ZAKAJ VAM PRIPOROČAM AVONOVE ŠMINKE TRUE COLOUR PERFECTLY MATTE?


Ta mesec me je podjetje Avon razveselilo s paketom štirih šmink True Colour Perfectly Matte. Bila sem jih zelo vesela, saj sem jih imela že kratek čas nagledane. Embalaža je črno-srebrne barve, pri tem pa vsekakor prevladuje črna, ki je za razliko od tistih, ki sem jih navajena, mat in zato deluje malce elegantno. Na spodnji strani je nalepljena nalepka z barvo in imenom odtenka, medtem ko je na zgornji strani prozorna plastika, skozi katero se lepo vidi odtenek.

Vsi štirje odtenki so čudoviti. Ko sem povonjala šminke, sem zaznala rahel, sladek vonj. Nato me je presenetila njihova odlična pigmentacija. Predvsem sta me zanimala svetlejša odtenka, saj sem imela občutek, da bom morala nanos večkrat ponoviti. Pa mi ga ni bilo treba! Kot pove ime kolekcije, gre za šminke z mat finišom. Tudi tu me je malce zaskrbelo, glede na to, da nisem ravno pristaš mat šmink, saj mi te ustnice nenormalno izsušijo, zato sem predhodno vedno posegala po balzamih. Tokrat jih nisem uporabila in opazila sem, da ustnic preveč ne izsušijo, kar je veliko boljše od drugih šmink iz moje kolekcije. Sama tekstura je lahkotna, poleg tega pa mi je všeč, da ustnic med seboj ne lepi. Šminke so na mojih ustnicah obstale približno 4 ure. Moj zmagovalec je definitivno odtenek Pure Pink. Za eno boste odštele 8,50€. Nisem prepričana, vendar mislim, da trenutno poteka znižana cena, in sicer 4,50€.


Au Naturale / svetlo rjavi odtenek


Pure Pink / svetlo roza odtenek


Ruby Kiss / močnejši roza odtenek


Adoring Love / rdečo roza odtenek

22 komentarjev :

  1. wau odličen post :) in ja njihove mat sminke so 🔝 imam tri in so me pozitivno presenetile in za zelo nizko ceno 💕

    OdgovoriIzbriši
  2. prvi in drugi odtenek sta mi top. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Obožujeeeeeeeem Avon šminke. Prav vsi odtenki me mikajo in moram priznati, da se moja zbirka le teh kar hitro polni. Obstojnost, kakovost in dobra pigmentiranost so velik plus. xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potem pa verjamem, da se ti zbirka polni, glede na to, kako dobre so :)

      Izbriši
  4. krasna objava,te šminke ste punce že tako pohvalile, da res lahko rečem samo,to da vsaj eno pa rabim:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vsaj eno pa res, da boš še ti ocenila, ali so dejansko tako v redu :)

      Izbriši
  5. Kaj pa te slikeeeee ❤❤❤ super objavica 😄 Meni je najbolj všeč Pure pink, že nekaj časa iščem en lep baby pink odtenek

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hihi hvala :) Ej, tudi jaz sem bila v iskanju tega odtenka in zdaj ga končno imam :D

      Izbriši
  6. Kak lušni odtenki. Te šminke so res fenomenalne, udobne za nošenje, dobro pigmentirane in res dobro obstojne. Jaz imam odtenek Adoring Love, ki pa ni ravno moj stil, bi pa zagotovo izbrala Au Naturale in pa Pure Pink. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res so :) Se mi je zdelo, da bi tudi ti bila bolj za prva dva odtenka, ker vem, da imaš tudi ti tako kot jaz rajši nežne :)

      Izbriši
  7. Tudi moja stalnica. Res so dobre in odlično ti pristajajo odtenki. Sploh Pure Pink mi deluje zanimivo na tvoji polti :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :) Tudi meni je zanimivo, glede na to, da sem sprva mislila, da bo nekako čudno videti na meni.

      Izbriši
  8. Joj, kako lepe šminke, pa tudi pristojijo ti! <3 Super fotke. :) (Natalija)

    OdgovoriIzbriši
  9. Vse imaš iste, le da sem jaz namesto Pure Pink dobila Perfectly Nude :) Me veseli, da si tudi ti navdušena nad njimi :) Meni so res top, me je Avon zelo presenetil z temi šminkami :) Super seatche si naredila! In vsi odtenki ti pašejo ! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Perfectly Nude je tudi lep odtenek, sem ga videla pri drugih puncah :) A ne, da so super. Hvala ti! :)

      Izbriši
  10. Izgledajo odlično! Nasploh sem obsedena z matt šminkami in tele grejo definitivno na mojo wishlisto! <3
    xo
    K.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlične so, glede na to, da so mat, ki jih sama običajno ne maram, ampak te so zaradi odlične teksture res super :)

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!