MESEČNI FAVORITI #2


Končno smo dočakali tople, skorajda vroče dneve, predvsem pa s soncem obsijane. Upam, da ste jih in jih še boste dobro izkoristili. Poleg tega pa smo pred nekaj dnevi vkorakali v nov mesec in s tem je tukaj tudi objava o mesečnih favoritih. V mesecu marcu se je izdelkov, ki sem jih uporabljala največ, nabralo kar nekaj. Poglejmo, kateri so to bili.

Golden Rose velvet matte šminka, odtenek 14
Šminka je shranjena v nežni bordo rdeči embalaži z zlatim napisom. Je podobnega odtenka kot je moja M.A.C. šminka (odtenka sem primerjala tukaj). Gre za temnejši bordo rdeči odtenek, ki mislim, da mojim ustnicam odlično pristaja. Kadar jih želim izpostaviti, je ta šminka odlična ideja. Včasih jo uporabim samostojno, spet drugič pa jo kombiniram s svinčnikom za ustnice. Šminka je mat, zato pred nanosom uporabim balzam za ustnice, saj le-te ne želim preveč izsušiti. Je zelo dobro pigmentirana kot tudi obstojna. Na mojih ustnicah obstane približno 4 ure. Kupite jo lahko po izjemno ugodni ceni.


Essence svinčnik za obrvi, 02 brown
Nujno sem potrebovala nekaj za svoje obrvi, zato sem namesto Catrice izbrala Essence. In moram priznati, da me nakup ni razočaral. Svinčnik je temno rjavega odtenka. Je bistveno bolj pigmentiran, zato je potrebno biti pri nanosu izjemno previden, da ga ne nanesemo preveč. Poleg tega zahteva tudi natančnost. Glede na to, da je na eni strani svinčnik, je na drugi strani praktična krtačka, ki dobro razčeše obrvi. Svinčnik na mojih obrveh obstane skorajda cel dan.

Essence puder za utrjevanje, 01 guys allowed
Glede na to, kako sem se malce bala prvega nanosa zaradi barve teksture, ga od takrat zelo rada uporabljam. Puder je shranjen v črni embalaži, s prozornim pokrovom, na katerem je odtisnjen napis. Tekstura je bela, na njej pa so odtisnjene majhne zvezdice. Običajno ga uporabim v predelu brade, saj s tem malo zabrišem sledi tekočega pudra. Je obstojen, saj na mojem obrazu obstane čez cel dan. Prav tako pa sem zaznala zelo rahel, nežen vonj. Ga toplo priporočam!


Catrice Absolute Rose paleta senčil, 010 Frankie Rose To Hollywood
Paleta vsebuje šest odtenkov, ki si sledijo po nekem vrstnem redu, od najsvetlejšega do najtemnejšega, prav tako pa vsebuje še čopič. Najrašji uporabljam prvi odtenek ter zadnja dva, pri čemer prvega najrajši nanesem v kotiček oči. Paleto sestavljajo tako mat senčila kot tudi šimrasta. Senčila so kar dobro pigmentirana, še posebej zadnja dva odtenka. Ob nanosu primerja na vekah obstanejo skorajda cel dan. Podrobnejšo oceno palete si lahko preberete tukaj.

Essence svinčnika za ustnice, 05 lovely frappuccino in 07 plum cake
Njihove svinčnike priporočam, saj mislim, da vas ne bodo razočarali, tako kot tudi mene niso. V svoji zbirki jih imam že nekaj, najljubša pa sta mi ravno ta dva odtenka. Lovely frappuccino je rjavega odtenka, medtem ko je plum cake vijoličnega. Svinčnika sta mat, zato tudi pri njima predhodno nanesem balzam za ustnice. Sta izredno pigmentirana in odlično obstojna kot marsikatera dražja šminka. Dobite ju za smešno nizko ceno, izbirate pa lahko med kar nekaj odtenki.


