L'OCCITANOV ČEŠNJEV CVET


Krema za roke iz kolekcije Razposajeni češnjevi cvetovi je shranjena v 30 ml embalaži. Sama jo uporabljam dvakrat dnevno, zjutraj in zvečer, zato menim, da mi bo zadoščala za približno 3 mesece. Kot običajno sta me zopet pozitivno presenetila motiv in barva embalaže. Je svetlo roza barve, z motivi rož, ki spominjajo na drevo češenj. Takšna kombinacija mi je všeč. Tekstura kreme je klasične bele barve in je malce gostejša, kakor sem vajena. Vseeno je gosta ravno prav, saj se po površini lepo razporedi. Poleg tega se hitro vpije in za sabo ne pušča neprijetnih sledi. Po nanosu so roke mehke in gladke kot tudi prijetno odišavljene, saj diši po češnjah, vonj pa posledično deluje sladko, vendar ne premočno. Krema je obogatena s karitejevim maslom, ta pa pomaga nahraniti in zaščititi suho kožo. Všeč mi je, da poleg vsega omenjenega kožo še nekaj časa vlaži. Če imate suhe in razpokane roke, vam jo toplo priporočam. Za kremo boste odštele 7,60€. 

Balzam za ustnice iz kolekcije Češnjev cvet je shranjen v 12 ml embalaži. Tudi ta je zanimiv barv in motiva. Kombinirana je s sivo in roza barvo, motiv pa prav tako predstavljajo cvetlice češnjevega drevesa. Tekstura je skorajda prozorna do bež barve in je tako kot krema za roke gostejša od običajnih balzamov, kljub temu pa se še vseeno lepo razporedi. Prav tako je obogaten s karitejevim maslom. Priporočam za hladnejše dni, saj znajo biti ustnice takrat bistveno bolj izsušene in razpokane, balzam pa jih lepo navlaži. Gre za sladek vonj, a ne premočan. Vsekakor prevladuje vonj po češnjah. Poleg tega pa mislim, da bi vam bil všeč, ker poleg vsega naštetega ustnic med seboj ne lepi. Zanj boste odštele 7,60€.

10 komentarjev :

  1. I like it! Have a great weekend! xx

    OdgovoriIzbriši
  2. kremica za roke ima tako kot vedno super dizajn:)

    OdgovoriIzbriši
  3. I love those different shades of pink on the tube <3
    Have a nice weakend, Nadine
    travellingwithnikon

    OdgovoriIzbriši
  4. Bere se super, tudi meni sta zelo všeč embalaži, moja kozmetična torbica bi se ju zelo razveselila. :)
    Morem pa seveda pohvalit tudi fotke, prekrasne!

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your lovely comments!