AFRODITA PREDSTAVI NOVO POMLADNO KOLEKCIJO SECRET GARDEN


Ta teden smo se nekatere slovenske lepotne blogerke udeležile dogodka, ki ga je organiziralo podjetje Afrodita. Vse skupaj se je odvijalo na samem prizorišču LJFW. Zakaj prav tam? Zato, ker znajo biti pri Afroditi kar dvoje: modni in cvetlični hkrati.

Naš dress code so bile cvetlice. Pred samim dogodkom pa smo se z blogerkami dogovorile, da se dobimo v Zvezdi na kavi, da nas ta malce prebudi. Mimogrede, njihova bela kava z vanilijo je odlična! Nato pa smo se odpravile k samemu prizorišču. Ko smo vstopile, smo že imele možnost videti nekaj čudovitih modnih kreacij. Za dobrodošlico so nas postregli z odlično penino, takoj za tem pa smo že vse v rokah imele fotoaparate, saj smo želele ujeti te pravljično cvetlične obarvane trenutke. Dogodek je vodila Ula Furlan, ki nam je predstavila novo pomladno kolekcijo Secret Garden, katero predstavljajo štirje geli za prhanje, tako kremni kot tudi oljni. Vsi štirje geli so cvetlični in predstavljajo vonj magnolije, divje orhideje, vrtnice ter potonike. Sledila je modna pista, po kateri so se dekleta sprehodila s kreacijami Maje Štamol. Med temi dekleti je bila tudi pevka Raiven, ki nas je kasneje navdušila z odpeto pesmijo. Na koncu smo se še posladkale z odličnimi prigrizki, poklepetale smo, domov pa smo se vrnile z vrečko presenečenja, v kateri so se skrivali prav vsi štirje geli za prhanje. Se že veselim testiranja! Na Instagramu pa preverite #afroditaljfw, saj boste pod tem hashtagom našle še fotografije drugih punc, ki so pridno objavljale. Spodaj pa ne spreglejete videa, v katerem sem ujela celotno dogajanje.

s Karino (Karinartistic)
Gabi (Parokeets)
s Cindy (All things artsy)
z Jasno (Jessie Fairytale)
z Ano (Beautysaur)

22 komentarjev :

  1. Jooooj kako mi je žal, da se dogodka nisem mogla udeležiti. Vidim, da ste se imele super. In ambient..... WAW. Čudovito. Komaj čakam, da kupim kak Afroditin shower gel, saj so že na izgled prečudoviti. xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se bomo pa kdaj drugič kje skupaj podružile! Drugače pa ja, smo se imele res odlično. In nujno potrebuješ kakšen gel, ker vsi tako lepo dišijo, še posebej divja orhideja, njo sem takoj vzljubila :P

      Izbriši
  2. Vidim, da ste uživale :) Slike so čudoovite :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Smo res, čeprav je kar hitro minilo in hvala :)

      Izbriši
  3. Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdgovoriIzbriši
  4. Aww una slika kjer sva skupi je tok cuute ;3. Hvala za omembo <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jle? :D Ti ja, js ne :D Pa ni za kaj! <3

      Izbriši
  5. Izgleda kot res super organiziran dogodek. Dekoracija, program, hrana ... vse je top! :)
    Mi je pa zelo všeč tudi kolekcija Secret Garden, moram preizkusit kakšen gel za prhanje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz sem se počutila kot v pravljici, res. Vse te rožice, postavitev, vzdušje :) Ja, nujno moraš, te ne bodo razočarali :)

      Izbriši
  6. Tudi, če nisem mogla na koncu pridet, mi je super takole pogledat video..super objava in lepo se razvajaj z novimi geli:):):)**

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. No jaz se že veselim, da se naslednji mesec skupaj malo podružimo :) In pa velik hvala!

      Izbriši
  7. Great photos! Beautiful presentation...and the food looks sooo good.

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Zgleda da ste se imele top! Kako mi je žov da nisem uspela pridt :(
    xx
    SASHA

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Smo se ja! :) Joj škoda :/ Pa drugič :)

      Izbriši
  9. Obožujem fotke, kjer skrijete moje "kilogramčke". :D
    Res zelo dodelan dogodek in krasna kolekcija. Čvek z blogerkami je pa itak vedno svetla točka v tednu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gabi, tiho! *grd pogled* <3 A ne? Joj, jaz sem neizmerno uživala :)

      Izbriši
  10. Kakšn lep video, (pa sploh nism opazila da si snemala cel čas hh) :)
    Super je blo da smo se lahko mal podružle :)
    Pa hvala za omembo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :) Hehe zdaj sem nekaj malega začela snemati ja :) Ja, super je bilo in ni za kaj!

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!