NATEČAJ ZA IPANEMA GIRL 2016


Tisti, ki me spremljate na moji Facebook strani, že veste, da sodelujem v natečaju za Ipanema girl 2016, ki ga je organizirala modna revija Grazia Slovenija. Za sodelovanje je potrebno na njihov mail grazia@grazia.si ali pa kot zasebno sporočilo na njihovi Facebook strani poslati fotografijo najljubšega Ipanema para. Poleg tega, da bo nagrajenka postala ambasadorka Ipaneme v Sloveniji in da bo prejela nekaj daril, bo prav tako prejela še potovanje za dve osebi. Sama sodelujem z zgornjo fotografijo, s katero kličem prihajajoče poletje. Nisem se mogla odločiti za en par, zato sem izbrala kar dva. Natečaj traja do 3. maja! Ker se sodelovanje bliža koncu, ti priporočam, da s fotografijo pohitiš.

Lani nisem ravno poznala znamke Ipanema, niti mi ni bilo jasno, zakaj takšna evforija. Prvi par, temno modre japonke, sem dobila za rojstni dan od prijateljic, katerima sem zelo hvaležna, saj bi se znalo zgoditi, da še do danes ne bi nič vedela o omenjeni znamki. Najbolj smešno je bilo, da sem od drugih slišala pohvale, kako obožujejo njihove japonke in da jih tudi sama potrebujem. Nato sem razmišljala, da jih bom očitno res morala iti iskat, medtem ko pozabljivka jaz, nisem vedela, da imam ene že doma. Potem pa jih je kmalu po mojem rojstnem dnevu naključno na meni videla sestrična, ki jih je takoj prepoznala in šele takrat se mi je ime Ipanema vtisnilo v spomin. Po nekaj dneh sem šla iskat še drug par, rumeno-roza japonke, ki pa delujejo bolj živahno. In zdaj imam že zopet nagledane nove!

In kako Ipanema opiše svojo obutev? Ipanema obutev je narejena iz posebne patentirane formule, zelo mehke plastike. Ta neverjetno mehak in vzdržljiv material omogoča, da so oblikovalci modelov lahko zelo ustvarjalni. Mehkoba materiala pa seveda pomeni, da je obutev super udobna. Ne povzroča alergij, material je mogoče 100% reciklirati, kar pomeni, da je naša obutev okolju prijazna, proizvodnja pa trajnostna. Naši anatomski podplati so posebej zasnovani za udobje in zaščito, kar pomeni, da je manj obremenitev na telo med hojo, kar vpliva na vaše zdravje in dobro počutje. Pri kreiranju obutve radi gremo še malo dlje. Ne samo, da postavimo obutev na police kot vsi ostali, z majhnimi dodatki ustvarjamo nekaj več. Pa naj bo to svetleč sijaj, bleščica ali modne barve in vzorci.

Z opisom se vsekakor strinjam. V mojem primeru sta oba para japonk izjemno udobna. Običajno imam občutljiva stopala, prav tako me hitro začne kaj ''žuliti'' in zato potrebujem nekaj časa, da obutev razhodim. V tem primeru to ni bilo potrebno, saj so se moja stopala lepo prilagodila. Cene japonk se gibljejo med 15,99€ in 37,99€, na razpolago pa imajo veliko zbirko modelov. Menim, da se za vsakogar nekaj najde. Toplo vam jih poročam, poleg tega pa bi bila vesela še vašega mnenja.

6 komentarjev :

  1. Excellent post!Thank you very much :)

    OdgovoriIzbriši
  2. This flip flop is really cool!
    Love your blog! I am a new follower <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Flip flops are amazing, I just love them! :)

      Izbriši
  3. Vedno sem jih občudovala, ko sem šla mimo stojic, čeprav nikoli nisem razumela zakaj je takšno navdušenje okoli njih :) sama v splošnem ne maram japonk, saj me ponavadi paski precej zažulijo in se jih tako raje izogibam oz. jih nosim le na plaži.

    Sicer pa lepa slika in upam, da ti bo prinesla srečo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene običajno tiste najcenejše japonke takoj užulijo, tako da potem, ko sem prve dobila za rojstni dan in sem bila z njimi zadovoljna, sem si naslednji par sama kupila :) Ampak ja, če ti ne ugaja, zakaj bi se silila, da bi jih nosila, glede na to, da imamo kar veliko zbirko poletne obutve :)

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!