Freedom Makeup paleta 32 senčil, Pro 32 Jewels and Riches Collection
Kot že pove ime odtenka, je paleta sestavljena iz 32 senčil. Predvsem mi je všeč zato, ker vsebuje meni ljube odtenke, se pravi nežne nude in temno rjave. Senčila so tako mat kot tudi šimrasta. V prejšnjem mesecu sem večinoma uporabljala mat odtenke. Temnejši odtenki so odlično pigmentirani, vsi odtenki pa ob predhodnem nanosu primerja obstanejo cel dan. Sama embalaža je klasične črne barve z belim napisom. Paleta vsebuje tudi ogledalo, vseeno pa malce pogrešam čopič.

Essence Make me brow eyebrow maskara za obrvi, 02 browny brows
To je moja prva maskara za obrvi, ki so mi jo priporočile druge lepotne blogerke. Naj povem, da jo večkrat uporabim kar samostojno, brez svinčnika. Je enakega odtenka kot so moje obrvi, kar je idealno. Maskara je 3v1 - barva, gostota ter oblika. Sama imam na začetku gostejše obrvi, medtem ko na koncu skorajda niso vidne. Tukaj se izkaže maskara, saj so obrvi zaradi nje veliko bolj opazne in s tem tudi goste.


Catrice rdečilo za lica, 080 Sunrose Avenue
Ni skrivnost, da naravnost obožujem Catrice rdečila. Ta odtenek je največkrat uporabljen, saj je čudovite rjave barve. Je odlično pigmentiran in obstojen cel dan. Naj dodam, da vsebuje vitamina C in E. Glede na to, da imam bled obraz, moram biti pri nanosu previdna, saj ga lahko hitro nanesem premočno. Poleg tega odtenka pa jih imate na izbiro še pet različnih.


Crema de Manos, Flor de Japon
Kremo za roke sem dobila iz daljnih Kanarskih otokov, zato sem se jo zelo razveselila. Dejansko je čisto podobna L'Occitane en Provence kremi, tako videzno kot tudi po teksturi. Najprej mi je v oči padla embalaža, ki je čudovite lila barve. Ima nežen, cvetlični vonj. Po nanosu roke lepo dišijo. Tekstura je klasične bele barve in ni preveč gosta. Krema roke nahrani, naredi jih mehke in gladke, prav tako pa se hitro vpije in za sabo ne pušča neprijetnih mastnih sledi.

14 komentarjev :

  1. Jaz sem popolnoma zaljubljena v te fotke (samo meni bi se zdelo mnogo bolj pregledno če bi bile fotke skupaj z opisi :) )
    Še nikoli nisem videla tega Catrice rdečila, ampak izgleda prekrasno <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ana :) Sem popravila ja, ker sem potem ugotovila, da za to objavo slike na koncu niso ravno v redu.

      A res? Potem pa nujno kakšnega rabiš, za enkrat še nisem prebrala nič slabega zanje :)

      Izbriši
  2. Sami krasni izdelki, catrice blushi so suppperrr:)in essence liplinerji so špica za svojo ceno:) in slikice..prelepe!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. So a ne? :) Rdečila in lip linerji zmagajo! In pa hvala <3

      Izbriši
  3. Sami super izdelki, še posebej pa moja stalna favorita pri "šminkah" Essence Longlasting liplinerja,ki ju dobiš res za smešno ceno pa še boljša sta od marsikatere šminke. Si pa že kar nekaj časa ogledujem ta brow gel od Essence, ga moram nujno preizkusit, saj zaenkrat uporabljam samo senčilo. Fotke izgledajo odličnoo, xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To ti pa čisto verjamem, prekosajo marsikatero šminko ja :) Joj tvoje obrvi so tako lepe. Jaz potem samo z maskaro eksperimentiram, ker če ne jih naredim čisto preveč umetne :D Hvala! <3

      Izbriši
  4. Great makeup review!
    xxx
    www.travelera.es

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your lovely comments!