj boleča! Voski prav tako zagotavljajo odlične rezultate, saj odstranjujejo tudi najbolj trdovatne dlačice, dolge komaj 1 mm, pri tem pa poskrbijo, da ne vlečemo dol povrhnjice. Rezultat voskanja je gladka koža. Voski so različnih barv in dišečih arom, kar kozmetičarkam omogoča, da se lažje odločijo za najboljšo kombinacijo voskanja, ki bo dala najboljše rezultate. Naj dodam, da lahko nekatere tople voske na isto mesto na koži nanesemo tudi 5 do 6-krat. K vrhunski učinkovitosti voskov prispevajo patentirane mešanice smol, zaradi katerih so ti tako prožni in učinkoviti pri odstranjevanju celo najkrajših in najtrdovratnejših dlačic. Voske Lycon odlikuje tudi posebna mešanica drugih dodanih naravnih sestavin kot sta čebelji vosek in lanolin.

Dogodek se je pričel s prijetno pogostitvijo. Čakali so nas okusni prigrizki kot tudi kava in ostali napitki. Punce smo se seveda najprej odločile vse poslikati. Nato je sledila predstavitev voskov, ki jo je vodila ustanoviteljica podjetja Lycon Cosmetics iz Avstralije, Lydia Jordane. Sama predstavitev je bila zelo zanimiva, vendar pa sem komaj čakala, da vidim, kako voski dejansko delujejo. Učinek in rezultat smo lahko videle tako na roki kot na obrveh. Obe punci, ki sta voskanje tudi preizkusili, sta dejali, da je učinek prijeten in da čutita neko rahlo toplino, medtem ko je pri nas prakticiranje voskanja znano po kar visokih temperaturah. Zanimivo mi je bilo videti, kako se je vosek hitro zgostil, ob odstranitvi pa punci nista niti trznili, kar nam je dalo vedeti, da voskanje niti ni boleče. Po vrhu so bile na vosku lepo vidne odstranjene dlačice. 

Po predstavitvi je sledilo pokušanje prigrizkov in pa klepet z ustanoviteljico podjetja ter ostalimi blogerkami. Dobile smo še vrečko presenečenja, v kateri so bili kupon s 30% popustom v vodnem mestu Atlantis, bon za brazilsko depilacijo, sladkorni piling ter losjon za roke in telo. Podjetju se zahvaljujem za celotno doživetje, sama sem zelo uživala. Voskanje si bom zagotovo kmalu privoščila, saj me res zanima, kako bi delovalo na meni, glede na to, da imam nizek prag bolečine. Kako je videti voskanje na predelu obrvi, pa je objavila Aleksandra (Aleksandra Rose) v svojem vlogu, ki ga je objavila tukaj.

 

18 komentarjev :

  1. Fajn je bilo :) Jaz tudi komaj čakam, da stestiram njihov vosek :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem ravno prej vonjala sladkorni piling in božansko diši! Dejansko vse diši, skoraj za pojesti, kot je rekla Lydia :D

      Izbriši
  2. Beautiful photos:)
    kisses❤
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Whoa...the food looks amazing.

    It looks like it was a fun event :) Thanks for sharing!

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Hudo, izgleda da ste se imele res lepo <3.

    OdgovoriIzbriši
  5. O njami, hrana, se bi že samo zaradi tega splačalo priti. ;)
    Res lepe fotke. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Odgovori
    1. Sem mislila, da boš prišla :) Če ne pa kdaj drugič :)

      Izbriši
  7. Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala za shoutout!
    Puncam pa hočem povedati, da sem sama bila tudi nekoliko bolna med tem (kar pomeni pri meni 50x bolj občutljiva za VSE) pa je bil občutek zares pač, normalen. Čutila sem, ni pa bilo neke bolečine - in to vam govori oseba, kateri že strojček za depilacijo predstavlja muke! :D
    Dogodek si res lepo povzela pa tudi slike so WAW! Komaj čakam, da se spet kaj podružimo :)
    XOXO.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se mi je zdelo, da si bila malce bolna, ampak joj, super si se držala in glede na to, da med voskanjem nisi niti enkrat trznila, se mi je zdelo, da ni bilo neke bolečine :) Joj hvala ti <3 Če prej ne, pa na DT eventu :)

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!